Gå til innhold

Norgesmesterskapet 2014


Totto
 Del

Anbefalte innlegg


hadde gjerne kjørt bil, men har levert tilbake den jeg lånte her siden jeg drar hjem til amsterdam i morgen.

 

edit: har kjøpt billett på nett, skal dra å printe den straks

Endret av Rainz
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Takker, vet du ca hvor lang tid tar det å gå derfra til stadion? må beregne tid, kommer helt fra halden og oppover. regner med at det er flere som er ute å går i den retningen rundt den tiden jeg ankommer så blir nok ikke vanskelig å finne ;)

5 min og gå, beregn 30 så rekker du ei kald ei på onkel blaa først

 

Ser ut som om jeg rekker dette fint :) jeg er nok der litt før kl 17 trur jeg. Er han med rødt skjegg og lilla t skjorte. bare å rope på meg (Stian) når jeg kommer inn så har jeg noen å prate med. hvis noen har en ekstra stabæk trøye til lån hadde det vært veldig moro, leveres tilbake etter kamp så klart

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Takker, vet du ca hvor lang tid tar det å gå derfra til stadion? må beregne tid, kommer helt fra halden og oppover. regner med at det er flere som er ute å går i den retningen rundt den tiden jeg ankommer så blir nok ikke vanskelig å finne ;)

5 min og gå, beregn 30 så rekker du ei kald ei på onkel blaa først

 

Ser ut som om jeg rekker dette fint :) jeg er nok der litt før kl 17 trur jeg. Er han med rødt skjegg og lilla t skjorte. bare å rope på meg (Stian) når jeg kommer inn så har jeg noen å prate med. hvis noen har en ekstra stabæk trøye til lån hadde det vært veldig moro, leveres tilbake etter kamp så klart

 

Vil du låne 2012 drakta?.... :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Haha, kan godt låne 2012 drakta. Trur ikke den kommer til å jinxe kampen selv hvertfall. Så lenge den er blå så fungerer det:) er du på onkel blaa rundt kl 16.30-17 luguber? Hvis ikke så kjøper jeg noe utenfor stadion.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Haha, kan godt låne 2012 drakta. Trur ikke den kommer til å jinxe kampen selv hvertfall. Så lenge den er blå så fungerer det:) er du på onkel blaa rundt kl 16.30-17 luguber? Hvis ikke så kjøper jeg noe utenfor stadion.

 

regnermed at jeg er på blaa da ja, men 2012 drakta er ikke mye pen :)

 

752717322.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Åja, sånn så den ut. Prøvd å glemme det året litt :P kjøper vel noe på utsiden da. Håper det ikke er milevis med kø da. Sitter på toget på vei inn nå hvertfall. Kan man bruke billetten via tlf sånn som det står på den? Fikk ikke printet ut:(

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Alle mann på stadion!

 

Ikke meg.. I tilfelle det er noen andre i Trondheim som skal se kamp, så er jeg på Three Sayoubas.

 

Og jeg sitter i Molde. Er på jobb å må se kampen på Moldes supporterpub, Sportspuben 1911 :(

Regner med at det blir et jævla liv der i dag siden Molde spiller mot Viking kl 20:00 og supporterne har en tendens til å ikke gå til banen før 6-8 minutter før avspark, og spesielt i dag hvor det har vært regnvær sånn fra og til :wacko:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvem håper vi på? Brann? Sarpsborg?

 

Molde er ihvertfall videre ser det ut som

 

Ellers har vi Odd og Lillestrøm

Håndball klubben borte er et mareritt. Derfor er jeg ganske sikker på at det blir det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Hvem håper vi på? Brann? Sarpsborg?

Molde er ihvertfall videre ser det ut som

Ellers har vi Odd og Lillestrøm

 

Håndball klubben borte er et mareritt. Derfor er jeg ganske sikker på at det blir det.
Vi har noe å hevne!!!
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Takker, vet du ca hvor lang tid tar det å gå derfra til stadion? må beregne tid, kommer helt fra halden og oppover. regner med at det er flere som er ute å går i den retningen rundt den tiden jeg ankommer så blir nok ikke vanskelig å finne ;)

Håper du hadde en herlig opplevelse på Nadderud ikveld!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


La oss si at vi kommer til cupfinalen, hvordan er det med billetter, noen som har orden på priser?

 

Kommer vi til cupfinalen får vi nok informasjon om priser. Men er fremdeles langt frem i tid, gled deg til semifinalen først!

Endret av fyR
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

La oss si at vi kommer til cupfinalen, hvordan er det med billetter, noen som har orden på priser?

 

Kommer vi til cupfinalen går vi nok informasjon om priser. Men er fremdeles langt frem i tid, gled deg til semifinalen først!

 

Men jeg har ikke sesongkort, og jeg må ha cupfinalebillett!! Vet jo at vi kommer til finalen, fortell litt

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Norgesmesterskapet 2014
×
×
  • Opprett ny...