Gå til innhold

Norgesmesterskapet 2014


Totto
 Del

Anbefalte innlegg

Gjest Nr14

Den vinner vi på en regntung bane. Store øyeblikk, tøffe menn det blir alltid uansett seier om høsten

Endret av Nr14
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi har alle muligheter til å ta Molde hjemme. De kommer vi garantert ikke til å undervurdere, og jeg tror faktisk Molde synes dette var en kjip trekning. Hoseth og alt det der

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fornøyd med Molde hjemme på Nadderud. Om vi mot formodning skulle tape, så taper vi tross alt for det suverent beste laget her til lands. Sjansen for å nå finalen hadde muligens vært litt større om vi hadde trukket Sarpsborg 08, men fy så flaut det hadde vært å bli slått ut av dem.

 

Dette tar vi!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sist gang regjerende cupmester tok pokalen på nytt var i -78 (LSK). Godset klarte samme bragt i -70, Sarpsbort i -49, Skeid -56 og Lyn -46.

 

Vil påstå at Molde har oddsene mot seg... :-P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi pleier alltid å få lag i cupen som vi spiller mot i serien rett før eller etter, og vi pleier å vinne den ene og tape den andre. Jeg lurer litt på hvordan jeg da skal tolke det at vi spilte uavgjort....

Vel både dame og herrelag har trukket serieleder i neste cuprunde. Vi kan dermed risikere at det ikke blir cuppfinale i det hele tatt for noe lag, eller at vi spiller 2 skikkelige kamper og får cupfinale(ja da det er bare kvartfinale for damene)

Uansett har vi bevist at det ikke er umulig å slå Molde og som et av 2 lag som har tatt med seg poeng fra Røkkeløkka, så har Molde fått en hard motstander på bortebane.

 

Min far har bursdag på en av disse kampdatoene og har allerede sagt at han ønsker seg biletter til bursdagen, så da skal han få det, så kommer han seg på sin første Stabæk kamp på over 15 år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men spiller Hoseth? Hører han har uttalt at han ikke ville spille mot Molde før en eventuell finale. Støttet ham i valget på å stå over seriekampen få dager etter overgangen, men i cupen håper jeg virkelig han stiller...

 

Link : http://m.nettavisen.no/sport/fotball/slik-spilles-semifinalene-i-cupen/8475031.html

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Norgesmesterskapet 2014
×
×
  • Opprett ny...