Gå til innhold

ODD - Stabæk : Den helt insane partyturen - Mandag 21.04


Posse
 Del

Anbefalte innlegg


Her :)

 

 

 

 

Det var jo den puben som vi ikke slapp inn på, Vi som ikke er av de Kule fra Ultras 1912 og den slags. Jeg vandret gatelangs i Skien i et par timer før bussavgang til stadion.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Her :)

 

 

 

 

Det var jo den puben som vi ikke slapp inn på, Vi som ikke er av de Kule fra Ultras 1912 og den slags. Jeg vandret gatelangs i Skien i et par timer før bussavgang til stadion.
Hæ? Alle som var Stabækfans slapp inn, men det var U1912 som ordnet opp kvelden før slik at vi hadde et sted å være.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Se lappen de hang opp. Derfor trodde noen at det var kun Ultras som slapp inn. Det var bare for å prøve å være morsomme. Vi andre dreit i lappen, rev den i 2 og gikk inn.

 

Kjedelig for de som ikke viste at det var en spøk da

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Her :)

 

 

 

 

Det var jo den puben som vi ikke slapp inn på, Vi som ikke er av de Kule fra Ultras 1912 og den slags. Jeg vandret gatelangs i Skien i et par timer før bussavgang til stadion.
Hæ? Alle som var Stabækfans slapp inn, men det var U1912 som ordnet opp kvelden før slik at vi hadde et sted å være.

 

Vi ble stoppet i døra av en vakt, med beskjed om at det var et privat selskap. (En fra pub`n, ikke en av våre egne.)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Det var jo den puben som vi ikke slapp inn på, Vi som ikke er av de Kule fra Ultras 1912 og den slags. Jeg vandret gatelangs i Skien i et par timer før bussavgang til stadion.

Hæ? Alle som var Stabækfans slapp inn, men det var U1912 som ordnet opp kvelden før slik at vi hadde et sted å være.

 

Vi ble stoppet i døra av en vakt, med beskjed om at det var et privat selskap. (En fra pub`n, ikke en av våre egne.)

 

 

Det får vakten ta på sin kappe i så fall, det ble aldri sagt noe annet enn at dette var et sted for alle Stabækfans i Skien. Det er sikkert flere som kom med bussen som kan bekrefte at dette ikke var noe privat selskap for "de Kule fra Ultras 1912 og denslags".

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Det var jo den puben som vi ikke slapp inn på, Vi som ikke er av de Kule fra Ultras 1912 og den slags. Jeg vandret gatelangs i Skien i et par timer før bussavgang til stadion.

Hæ? Alle som var Stabækfans slapp inn, men det var U1912 som ordnet opp kvelden før slik at vi hadde et sted å være.

 

Vi ble stoppet i døra av en vakt, med beskjed om at det var et privat selskap. (En fra pub`n, ikke en av våre egne.)

 

 

Det får vakten ta på sin kappe i så fall, det ble aldri sagt noe annet enn at dette var et sted for alle Stabækfans i Skien. Det er sikkert flere som kom med bussen som kan bekrefte at dette ikke var noe privat selskap for "de Kule fra Ultras 1912 og denslags".

 

 

Kan bekrefte det, ja.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Her :)

 

 

 

 

Det var jo den puben som vi ikke slapp inn på, Vi som ikke er av de Kule fra Ultras 1912 og den slags. Jeg vandret gatelangs i Skien i et par timer før bussavgang til stadion.
Hæ? Alle som var Stabækfans slapp inn, men det var U1912 som ordnet opp kvelden før slik at vi hadde et sted å være.

 

Vi ble stoppet i døra av en vakt, med beskjed om at det var et privat selskap. (En fra pub`n, ikke en av våre egne.)

 

 

Kanskje vakta trodde dere bare var noen vanlige alkiser :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

 

Her :)

 

 

 

 

Det var jo den puben som vi ikke slapp inn på, Vi som ikke er av de Kule fra Ultras 1912 og den slags. Jeg vandret gatelangs i Skien i et par timer før bussavgang til stadion.
Hæ? Alle som var Stabækfans slapp inn, men det var U1912 som ordnet opp kvelden før slik at vi hadde et sted å være.

 

Vi ble stoppet i døra av en vakt, med beskjed om at det var et privat selskap. (En fra pub`n, ikke en av våre egne.)

 

 

Kanskje vakta trodde dere bare var noen vanlige alkiser :)

 

Ja vanlige alkiser i Stabækdrakt, skerf og Stabækcaps. Mange av dem som renner ned dørene på puber i Skien tenker jeg. :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Får desverre ikke vært med, men en annen har fått min plass.. SYKT misunnelig :( Det er helt rått gjort av de som arrangerer å mekke partybuss, kudos til dere! Håper dette kan gjøres flere ganger hvis det blir vellykket!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mattis: Gidder du sende meg info på hvem som har tatt over din plass og om han er medlem eller skal betale dette på bussen?

 

Det er nå 1! EN. Ledig plass på bussene. Førstemann til mølla.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Jeg skal stå vakt, kan jeg få slengt meg på bussen hvis det er ledig?

LES over:-)

 

 

Jeg spurte, fordi jeg ikke ville okkupere en plass Tenkte at når mandagen kom, og hvis ingen andre skulle ha plassen, så kunne jeg sitte på :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror bussen er full, har en kompis som har prøvd og ringe telefonen i 2 dager ihvertfall uten svar.

Hva med å ringe riktig nummer siden turtelefonen er ur. Skal være mitt nummer som står i turpåmeldingen :)

 

Skal dobbeltsjekke i morgen. Mulig det er en plass til!

Endret av Mortimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Er senbussen oppe og går? Vi er 3.stk som gjerne skulle blitt med!

 

Den ble avlyst pga for få påmeldte.

 

Jeg fikk beskjed av turansvarlig på siste hjemmekamp at bussen ikke var avlyst tiltross for dette foruminnlegget fra en som ikke er turansvarlig. Virker også litt merkelig å avlyse en buss 10 dager før kamp. Om den blir avlyst eller ikke skulle jeg gjerne visst........

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Er senbussen oppe og går? Vi er 3.stk som gjerne skulle blitt med!

 

Den ble avlyst pga for få påmeldte.

 

Jeg fikk beskjed av turansvarlig på siste hjemmekamp at bussen ikke var avlyst tiltross for dette foruminnlegget fra en som ikke er turansvarlig. Virker også litt merkelig å avlyse en buss 10 dager før kamp. Om den blir avlyst eller ikke skulle jeg gjerne visst........

 

 

Da bør Posse (evt. Morty) komme på banen med riktig informasjon.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

ODD - Stabæk : Den helt insane partyturen - Mandag 21.04
×
×
  • Opprett ny...