Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk-Bodø/Glimt


kkh94
 Del

Anbefalte innlegg


Bekjent som holder med Glimt meldte at dette var det dårligste han hadde sett av laget siden 1992. Det rimer bra med at vi ikke var på topp i dag, men likevel vant en komfortabel seier. Den burde ihvertfall vært komfortabel, om vi ikke hadde sluppet inn det møkkamålet...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bekjent som holder med Glimt meldte at dette var det dårligste han hadde sett av laget siden 1992. Det rimer bra med at vi ikke var på topp i dag, men likevel vant en komfortabel seier. Den burde ihvertfall vært komfortabel, om vi ikke hadde sluppet inn det møkkamålet...

Da kan han ikke ha sett mange glimt kamper.....Jeg synes de var betydelig bedre nå, en da jeg så dem spille mot Notodden i 2012

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Veldig bra spill men nå må snart Stephens lære seg å skyte på første berøring

Hepp,

 

Han nøler litt, hadde han bare 'gunnet' på så hadde det blitt riktig så bra. Litt mer selvtilitt, så kanskje... Pablo spilte seg kraftig opp i dag, det er ihvertfall sikkert.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Vi bør nok ha poeng i denne. Ikke så mye fordi motstanderen heter Bodø, men fordi vi trenger å vise at vi kan reise oss og slå tilbake etter 2 strake tap i serien. Vi er fortsatt et ganske skjørt byggverk, og det siste vi trenger nå er at usikkerheten får sive inn i troppen igjen.

 

Men det fordrer nok at Bob tar noen grep i 11'eren.

 

Jeg ville droppet Henderson, Stephens og Fontonello, til fordel for Brustad, Soko og Næss.

 

@ringo

Det første skjedde jo av naturlige grunner, men mener du fortsatt det hadde vært korrekt å droppe de to andre? ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tidenes korteste oppsummering av STB på FotballXtra nå nettopp?

Ikke værst at de hadde med Stabæk i det hele tatt. Odd-kampen ble ikke nevnt ved ett ord i forgje fotballxtra så vidt jeg husker

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Tidenes korteste oppsummering av STB på FotballXtra nå nettopp?

Samme som forrige runde, tv2 kan dra til helvete!

Det er litt vanskelig for TV2 dette med Stabæk. Laget som slo dem knockout-out i overgangssaken. Laget som de tippet helt på bånn. Stiller TV2s fotballeksperter i forlegenhet.

 

(Og for dem som husker ekstra godt: Stabæk Support klaget TV2 inn for PFU - og vant...)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Hepp,

Vi bør nok ha poeng i denne. Ikke så mye fordi motstanderen heter Bodø, men fordi vi trenger å vise at vi kan reise oss og slå tilbake etter 2 strake tap i serien. Vi er fortsatt et ganske skjørt byggverk, og det siste vi trenger nå er at usikkerheten får sive inn i troppen igjen.

Men det fordrer nok at Bob tar noen grep i 11'eren.

Jeg ville droppet Henderson, Stephens og Fontonello, til fordel for Brustad, Soko og Næss.

@ringo

 

Det første skjedde jo av naturlige grunner, men mener du fortsatt det hadde vært korrekt å droppe de to andre? ;)

Selvfølgelig, at de likevel gjorde det bra, ihvertfall Fontanello, betyr ikke at alternativene Næss og Soko ikke kunne gjort en like bra jobb. Jeg vender ikke kappen med vinden og det vet du. Ref. Alanzinho og Mix diskusjonene. :)

 

Men fortsetter Fontonello å prestere som i dag så blir det nok bra, frem til i dag har jeg mest hatt Fredrik Risp assosiasjoner.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Tidenes korteste oppsummering av STB på FotballXtra nå nettopp?

Samme som forrige runde, tv2 kan dra til helvete!
Det er litt vanskelig for TV2 dette med Stabæk. Laget som slo dem knockout-out i overgangssaken. Laget som de tippet helt på bånn. Stiller TV2s fotballeksperter i forlegenhet.

 

(Og for dem som husker ekstra godt: Stabæk Support klaget TV2 inn for PFU - og vant...)

Det er

 

 

DEILIG

 

 

å ydmyke TV2.

 

Hvis jeg havner i en økonomisk knipe, der jeg trenger å komme meg over en kneik, lover jeg å si ifra så jeg kan leve på mine venner i Stabæk fremfor å leve for TV2. Om det er lån eller slavearbeid - integriteten min skal være i orden. Alltid, uansett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når det beste (eller værste) med Stabæk man kan finne denne runden er at Høiland tok straffe istedenfor Stephens så har du ikke mye å komme med. ref. Stang ut på tv2.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når det beste (eller værste) med Stabæk man kan finne denne runden er at Høiland tok straffe istedenfor Stephens så har du ikke mye å komme med. ref. Stang ut på tv2.

 

Serr? Ble dét stang ut?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk-Bodø/Glimt
×
×
  • Opprett ny...