Jump to content

Recommended Posts

Det blir nok feteste arenaen i Adecco...

Flott innlegg, Geirti! Konstruktivt og saklig; bidrar til å heve kvaliteten på diskusjonen.

Han kommer jo med et godt poeng: Spesielt av Sandnes Ulf å bygge så heftig arena når de er på vei ned i Adecco.

Det blir nok feteste arenaen i Adecco...

Flott innlegg, Geirti! Konstruktivt og saklig; bidrar til å heve kvaliteten på diskusjonen.

Han kommer jo med et godt poeng: Spesielt av Sandnes Ulf å bygge så heftig arena når de er på vei ned i Adecco.

Øh. Vi snakket om ny stadion i 2012. Jeg regner med at Sandnes Ulf ikke har planer om å gjøre oppholdet i Adecco særlig langt, så det er ikke så rart at de tenker på å bygge en heftig stadion for å etablere seg som toppklubb.

geirti sin kommentar var jo helt usakelig. Det blir langt fra det feteste stadionet i førstedivisjon. Synes det ser ut som den blir ualminnelig grisestygg, iallfall utvendig.

Jeg beklager, jeg skal aldri mer være usaklig på våre motstanderes bekostning.

Innskild.

Dette forumet blir jo trangere for hver dag som går...

Edited by geirti

Og jeg sier unnskyld for å ha vært litt mer irritabel enn jeg burde etter et skuffende resultat. ;)

Faen, nå så jeg at jeg har flest innlegg av alle på forumet. JEG må være irriterende ass!

MTaKce6.gif

Heftig konsept! Men dette kan vell vi bare drømme om.

Fare for at det bare blir drømmer ja.. Vis ikke er vi tilbake der hvor det brukes penger man ikke har.

MTaKce6.gif

Heftig konsept! Men dette kan vell vi bare drømme om.

Hvem er det som bygger dette monsteret?

Jeg er veldig svak for Robinhos løsning hvor man graver seg nedover inntil man treffer selve gressmatten. Stadion vil ikke ruve, men blir ganske imponerende når man kommer inn.

Overskuddsmasse fra utgravingen kan tilbys deponert på naboenes svært skrånende tomter mot at de planeres ut. På den måten vil de få flotte luftige tomter og ikke føle at de stenges inne bak et ruvende stadionanlegg.

Konstruksjonene over dagens bakkenivå kan i hovedsak bestå av sport/kontor-, vip- og næringsarealer.

Jeg er veldig svak for Robinhos løsning hvor man graver seg nedover inntil man treffer selve gressmatten. Stadion vil ikke ruve, men blir ganske imponerende når man kommer inn.

Overskuddsmasse fra utgravingen kan tilbys deponert på naboenes svært skrånende tomter mot at de planeres ut. På den måten vil de få flotte luftige tomter og ikke føle at de stenges inne bak et ruvende stadionanlegg.

Konstruksjonene over dagens bakkenivå kan i hovedsak bestå av sport/kontor-, vip- og næringsarealer.

Og VIP-/ møteromsarealer kan sambrukes med nærliggende skolers behov for undervisningslokaler. Nye bygg i tettbygde strøk bør anlegges med parkering under bakken. P-plassene må også kunne sambrukes, feks utnyttes som pendlerparkering for kollektivreisende mot avgift.

Var det ikke snakk om å bygge litt på hver kortside etter denne sesongen for å klare lisenskravene ?

Har jeg ikke hørt, utdyp gjerne

Var det ikke snakk om å bygge litt på hver kortside etter denne sesongen for å klare lisenskravene ?

Hvor har du hørt det fra? Nadderud må vel utbedres litt til 2015 sesongen uansett. De har fått dispensjon til å bruke Nadderud i år, men gjelder det også til neste år?

Edited by Stabækfanatics

Jeg husker å ha lest for en god stund tilbake at Stabæk bare fikk midlertidig tillatelse til å spille på Nadderud frem til 2015, og at de måtte gjøre noen oppgraderinger til det. Planen til Styret var jo også å bygge to nye kortsider når vi flyttet fra Hangarskipet, men fikk ikke gjort det pga hun gniene ordføreren.

Jeg husker å ha lest for en god stund tilbake at Stabæk bare fikk midlertidig tillatelse til å spille på Nadderud frem til 2015, og at de måtte gjøre noen oppgraderinger til det. Planen til Styret var jo også å bygge to nye kortsider når vi flyttet fra Hangarskipet, men fikk ikke gjort det pga hun gniene ordføreren.

Såpass. Men hvordan er situasjonen nå da? Får de bygge ut kortsiden? De burde kanskje utbedre hovedtribunen også mens de er i gang.

Hvordan vil et eventuelt Bærum-opprykk påvirke en Nadderud-oppgradering? Da vil kommunen plutselig romme to TL-lag, samt et av Norges beste damelag, uten TL-standard hjemmebane, men en TL-godkjent dog ubrukt fotballarena. Vil vel tro at dette fort kan bli den varmeste poteten i lokalpoitikken da.