Gå til innhold

Kamptråd: Lillestrøm-Stabæk


kkh94
 Del

Anbefalte innlegg


Dette er et eksempel på hvor kynisk og jævlig en kamp kan være. Rødt kort så og si i første minutt, for så å håpe på at det går greit med en stakkars unggutt som tydeligvis ikke hadde noen tanker om å få sine første minutter idag. Så fort kan det gå fra en kamp vi burde vunnet til en kamp der vi blir pissa på av kanaripakket...igjen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper Bob greier å få opp stemningen i pausen, det er jo ikke først og fremst på grunn av at vi er en mann mindre vi er under med 3 mål, men fordi vi spiller uten noen som helst tro på seier.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Gikk fra 4,2 til 5,15 i odds på borteseier på Betsson. Selvfølgelig sekundet etter at jeg satt min bet.

 

5.40 hos unibet =) Liker at bookmakerne fortsatt undervurderer oss. Det kan godt hende at vi får en tøff kamp, men tror ikke noe på at 5.40 er korrekt odds...

 

 

Nå til pause er det 1000 i odds på at vi vinner =) Tror mer på at det er statistisk riktig. Synd...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper Bob greier å få opp stemningen i pausen, det er jo ikke først og fremst på grunn av at vi er en mann mindre vi er under med 3 mål, men fordi vi spiller uten noen som helst tro på seier.

Enig. Det et lov å spille godt i forsvar selv om man har en mann mindre på banen. Når det er sagt faller Moen veldig lett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nei, dem har altså ikke andre vinkler sier dem i pausen. På den ene reprisen ser jeg ikke noen klar kontakt heller, men alt er innenfor tvilen. Om man da gir rødt kort eller ikke kommer an på fotballforståelsen til dommer (og hans interesse av et bra tippeliga produkt). Diplomatiskkonklusjon, en dårlig dag å ha en dommer med rykte for å være streng. Selv tenker jeg urettferdig, men utvist i tredje minutt, ligger under med tre, alle gode ting er tre mål til oss også så på corner 50-60, på kontring 75-80. og langskudd på overtid av overtiden Kom igjen gutter! :)

 

 

Edit: Det ser dårlig ut med corner. Vi får kanskje prate om mer positive sider ved kampen. Er det alltid like stille der ute på Lillestrøm? 3-0 fest men ikke best selv om de er flest. En liten kar med vuvuzela hadde jo eid denne tribunen.

Endret av LittleBlueAlien
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Han c-more kommentaroren gjør meg suicidal..

Ja, han er helt ubrukelig!

Jo, jo... men han ser i alle fall at Lillestrøm praktisk talt er som å se Barcelona.... *ironialarm*

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk Support ruler! "Er det alltid like stille..." og "Sunget ut i egen by".

Beste var jo at det ble sunget "ja for faen" fra kanarifansen som et svar på "Sunget ut i egen by" fra SS

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bare å gratulere journalistikken til budstikka:

 

LILLESTRØM STABÆK 5-1

 

Mot Lillestrøm på lørdag var de sjanseløse og scoringer av Ruben Gabrielsen, Erling Knudzon, Moryke Fofana og Tommy Høiland gjorde at Lillestrøm vant 4 -0 på Åråsen.

 

Ti minutter før slutt stormet Tommy Høiland igjennom Stabæk-forsvaret, og fastsatte sluttresultatet til 4-0 alene mot Stabæk-målvakt Omholt-Jensen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva faen skjer med at de ikke diskuterer straffen, og det røde kortet ??

De tør ikke diskutere det, Edvartsen har vært freda etter "Tandoori-dommer" saken..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Denne kampen har ingen verdi for oss, det er bare å legge det bak oss og se videre. (Tipper Bob driter i å se denne 20 ganger også :) )

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


BORGER THOMAS borger for kvalitet, og Landstad samlede har en sang til vår nye keeper:

 

Vår Borger er så fast en borg,

han er vårt skjold og verge............

Tror åndelig leder har gått på en jinx av dimensjoner her :glare:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Slutter meg helhjertet til all skryt av Stabæk Support i dag. Sang i 90 minutter, "outsang" Kanarifnasen, sto igjen etter kampen med "bakom skyene er himmer'n alltid blaa" og hadde både humor og snert. Utrolig gjeng.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I mine øyne var Edvartsen sin avgjørelse helt og holdent feil. Jeg har sett reprisen av "fellingen" mange ganger, og for meg ser det ikke som om Borger Thomas i det hele tatt er nær, men at kanarifuglen heller leverer en strålende oscarvinnende opptreden, som dessverre Edvartsen kjøper...

Jeg har forståelse for at slike situasjoner er vanskelig å dømme på, men når det kommer så tydelig frem fra reprisen (i mine øyne), så kan synes jeg Edvartsen burde dømt litt annerledes.

Straffe, ok.. under tvil, men ok. Kortet? Gult hadde vært greit å svelge... Men ikke rødt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I mine øyne var Edvartsen sin avgjørelse helt og holdent feil. Jeg har sett reprisen av "fellingen" mange ganger, og for meg ser det ikke som om Borger Thomas i det hele tatt er nær, men at kanarifuglen heller leverer en strålende oscarvinnende opptreden, som dessverre Edvartsen kjøper...

Jeg har forståelse for at slike situasjoner er vanskelig å dømme på, men når det kommer så tydelig frem fra reprisen (i mine øyne), så kan synes jeg Edvartsen burde dømt litt annerledes.

Straffe, ok.. under tvil, men ok. Kortet? Gult hadde vært greit å svelge... Men ikke rødt.

 

Blåser han straffe der må han gi rødt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har en kamerat som skal prøve å skaffe et stillbilde fra en vinkel der han mener det er tydelig at straffen er riktig. Så venter i spenning på det :-) I mellomtiden tror jeg i alle fall det er verdt å protestere på plasseringen til Edvartsen der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Lillestrøm-Stabæk
×
×
  • Opprett ny...