Gå til innhold

NM: Grorud - Stabæk, onsdag 28.05 kl 18:00


Posse
 Del

Anbefalte innlegg


Hvor er SS?

Sunget ut av en kar som roper "kom igjen Grorud "hver 30sek

Var en del som nektet å føye seg for en billettpris på 200 spenn. Etter litt krangling slapp vi inn til halv pris.

 

Tror han vakta som svarte "jævla homo" til meg da jeg sa det var uaktuelt med 200 kr skal være glad for at vi kun rakk ett lite vors på pub før matchen"

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Hvor er SS?

Sunget ut av en kar som roper "kom igjen Grorud "hver 30sek

Var en del som nektet å føye seg for en billettpris på 200 spenn. Etter litt krangling slapp vi inn til halv pris.

 

Tror han vakta som svarte "jævla homo" til meg da jeg sa det var uaktuelt med 200 kr skal være glad for at vi kun rakk ett lite vors på pub før matchen"

 

Han hadde vel kjørt en grundig analyse i betalingsvillighet med bakgrunnen "Alle i Berum er steinrike" og kommet frem til at de derfor betaler hva det skal være.

 

Likevel er det cupkamp og man støtter jo tross alt lokalidretten selv om det er Grorud, så synes det er litt smålig å prute.

Å bruke homofili som skjellsord er uansett fullstendig tragisk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Likevel er det cupkamp og man støtter jo tross alt lokalidretten selv om det er Grorud, så synes det er litt smålig å prute.

 

 

Nei, det handler om at det er skammelig å avkreve 200 spenn for billettene til cupens 3. runde bare fordi det kommer et tippeligalag på besøk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Likevel er det cupkamp og man støtter jo tross alt lokalidretten selv om det er Grorud, så synes det er litt smålig å prute.

 

 

Nei, det handler om at det er skammelig å avkreve 200 spenn for billettene til cupens 3. runde bare fordi det kommer et tippeligalag på besøk.

 

 

Spørsmålet er vel også hvor mye som faktisk blir registrert som billettinntekter, når billetten bare sier "Parkering".

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som vet hvor man kan få sett måla? Jeg er så ovetroisk at jeg droppet å se 2. ekstraomgang, for jeg tenkte (som riktig var!) at det ville snu matchen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stusser litt over referatet hvor det står at 1. omgang var jevnspilt, og 1. ekstraomgang var jevnspilt. Må innrømme at jeg ikke fant kampen så veldig jevnspilt. Jevnspilt på Groruds banehalvdel muligens, jevnspilt fordi man stort sett skyter utenfor og ikke får så mye tellende i sjansestatistikken? Vel, tydelig at man har forskjellig oppfatning av hva som er jevnspilt. Grorud forsvarte seg så best de kunne, og til tider med i overkant stygge midler (hadde ikke vært noe å si på om en spiller til hadde vært sendt av banen). Jevnspilt følte jeg ikke at det var.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Helt enig. På ingen måte jevnspilt. Problemene våre var dårlige innlegg og cornere, i samspill med bokstavelig talt svake avslutninger. Vi kom til få sjanser med tanke på motstanden, men mer enn nok til å nette flere ganger. Avslutningerenig på alle mann. Men vi gikk videre - det er det viktigste. Og med tanke på at Startmatchen først er 9.mai har ikke jeg noe problemer med at det ble ekstraomganger. Hørte rykter om at grorud hadde kamp i dag óg til helgen, den er fort verre!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Æsj, dette var en rævva motstander, som parkerte bussen helt, helt bakerst og spilte med hjerte utenpå drakta. For dem var det for en cupfinale å regne, for oss var det et pliktløp mot en motstander vi undervurderte (men like fullt utspilte).

 

Vi vant greit til slutt, og Borger hadde ikke en eneste redning. Dette var 120 minuttet med enveiskjøring.

 

En så dårlig motstander kommer vi ikke til å være i nærheten av resten av sesongen (med mindre vi er griseheldige med trekninga i neste runde av NM), så dette sier særs lite om hvordan vi kommer til å gjøre det videre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


tv2 har kanskje ikke sett kampen, eller bare trodd at de var på Nadderud?



"Men Stabæk måtte lenge slite mot et hardkjempende Grorud-mannskap.


I løpet av oppgjøret skapte hjemmelaget flere store målsjanser, men lykkes ikke med å score."


Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

tv2 har kanskje ikke sett kampen, eller bare trodd at de var på Nadderud?

 

"Men Stabæk måtte lenge slite mot et hardkjempende Grorud-mannskap.

I løpet av oppgjøret skapte hjemmelaget flere store målsjanser, men lykkes ikke med å score."

 

Jeg kan ikke skjønne annet enn at man her tenker på de tre cornerne hvor Grorud var nær ved å gjøre selvmål, og at man ikke tenkte på at det var mot eget mål.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bussen. Er så drittlei pratet om den jævla bussen ass. Bra vi møter noen shabby busser (som marius sin) innimellom, så vi slipper igjennom og får scoret litt. 'Parkere bussen' ass. Spar meg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Det var et 2. div lag, hva annet skulle de gjøre?

 

Jeg vil heller si ar vi har mye å lære om defensiv organisering og disiplinert jobbing av dem.

 

Så må IA lete frem en målscorer i løpet av sommeren.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

NM: Grorud - Stabæk, onsdag 28.05 kl 18:00
×
×
  • Opprett ny...