Gå til innhold

Turtråd Haugesund-Stabæk Søn 13.07 kl 15.30


Anbefalte innlegg


Sørvestlandet i juli pleier ofte å være en hyggelig opplevelse. Haugesund er dessuten en trivelig by. Hva med å ha denne turen som overnattingstur? Avreise rundt 09 på lørdag 12.07 Da er vi fremme rundt 17. Med såpass tidlig kamp, 15.30 på søndag vil vi være på Bekkestua, bare litt etter midnatt.

Hva synes folket?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

OVERNATTINGSTUR TILHAUGESUND

Siden denne kampen går så tidlig på søndag at vi ikke kommer oss avgårde med buss tidlig nok, setter vi opp overnattingstur til denne kampen. Overnattingstur er en kjempeanledning til å bli kjent med gamle og nye, og et nytt sted. Utelivet i Haugesund vet vi ikke så mye om, men gjestfriheten har vært på topp de gangene vi har vært der. Det er plass til både rallere og ikke-rallere på Stabæk Supports buss.

Det spilles VM-finale søndag kveld, og man må regne med å være i en buss på vei fra vestlandet om man melder seg på denne turen. Men strengt tatt er det vel Stabæk som er viktigst i verden, er det ikke?

Vi har satt påmeldingsfrist til søndag 6. juli, der vi ser om det er økonomisk forsvarlig å sette opp tur. Vi setter som alltid pris på at du melder deg på, og at du melder deg på tidlig.

Du rekker fint å komme hjem før midnatt, og er frist og rask og i fantastisk humør mandag morgen etter en opplevelse for livet!

Avreise lørdag 12. juli, kl 10:00 fra Bekkestua

 

 

--- > Påmelding

Endret av marbor
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Når går egentlig denne VM kampen?

Klokken 21.00 skal det være avspark, så vidt jeg vet.

 

Kl 21 skulle vi etter mine beregninger være et sted mellom Bø og Notodden. skal vi da se om vi kan stikke innom en pøb i Notodden eller Kongsberg for å se avsluttningen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Når går egentlig denne VM kampen?

Klokken 21.00 skal det være avspark, så vidt jeg vet.

 

Kl 21 skulle vi etter mine beregninger være et sted mellom Bø og Notodden. skal vi da se om vi kan stikke innom en pøb i Notodden eller Kongsberg for å se avsluttningen?

 

Dette høres ut som en glimrende ide Marius :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Finalen går faktisk klokka 21. En time før alle andre kveldskampene (bronse- semi- og halvparten av kvart- og åttendedelsfinalene samt de siste kampene i gruppespillet går jo klokka 22).

 

Link: http://www.fifa.com/worldcup/matches/index.html

Merkelig, ikke i følge NRK som skal sende den og VG, men men…

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Drit kult!! Melder meg på imorgen om jeg får fri fra jobb, ellers må jeg ta fly opp ellernoe.

1235 kr med fly lørdag. Søndag er det ikke noe fly som går tidlig nok til å rekke hele kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Drit kult!! Melder meg på imorgen om jeg får fri fra jobb, ellers må jeg ta fly opp ellernoe.

1235 kr med fly lørdag. Søndag er det ikke noe fly som går tidlig nok til å rekke hele kampen.

så det, vi blir en 3-4 stykk som antageligvis kjører tidlig søndag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd Haugesund-Stabæk Søn 13.07 kl 15.30
×
×
  • Opprett ny...