Gå til innhold

Turtråd, Molde away!


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Det gikk vel to måneder fra overgangen til klubbene møttes den gangen. Men enig i at det ikke bør være noen prinsipiell forskjell om kampen er umiddelbart eller syv runder senere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Med!

Tredje gangen i denne tråden du melder fra om at du er med. Flott å se at vi har ivrige styremedlemmer i SS :)

 

 

Ivrig ja, dette blir jo årets tur! Klart man må melde seg på et par ganger ekstra da.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dere så skriver påmeldt her i tråden må sørge for å melde dere på via skjema eller sms. Ser ingen påmeldinger fra hverken Græff, Daigo eller PST. Det gjør det ekstra vanskelig for oss som arrangerer når vi må vurdere om det er aktuelt å kjøre turen eller ikke. Ennå surere for de som flyr opp og dermed ikke har noe buss hjem igjen.

 

Kom igjen og meld dere på a fokens!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis det var noen tvil: Påmeldt. Og jeg skal ikke ta noe fly verken den ene eller andre veien. Har med en liten gave til alle som tar buss også!

Tror jeg har en anelse om hva gaven er, Hehe :) får desverre ikke blitt med på turen selv pga ferie...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dere så skriver påmeldt her i tråden må sørge for å melde dere på via skjema eller sms. Ser ingen påmeldinger fra hverken Græff, Daigo eller PST. Det gjør det ekstra vanskelig for oss som arrangerer når vi må vurdere om det er aktuelt å kjøre turen eller ikke. Ennå surere for de som flyr opp og dermed ikke har noe buss hjem igjen.

 

Kom igjen og meld dere på a fokens!

Meldte meg på en vei igår via sms.

 

Er forøvrig en eller to påmeldinger til som kommer I løpet av kvelden :)

Endret av Daigo nr 10
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vet at det har blitt sendt ut et nyhetsbrev, hvor blant annet denne turen var tema.

 

Jeg har ikke fått nyhetsbrevet, og er sikkert ikke den eneste. Kunne noen kanskje poste det her inn også?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stort sett det samme som Maria skrev på side 1:

 

Overnattingstur til Molde

 

Midlertidig turtelefon er 988 00 219

 

Bli med til vakre Molde og se Magne Hoseth senke gamle lagkamerater på Røkkeløkka. Vi feide Rosenborg ut av Lerkendal på 16. mai, og vi kan prestere bra mot de gode også i denne kampen. Kampstart er 15.30 søndag 10 august og vi reiser til Molde LØRDAG 9.august, klokken 10:30 fra Bekkestua.

 

Prisen for turen inkludert hotell (dobbeltrom, da blir man bedre kjent) er latterlig billige 850 kroner. Molde er en fantastisk by og denne turen er like inkluderende enten du er en raller eller ei. Det ryktes at det allerede er folk fra SS på plass i rosenes by for å sondere terrenget.

 

Med kampstart kl 15:30 på søndag er vi også hjemme på Bekkestua like over midnatt natt til mandag, slik at du kan stille frisk og fin på jobb mandag morgen uten at sjefen trenger å vite hvor du har vært.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vet at det har blitt sendt ut et nyhetsbrev, hvor blant annet denne turen var tema.

 

Jeg har ikke fått nyhetsbrevet, og er sikkert ikke den eneste. Kunne noen kanskje poste det her inn også?

 

Bruker du en @stabaek.no-adresse?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Turen til Molde i morgen går via ring 3 og Rv4 over Gjøvik til Lillehammer og så Guldbrandsdalen og Romsdalen. Da den nyeste bussen fortsatt er på verksted, blir det rallebussen. Nå har den vært en tur frem og tilbake til Paris, uten noe problemer denne uken så da skal vel denne lille svippen frem og tilbake til Molde ikke være noe problem.

Forøvrig reiser jeg alene på denne turen..

Endret av Buss1 Marius
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd, Molde away!
×
×
  • Opprett ny...