Jump to content
Sign in to follow this  
Posse

Turtråd: Sogndal away - Overnattingstur!

Recommended Posts

sarp.jpg

OVERNATTINGSTUR MOT SOGNDAL

Takk for turen til Sarpsborg! 3 fulle partybusser satte farge på byen og stadion, supporterne leverte nok en gang et høyt nivå på en av årets morsomme, korte turer. Nå kommer en av de lange. Derfor vil vi denne gangen kjøre overnattingstur, basert på en legendarisk tidligere erfaring. Det sies at det er disco på Meieriet denne lørdagskvelden, og dét er det ingen grunn til å gå glipp av.

Bussen(e) går fra Bekkestua 11:00, lørdag formiddag og ruller ufortrødent til saftbygda. Vi blir innlosjert på hotell, uvisst om vi også denne gangen deler hotell med spillerne. Du kan ønske deg å dele rom med noen, og vi skal gjøre så godt vi kan for å imøtekomme dette. Du kan også velge enkeltrom, mot et pristillegg på 400,-.

Se Stabaek.no for påmelding!

Edited by Posse

Prisen på kun Bekkestua - Sandvika med innlosjering på Thon er 1125,-

876,- for hotellet. og 30/50,- alt etter om du bor i sone 1 eller 2V = 906/926,-

Var et reelt spørsmål om pris for hotell siden jeg reiser gratis med buss. Så håpte på et ordentlig svar Posse. Takk Hanse, da klarer jeg å regne ut selv :-)

Var et reelt spørsmål om pris for hotell siden jeg reiser gratis med buss. Så håpte på et ordentlig svar Posse. Takk Hanse, da klarer jeg å regne ut selv :-)

Jeg skulle gjerne svart bedre, men du husker kanskje hva som skjedde med turansvarlig... :)

Vi må sette mandag 3. november som påmeldingsfrist da hotellet ønsker oversikt over hvor mange som kommer.

Har dere spørsmål kan disse rettes til Posse eller meg :)

Skjema her!

Og påmeldt!

Halvt år til neste bortetur, lar ikke denne gå fra meg.

Fristen for å bestille hotell gjennom SS er nå ute, men det er fortsatt mulig å melde seg på kun buss og ordne overnatting selv. Prisen er da 400 kr.

Det ryktes at det er åpen invitasjon til vorspiel i en privatbolig i Sogndal for alle Stabækfans. Personen er medlem i Stabæk Support og kjenner visst litt til oss. Jeg vet ikke om de skal rive huset eller hva som er greia, men det er hyggelig med vorspiel da!