Gå til innhold

Turtråd: Sogndal away - Overnattingstur!


Posse
 Del

Anbefalte innlegg


sarp.jpg



OVERNATTINGSTUR MOT SOGNDAL

Takk for turen til Sarpsborg! 3 fulle partybusser satte farge på byen og stadion, supporterne leverte nok en gang et høyt nivå på en av årets morsomme, korte turer. Nå kommer en av de lange. Derfor vil vi denne gangen kjøre overnattingstur, basert på en legendarisk tidligere erfaring. Det sies at det er disco på Meieriet denne lørdagskvelden, og dét er det ingen grunn til å gå glipp av.


Bussen(e) går fra Bekkestua 11:00, lørdag formiddag og ruller ufortrødent til saftbygda. Vi blir innlosjert på hotell, uvisst om vi også denne gangen deler hotell med spillerne. Du kan ønske deg å dele rom med noen, og vi skal gjøre så godt vi kan for å imøtekomme dette. Du kan også velge enkeltrom, mot et pristillegg på 400,-.



Se Stabaek.no for påmelding!


Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Var et reelt spørsmål om pris for hotell siden jeg reiser gratis med buss. Så håpte på et ordentlig svar Posse. Takk Hanse, da klarer jeg å regne ut selv :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Var et reelt spørsmål om pris for hotell siden jeg reiser gratis med buss. Så håpte på et ordentlig svar Posse. Takk Hanse, da klarer jeg å regne ut selv :-)

 

Jeg skulle gjerne svart bedre, men du husker kanskje hva som skjedde med turansvarlig... :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det ryktes at det er åpen invitasjon til vorspiel i en privatbolig i Sogndal for alle Stabækfans. Personen er medlem i Stabæk Support og kjenner visst litt til oss. Jeg vet ikke om de skal rive huset eller hva som er greia, men det er hyggelig med vorspiel da!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd: Sogndal away - Overnattingstur!
×
×
  • Opprett ny...