Gå til innhold

Turtråd: Sogndal away - Overnattingstur!


Posse
 Del

Anbefalte innlegg


Bare så dere vet det så gjorde busstilgjengeligheten det slik at vi holdt på å få en av partybussene vi hadde til Sarp også på turen til Sogndal. Sogndal er vel totalt et halvt døgn lenger og vel så det. Så da kan alle puste lettet ut, jeg tror det kunne blitt litt for mye ur. Jeg tør uansett ikke drikke før november 2015, så jeg skal være fadder for alle fylliker som reiser.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skjønte ikke helt hverken konklusjonen eller poenget med det innlegget, men det fikk meg ihvertfall til å komme til en egen konklusjon:

 

JA til partybuss/karaoketaxi til Sogndal!

 

Bønnen din har blitt hørt. Det blir partybuss til Sogndal! Posse tar ansvar som fadder for alle.

Endret av marbor
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det ryktes at det er åpen invitasjon til vorspiel i en privatbolig i Sogndal for alle Stabækfans. Personen er medlem i Stabæk Support og kjenner visst litt til oss. Jeg vet ikke om de skal rive huset eller hva som er greia, men det er hyggelig med vorspiel da!

Dette er nok ikke helt riktig. Snakket med ham i dag.

Han anbefaler Meieriet som vorspielsted.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har en sort bag som ble lagt igjen på bussen. Det er noe jentegreier oppi. Trusene er allerede solgt på eBay, men hvis noen vil ha igjen en rosa tannbørste og noen fleecetepper har jeg sakene hos meg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sikkert min :) Ligger det noen sko i bagen?

 

Kanskje, den ligger i bilen. Jeg kan droppe den av på Nadderud i morgen, må innom der en tur.

 

Edit, jeg kan legge den på Nadderud på torsdag.

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd: Sogndal away - Overnattingstur!
×
×
  • Opprett ny...