Jump to content
Sign in to follow this  
Anders C

Tippeligaen 2015 - hvordan skal det gå?

Recommended Posts

Kopierer den flotte tråden fra forrige sesong.

Og begynner med følgende spørsmål:

Når kommer det informasjon om sesongkort? Regner med at det er en frist for hvor lenge man kan reservere sin gamle plass, så det hadde vært kjekt med noe informasjon om dette snart.

Mottok mail angående dette i slutten av forrige uke, men da hadde jeg alt fornyet. Mulig infoen først blir sendt ut automatisk etter at du har fornyet! Innehavere av honnørkort fikk informasjon for flere uker siden (uten at de hadde fornyet først).

Får denne når jeg velger SS-feltet:

En feil har oppstått, vennligst prøv igjen senere...

Antar at denne forhåndsbestillingen kun gjelder for sitteplasser. Det kommer nok mer informasjon om $$ etter hvert.

Har forøvrig betalt mine to plasser, fungerte som en drøm.

I øyeblikket ser det ut til at publikumssnittet i Tippeligaen 2015 kan ventes noe lavere enn i år men at risikoen for brosteinskasting blir redusert. Brann - Mjøndalen 0-1 etter 1.omg..

Haha, fantastisk, her hadde jeg trodd Brann mer eller mindre skulle spasere til seier. Litt nervøst i åpningen av kampen, men flermålsseier foran et (etterhvert) entusiastisk hjemmepublikum. Nå sitter nervøsiteten fortsatt i. Det er så man får lyst til å ta en tur til Mjøndalen på onsdag.

Litt spesielt å høre Rikard Norling nærmest hviske i intervjuet før kampen og si ting som "Man blir aldri bedre enn det motstanderen tillater, så vi får se...". Han virker jo livredd og blottet for energi.

Han får til bemerkelsesverdige ting, da. Malmø til Champions League og Brann til Adecco. Bragder.

Fra et "nøytralt" ståsted er disse to prestasjonene fantastiske. Han gir det norske folk en tidlig julegave. Og jeg digger opplevelsesjulegaver som varer lenge.

spørgesmål: Om jeg kjøper sesongkort med sitteplass, kan jeg da, når sangstemmen og formen tillatter det, stå med $$?