Gå til innhold

Tippeligaen 2015 - hvordan skal det gå?


Anders C
 Del

Anbefalte innlegg


Poengdeling i Drammen - bra! Men når rbk først tok poenget de trengte kunne de jo liksågodt ha vunnet.

Må si jeg synes litt synd på Sandefjord. De hadde fortjent poeng mot Odd. Nå er Odd fortsatt med i medaljekampen.

Endret av Totto
Lenke til innlegg
Del på andre sider


De siste fem minuttene i Skien passet oss usedvanlig dårlig. Ikke bare er Odd med nå. Hadde Sandefjord vunnet kunne de i neste runde klatret til kvalikkplass med seier mot Godset hjemme. Nå har de i praksis ikke noe å spille for.

 

(Teorien kan redde dem: Seier mot Godset og Sarpsborg, Start-tap mot oss og Molde samt Mjøndalen med 0 eller 1 poeng totalt mot Aalesund og Viking vil gi Sandefjord kvalikk)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


- Det er fortjent, det kan ingen diskutere. Rosenborg har gjort en sterk sesong. De har selvfølgelig hatt griseflaks mot Stabæk i begge kamper, men de har vært best likevel. Mot Stabæk har de hatt enormt med flaks med dommeravgjørelser. Jeg tror de hadde vunnet ligaen likevel, men på Nadderud, i både serie og cup, og på Lerkendal, var det en del avgjørelser som gikk i fordel Rosenborg. Men de har vært best uansett, sier Rekdal til Nettavisen.

 

- Rekdal

Lenke til innlegg
Del på andre sider


De tre siste årene våre i Tippeligaen har vi alltid blitt spådd nedrykk. Det året vi rykket ned, kjempet vi oss opp igjen, mot alle odds. Vi har blitt kastet ut av et finansielt mareritt av en fotballstadion, selv om den aldri hadde blitt realisert uten oss. Økonomien har gjort at vi har måttet kvitte oss med flere førsteellevere de siste par åra. Vi har hatt dødsfall. Vi har hatt en gedigen skandale av en mediedrevet rettsak mot klubben, og flere som jobbet for den. Vi har måttet selge stjerna midtveis i sesongen for å kunne berge økonomien. Men vi har klart det sinnsyke. Medalje i Tippeligaen. Europa, here we come!

Jepp. Og det er derfor jeg elsker denne klubben.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest Nr14

Hepp,

 

og VIF har vel hatt ok grep om Godset de siste sesongene....

 

@ringo

Rekdal er en nidkjær fotballnerd som hater intenst å tape. Han kommer IKKE til å reise til Drammen for å bli pissa på. Det har noe med verdighet å gjøre. Da er det bare for oss å stå opp et par hakk for dagens prestasjon holder ikke i Bodø. Stå på gutta nå blir det sølv med maks innsats og klokskap. Endret av Nr14
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så mange timer jeg har brukt i denne tråden siden slutten av 2014.

Idag ble medalje, min 14mill og en plass i historiebøkene sikret. Fyfader for en sesong, for et lag.

Uvirkelig å tenke tilbake til i vinter hvor jeg var overbevist vi ville rykke ned.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Tippeligaen 2015 - hvordan skal det gå?
×
×
  • Opprett ny...