Gå til innhold

Hva synes du Stabækbutikken burde ta inn?


Posse
 Del

Anbefalte innlegg


Finnes det drakt til ettåringer? Er det noen som eventuelt har noe å låne bort. Karnevalet på fredag er vel prima anledning til å flagge opposisjon mot VIF-freskoen på barnehagen.

Vålerengen drakten er jo en fin klovnedrakt da...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg trodde denne tråden skulle ligge brakk, bortsett fra i forbindelse med julen?

 

Nei vel, da vil jeg være den første i år som klager over utvalget hos Anton Sport.

 

Det er veldig dårlig utvalg hos Anton Sport!

 

Sånn. Da melder jeg meg igjen når det nærmer seg jul.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Finnes det noen oversikt over hva de faktisk har? Frister lite å ta turen til Anton uten å vite om de har så mye som et skjerf.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hanne Marit var innom Anton på Bekkestua i dag og traff en annen Stabæk tilhenger som skulle ha seg drakt, men de har ikke drakter til voksne lenger...........................................

 

Jeg har fått høre at Anton venter på årets drakter og at de er på vei. Jeg fikk ingen dato på eksakt når de dukker opp.

Endret av Mortimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg lurer på om følgende kommer til å være mulig på minst en hjemmekamp i år:

 

Før (eller etter) kamp, gå innom et sted på stadion (eller i umiddelbar nærhet) og kjøpe to stabækdrakter til ungene. Det synes jeg hadde vært flott.

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fant denne på Footballshop på Oslo City. Fikk den billig for det går visst ikke så mange av dem. Tviler på at han tar inn så mange flere, men det var et par igjen

 

Krysser fingrene for at alle de 10 som har likt posten din ikke har tatt turen, og at salget har gått så tregt at det er noe igjen til meg i lunsjen i morgen :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Fant denne på Footballshop på Oslo City. Fikk den billig for det går visst ikke så mange av dem. Tviler på at han tar inn så mange flere, men det var et par igjen

Krysser fingrene for at alle de 10 som har likt posten din ikke har tatt turen, og at salget har gått så tregt at det er noe igjen til meg i lunsjen i morgen :lol:

Ingen små igjen,(med forbehold) jeg kjøpte siste str 3 år (minste de hadde) 28 februar! Endret av blaasoldat
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Fant denne på Footballshop på Oslo City. Fikk den billig for det går visst ikke så mange av dem. Tviler på at han tar inn så mange flere, men det var et par igjen

Krysser fingrene for at alle de 10 som har likt posten din ikke har tatt turen, og at salget har gått så tregt at det er noe igjen til meg i lunsjen i morgen :lol:

Ingen små igjen,(med forbehold) jeg kjøpte siste str 3 år (minste de hadde) 28 februar!

 

 

Fant én drakt i størrelse S, som jeg tror må være fra tiden på Telenor Arena. Ikke rart eierne kvier seg fra å ta inn nytt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bare for å ha det på det rene, er det noe særlig penger i effektsalg for klubben (sett bort fra omdømmeeffekt av at folk reklamerer for klubben)? Er det noen økonomisk risiko for klubben forbundet med det? Om svaret er hhv nei og ja kan jo det forklare en hel del.

 

Noen som vet?

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lurte på om Macron selv kunne bjuda på noe, og det lover godt når det første en ser på hjemmesiden er verdens deiligste drakt. Dessverre virker det bare som de selger Pride-drakten.

 

Du kan lage din egen drakt da, hvis det skulle friste. Tror vi kommer ganske nære noe med Draktype: 7 RIGHE, Body: Royal 03, Template: Navy 07, Neck: Royal 03, Logo: White. Så får du sprette av Stabæk-logoen fra en gammel drakt og sy på selv. :D

 

Men for å være seriøs et øyeblikk, så er det nesten så man kunne satt en frist, samlet bestillinger og tatt det direkte med Macron. Selv om det krever en del fra en eller annen stakkar, er det vel ikke langt fra å være en enklere løsning enn å få til noe med Anton.

Endret av BelgiskBlaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Rettelse når det gjelder drakt til småbarn:

 

Var innom Fotballshop på Oslo City igjen i dag, og da var det faktisk 2 drakter i str. 92 der, lik den islendingen har bilde av over. Nå tok jeg den ene, men det er altså et lite håp for én til :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Liten update på varene (og vi tar fortsatt gjerne imot tips fra dere om hva dere vil ha!):

 

Vi hadde håpet å ha flere nye ting til åpningen av vår dritstilige container, men dessverre måtte vi sende hele pakka i retur fordi det ikke holdt den kvaliteten vi forventet. Vi har ikke lyst til at supporterne våre skal kjøpe noe som ikke er top notch.

 

Imidlertid har vi en annen ting som blir levert i løpet av de neste dagene, i et begrenset opplag. Jeg skal i hvert fall ha et par av dem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvor kommer denne dritstilige containeren til å stå? Går den i ett med brakkene? Er drakt til barn noe av det dere kommer med? Veldig bra initiativ! :) Godt noen rydder opp når Anton Sport tydeligvis ikke gidder

Liten update på varene (og vi tar fortsatt gjerne imot tips fra dere om hva dere vil ha!):

 

Vi hadde håpet å ha flere nye ting til åpningen av vår dritstilige container, men dessverre måtte vi sende hele pakka i retur fordi det ikke holdt den kvaliteten vi forventet. Vi har ikke lyst til at supporterne våre skal kjøpe noe som ikke er top notch.

 

Imidlertid har vi en annen ting som blir levert i løpet av de neste dagene, i et begrenset opplag. Jeg skal i hvert fall ha et par av dem.

Endret av Snæss
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Hvor kommer denne dritstilige containeren til å stå? Går den i ett med brakkene? Er drakt til barn noe av det dere kommer med? Veldig bra initiativ! :) Godt noen rydder opp når Anton Sport tydeligvis ikke gidder

 

Liten update på varene (og vi tar fortsatt gjerne imot tips fra dere om hva dere vil ha!):

 

Vi hadde håpet å ha flere nye ting til åpningen av vår dritstilige container, men dessverre måtte vi sende hele pakka i retur fordi det ikke holdt den kvaliteten vi forventet. Vi har ikke lyst til at supporterne våre skal kjøpe noe som ikke er top notch.

 

Imidlertid har vi en annen ting som blir levert i løpet av de neste dagene, i et begrenset opplag. Jeg skal i hvert fall ha et par av dem.

Containeren står rett innenfor portene ved Stabæk support sin inngang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når vi får inn flere effekter skal vi gå litt bredere ut. Men tanken er altså at containeren skal være åpen et kvarters tid etter vi har takket spillerne, slik at folk fra hovis også kan ta turen innom etter kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Hva synes du Stabækbutikken burde ta inn?
×
×
  • Opprett ny...