Gå til innhold

Bærum - Stabæk, fredag 23.01.2015


Posse
 Del

Anbefalte innlegg


Jah, er vet ikke så mye mer å si for min del... :) Bare å booke møterom med projektor.

Fantastisk. Regner med at du blir en god kanditat til Årets Stabækgutt på årsfesten senere i høst.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sorry - men litt redd for resultatet i denne kampen ..

Sorry, men resultatet er vel ikke det viktigste i denne kampen, selv om Bærum gjerne skal knuses.

Blir vel sikkert mye av det samme som mot Follo, der mange spillere testes og det blir rulleringer.

Håper at Timmi får sjansen denne kampen. Syns jeg så han varme opp lenge under forrige kamp mot follo.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Sorry - men litt redd for resultatet i denne kampen ..

Sorry, men resultatet er vel ikke det viktigste i denne kampen, selv om Bærum gjerne skal knuses.

Blir vel sikkert mye av det samme som mot Follo, der mange spillere testes og det blir rulleringer.

Håper at Timmi får sjansen denne kampen. Syns jeg så han varme opp lenge under forrige kamp mot follo.

 

 

 

Han var ikke med i kamptroppen mot follo.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi har inngått samarbeid med Budstikka, og de vil kommentere sendinga vår - samt bygge inn streamen på deres sider.

 

Fantastisk.

Håper dette genererer i mange nye medlemmer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser ut som dere klarer alt av utfordringer. Da gir jeg dere en ny utfordring, overtal Arne Scheie til å kommentere neste match.

Da ser jeg heller på sjakk med Lahlum som kommentator ass.. Scheie bør holde seg til vinteridrett!
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Ser ut som dere klarer alt av utfordringer. Da gir jeg dere en ny utfordring, overtal Arne Scheie til å kommentere neste match.

Da ser jeg heller på sjakk med Lahlum som kommentator ass.. Scheie bør holde seg til vinteridrett!

 

 

Scheie bør holde seg unna alt av kommentatorjobber, det er noen år sia han var kvalifisert.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


50,- kroner for billett....

Jeg vurderte å ta fri et par timer og se kampen live, men nå blir det heller AlltidPosseBlaa's live-sending. Ikke så interessert i å betale for en treningskamp. Hadde det vært gratis, hadde jeg mest sannsynlig lagt igjen mer enn 50 kroner i kiosken.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det syns jeg er gyldig grunn, Peter! Kos deg på kamp! :)
Jeg derimot setter anmerkning på meg selv for å ha flyttet til Trondheim og takker som faen for eduroam og streamingen! Fantastisk initiativ!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Bærum - Stabæk, fredag 23.01.2015
×
×
  • Opprett ny...