Gå til innhold

Sarpsborg 08 - STB, Søndag kl 15.00


kristh0707
 Del

Anbefalte innlegg


Gorozia!

 

Akkurat idet jeg skulle til å skrive at ting bare blitt verre og verre etter scoringen til Sarpsborg. Vi har store problemer med å tre ballen til midtbaneledet når forsvaret står og spiller støttepasninger til hverandre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tipper faren til Trondsen er fornøyd med midtbaneduellen foreløpig....

 

I det minste herlig spill i forkant av målet, og har tro på Gorozia i år.

Endret av Sindre
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men hva i alle dager skjer defensivt da? 10 mann som står å SER på enspretten i egen 16?

Vi har positive tendenser offensivt. Men det er jo NULL kontroll defensivt. Dette har jo vært en gjenganger siden, hva? 2009?

Er det ikke på tide å tenke i litt andre baner? Jeg mener nå att er man trygg bak, tør man mer fremover!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men hva i alle dager skjer defensivt da? 10 mann som står å SER på enspretten i egen 16?

Vi har positive tendenser offensivt. Men det er jo NULL kontroll defensivt. Dette har jo vært en gjenganger siden, hva? 2009?

Er det ikke på tide å tenke i litt andre baner? Jeg mener nå att er man trygg bak, tør man mer fremover!

Da tror jeg spørs det om BB er mannen til å etablere det

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men hva i alle dager skjer defensivt da? 10 mann som står å SER på enspretten i egen 16?

Vi har positive tendenser offensivt. Men det er jo NULL kontroll defensivt. Dette har jo vært en gjenganger siden, hva? 2009?

Er det ikke på tide å tenke i litt andre baner? Jeg mener nå att er man trygg bak, tør man mer fremover!

 

Tja, i siste halvpart av forrige sesong hadde de jo faktisk luket bort endel av disse tabbene, og forsvaret er jo mer eller mindre det samme som i fjor.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Høyresiden vår med Jalasto og Haugstad har virkelig ikke fungert. Kalludra får jo herje fritt i enkelte perioder. En av de få positive lyspunktene er når Asante trekke ut på høyrekanten. Ganske klart at hvis vi skal få utnyttet ghaneserens kvaliteter er når han er ute på kanten, hvor han får store rom.

 

Grossman god på midtbanen ja. Kassi og Issah altfor variable. Førstnevnte kan til tider være bra offensivt, men slurver defensivt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Meling gjør en god figur. Her har vi fått en god venstreback/kant

 

Gode innlegg offensivt. Defensivt har han enda ikke blitt særlig utfordret, grunnet at det meste S08 skaper skjer på motsatt side.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fin assist fra Meling på målet 2-1 målet B)

 

Venstresiden ser ganske fin ut offensivt, men jeg synes ikke Asante og Haugstad klarer å utnytte tempoet sitt i særlig grad. Synes desverre Haugstad faller litt igjennom når det blir spilt mer avansert enn overlapp eller bakrom.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Sarpsborg 08 - STB, Søndag kl 15.00
×
×
  • Opprett ny...