Gå til innhold

Mjøndalen-Stabæk, lørdag kl.14.00.


kristh0707
 Del

Anbefalte innlegg


Da er det tid for generalprøve. Kjipt at den ikke spilles på Nadderud, siden det er siste treningskamp.

Men uansett, håper noen kan streame kampen. Har kontaktet Drammens Tidene, og de sier at det mest sannsynlig IKKE blir stream, men kan ikke love noe. Budstikka har ikke svart.

Hadde hvertfall vært fint med litt tekstoppdatering, men har så innmarig lyst til å se Dio i aksjon.

 

Kampen begynner altså 14.00, på Nedre Eiker.

 

Håper på denne 11eren fra start:

 

Singh

 

Ville - MMS - Næss - Kirisov

 

Issah - Cole - Gorozia

 

Asante - Dio - Kassi

 

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som tar turen i morra? Veldig lite snakk rundt denne kampen merker jeg, er jo generalprøve, hvis jeg ikke tar helt feil.

Skulle likt å sett kampen, i og med at Drammens Tidene har bekreftet at det ikke blir streaming.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Satser på at Sayoba får tilbake roen i de bakre rekker etter alt rotet mot TIL. Ellers er stadion nå omdøpt til Isachsen stadion.

Endret av arni
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror nok at det kommer ut her så snart noen vet :)

 

Edit: innleggstallet mitt matcher nå postnummeret. Yay!

Endret av kkh94
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja. Har snakket litt med Hilde nå, medieansvarlig. Hun sier at det blir noe, trolig tekst oppdateringer på twitter. Men vil så inderlig se denne kampen, så stream hadde vært fantastisk.

 

Budstikka er fortsatt håpet mitt... de har ikke svart enda.

 

Dere hører fra meg...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva er problemet med å dra til Mjøndalen hvis man vil se kampen? Det er jo bare et steinkast unna (hvis man er litt god til å kaste).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis man er hjemme og har transportmiddel så! For oss som har tatt påskeferie hadde det passet perfekt med stabækkamp på tven på ettermiddagen :)

Ja, enig. Skulle ønske det det ble stream, men blir ikke det...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva er problemet med å dra til Mjøndalen hvis man vil se kampen? Det er jo bare et steinkast unna (hvis man er litt god til å kaste).

 

Noen av oss er litt lenger unna enn et steinkast...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hehe, folk ass :) Jeg har ikke kjennskap til Nedre Eiker, er avhengig av strøm eller å parkere bilen rett bak det TV-tårnet jeg ikke engang vet om jeg får stå i. Og det er en lørdag, så det er litt større sjanse for at folk tar turen in person enn når folk er stuck på jobb.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Satser på at Sayoba får tilbake roen i de bakre rekker etter alt rotet mot TIL. Ellers er stadion nå omdøpt til Isachsen stadion.

Sayouba er vel på landslagsoppdrag enda? Og kanskje Gorozia også?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gurpreet Singh Sandhu - Ville Jalasto, Morten M. Skjønsberg, Nicolai Næss, Birger Solberg Meling - Kamal Issah, Cole Grossman, Luc Kassi - Ernest Asante, Adama Diomande, Yassine El Ghanassy.

 

Både El Ghanassy og Dio med fra start!

Endret av Forzastabaek
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Satser på at Sayoba får tilbake roen i de bakre rekker etter alt rotet mot TIL. Ellers er stadion nå omdøpt til Isachsen stadion.

Sayouba er vel på landslagsoppdrag enda? Og kanskje Gorozia også?

 

Tror du har rett, ikke helt ideelt det..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mjøndalen-Stabæk, lørdag kl.14.00.
×
×
  • Opprett ny...