Gå til innhold

Norgesmesterskapet 2015


EspenKS
 Del

Anbefalte innlegg


På RBKWeb har de også funnet ut at RBK sjelden gjør det bra i såkalte "dobbeltkamper" - der de møter samme lag i serien og i cupen innenfor ganske kort tidsrom. Ta f. eks 2006, da de slo Sandefjord i serien for så å ryke 2-5 i semifinale på hjemmebane.

 

Men helt ærlig, i semifinaler er det bare å drite i statistikk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk har chartret fly til Trondheim. De ti heldige som vant Sparebank 1's trekning om billetter på det flyet, får forøvrig vite det omkring nå. Jeg var blant dem, så vi sees der oppe :)

 

Sjæl. Både MSP og jeg vant. Regner med at det lar seg gjøre å se kampen fra bortefeltet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg ser en trener som i forkant av kampen sikrer seg en unnskyldning for tapet. Det er da ikke særlig offensivt.

 

Synes "brutter'n" virket ganske sympatisk tidligere, f.eks. da han var trener i Glimt, men lengre opphold på "Brakka" gjør deg vel til et rasshøl uansett...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ingebrigtsen er nok lurere enn som så, ved å trekke fram kampprogrammet reduseres forventningspresset på eget lag som er store favoritter. RBK senker skuldrene og frigjør energi, grei taktikk egentlig..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg ser en trener som i forkant av kampen sikrer seg en unnskyldning for tapet. Det er da ikke særlig offensivt.

 

Synes "brutter'n" virket ganske sympatisk tidligere, f.eks. da han var trener i Glimt, men lengre opphold på "Brakka" gjør deg vel til et rasshøl uansett...

Helt enig, tror det er noe i vannet på brakka som gjør at man blir usympatisk, arogant og sutrete!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Følg med på Tv2 sporten nå 21.25, Kåre med anklager mot IA

Fikk ikke sett. Hva gikk det på?

 

 

Et j.. dårlig forsøk av Kåre på å et ballespark. Dette slår heldigvis kun tilbake på ham selv og viser hvilken dust han er!

 

Og ja; se medietråden.

Endret av Wilmar
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

5,65 på borteseier på Norsk Tipping. Det er faktisk en uhørt god deal til dem å være.

Får 6,5 hos unibet, så ikke en god deal.

 

 

Merk "til dem å være". Hvor ofte gir NT slike odds på en kamp mellom serieleder og serietoer?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

5,65 på borteseier på Norsk Tipping. Det er faktisk en uhørt god deal til dem å være.

Får 6,5 hos unibet, så ikke en god deal.

 

 

Merk "til dem å være". Hvor ofte gir NT slike odds på en kamp mellom serieleder og serietoer?

 

Joda, oddsen er høy den. Syntes uansett ikke det er en god deal, til noen å være, om du får bedre deal til samme premisser et annet sted :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


El Gh. er ikke med til Trondheim.

 

Faen, det svekker oss mye.

 

******

 

Jeg gir opp, vi taper i dag. Lett!!

Men det var moro så lenge det varte.

 

Fullt fokus mot Molde på søndag er viktig nå.

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Norgesmesterskapet 2015
×
×
  • Opprett ny...