Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk - Viking


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Det var litt stille på forumet om dagen, kanskje grunnen er en manglende kamptråd! Den er nå på plass.

 

Gorozia er ute, noe som betyr litt rokkeringer. Personlig vil jeg helst se følgende lag:

 

mande

granli-næss-morten-meling

 

Grosseman - issah

 

Kassi - El Ghanassey- Assante

 

Dio

 

I fjor var jeg på Viking stadion og ble pissa på, så jeg satser på en solid hjemmerevansje i år!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor Granli for Ville?

 

 

er ikke Assante høyreving?

 

ville heller hatt

 

Assante - Kassi - El Ghanassey

 

Luguber: Føler de bytter såpass mye plass at det ikke har noe å si. Det viktigste var å ikke ha Kassi sentralt da jeg ikke synes han er en god ballfordeler. El Ghanassey virket flinkere til å strø gode pasninger og orientere seg enn det Kassi er.

 

Granli fordi jeg vil ha litt mer ballfølelse på backen, ikke bare kælking av ballen opp og ut til motstanderen som Ville har en tendens til å bedrive.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Hvorfor Granli for Ville?

er ikke Assante høyreving?

 

ville heller hatt

 

Assante - Kassi - El Ghanassey

Luguber: Føler de bytter såpass mye plass at det ikke har noe å si. Det viktigste var å ikke ha Kassi sentralt da jeg ikke synes han er en god ballfordeler. El Ghanassey virket flinkere til å strø gode pasninger og orientere seg enn det Kassi er.

 

Granli fordi jeg vil ha litt mer ballfølelse på backen, ikke bare kælking av ballen opp og ut til motstanderen som Ville har en tendens til å bedrive.

Kan være enig mtp Granli vs Ville, men synes forsvaret vårt har fungert veldig bra de første to kampene, så mener det er dumt å gjøre endringer.. Er mer skeptisk til Issah på def midt, men er kanskje ingen alternativer..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Granli over ville når som helst, gutten har helt syke ferdigheter, synd at det blir kastet bort på benken.

Forsvaret har fungert godt de to første kampene ønsker ingen endring der hvis vi ikke må men nøkkelen er nok sentral midt

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva med Haugstad på backen? Han har vel allerede ett innhopp som ving og ett som back, og gjorde det fint da han kom inn for Ville forrige kamp.

 

Jeg håper vi starter med Ville, forsvaret satte seg aldri forrige sesongen før Ville begynte å starte fast. Men syns Haugstad er en mer spennende spiller enn Granli.

Endret av GeirSJ
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som har sett Csport fra utlandet i år? Jeg fikk det ikke til idag. Og det er krise mtp kampen imorgen...

 

Jeg bestemte meg for å ikke prøve Csport, og satse på fulstream isteden. Det ble jeg takknemlig for da bildet forsvant i Haugesund-kampen.

Endret av kkh94
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Noen som har sett Csport fra utlandet i år? Jeg fikk det ikke til idag. Og det er krise mtp kampen imorgen...

 

Jeg bestemte meg for å ikke prøve Csport, og satse på fulstream isteden. Det ble jeg takknemlig for da bildet forsvant i Haugesund-kampen.

Hadde du hatt mulighet til å Sende Meg linken til stream siden du bruker på meld her, sånn om jeg ikke får det til imorgen heller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Noen som har sett Csport fra utlandet i år? Jeg fikk det ikke til idag. Og det er krise mtp kampen imorgen...

Har funket fint for meg.

Da har du hatt flaks om du ikke bruker noe ip endring, for var i kontakt med csports igår og de har ikke rettigheter til å vise TL/Obos ligaen i utlandet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Laget i dag (i følge stikka, og litt kvalifisert gjetting på formasjon):

 

Løven

Ville - MMS - Ness - Meling

 

Grossman - Issah

 

Asante - Kassi - El Ghanassi

 

Dio

 

Ingen store overraskelser der, altså.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Noen som har sett Csport fra utlandet i år? Jeg fikk det ikke til idag. Og det er krise mtp kampen imorgen...

Har funket fint for meg.
Da har du hatt flaks om du ikke bruker noe ip endring, for var i kontakt med csports igår og de har ikke rettigheter til å vise TL/Obos ligaen i utlandet.

Da har de tydeligvis lagt til en regionssperre i løpet av denne uken, for det har funket fint de to første rundene, men i dag fikk jeg problemer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det fortsatte ja... Men er jo noen veldig gode tendenser, og vi har godt offensivt press på Viking som har gitt noen gode situasjoner for oss. Satser på at Bob har noen visdomsord å komme med, så sitter ballen i kassa tidlig i andre omgang!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk - Viking
×
×
  • Opprett ny...