Gå til innhold

Kamptråd: LSK - Stabæk, søndag 26.4 kl. 18:00


d*u*b
 Del

Anbefalte innlegg


Ikke meningen å jinxe noe. Men nå har vi holdt nullen i to kamper på rad. Det har hørt med til sjeldenhetene de siste årene.

 

Du mener de siste 20 årene?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


VG mener at det ikke er straffe fordi Diomande ikke protesterte……

 

Diomandé er alene igjennom, men tas igjen av Kind Mikalsen som skubber spissen over ende. Det så ut som straffe, men Diomandé protesterer ikke, så dommeren er nok ikke helt på jordet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kvalmt å se Pellegrino gå opp i trynet til Meling på den måten. Hører ikke hjemme i Tippeligaen!

 

Seriøst? Skjønner godt at han ble forbanna etter den. Ganske stygg takling.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sykt digg seier!

 

Vi er jo egentlig ganske gode. Gutta har gode ferdigheter fremover og vi holde nullen for 2. gang.

 

Men skulle gjerne sett at vi vant 0-5. Hvis vi øker balltempoet bittelitt og spiller mer på første touch tror jeg pokker meg at vi kan vinne tippeliagen med denne gjengen her. Vi ligger jo likt med Molde og RBK er 3 poeng forran oss!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tandoori Edvartsen klarer jo aldri å dømme en kamp med oss uten å fucke opp på et eller annet vis. Derfor får han heller ikke dømme i europa. Dio ramler ikke uten grunn. Ellers smakte det bedre enn vann i ørkenen å slå de mige-gule idiotene fra veikrysset mot oslo lufthavn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tandoori Edvartsen klarer jo aldri å dømme en kamp med oss uten å fucke opp på et eller annet vis. Derfor får han heller ikke dømme i europa. Dio ramler ikke uten grunn. Ellers smakte det bedre enn vann i ørkenen å slå de mige-gule idiotene fra veikrysset mot oslo lufthavn.

 

Må være slitsomt å være så sint etter en seier, men jeg kan i det minste glede deg med at du kan kjøre motorvei hele veien til Gardermoen uten å ta omveien via Lillestrøm.

 

Ellers er det jo (som de nå nettopp sa i TV2-studio) solklart frispark, ikke straffe.

 

Kan ikke si jeg ble veldig imponert av spillet i dag, men sterkt å ha god kontroll defensivt stort sett hele veien. Bra at Asante får et mål og en assist i dag. Blir han flinkere til å ta gode valg kan vi få mye glede av ham. Nå velger han dessverre stort sett feil løsninger. Enig med de som mener at Issah ser bedre og bedre ut. Var ikke imponert over ham under sesongoppkjøringen, men nå ser han bedre ut, selv om dagens kamp kanskje ikke var hans beste.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


"Tandoori-dommer" er vel en referanse til det lite smidige utsagnet til en Start-leder for et par, tre år siden. Jeg tolka det hvertfall slik og er 100% sikker på at Egil ikke mente noe rasistisk.

 

Anyways: Helt sjukt digg med seier! Kun RBK som har sluppet inn færre enn oss i år - det er sterkt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gode lag vinner på dårlig dag... Selv om vi ikke var superbra defensivt så hadde LSK ett - 1 - skudd på mål.

MMS helt konge. Meling bra. Ankeret blir bedre og bedre. El Ghanassy trenger litt mer drill i systemet, burde vært tatt av i pausen. Dio viktig i alle situasjoner. Bra for EA og Issah å åpne kontoen. Sultent innhopp av Giorgi.

Synes det var bra jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sjokkerende bilder på fotballkveld på TV 2 i den situasjonen med Diomande. Helt utrolig hvor langt unna Edvartsen var situasjonen. På en annen side så hadde det som flere her har poengtert endt opp med frispark, ikke straffe men rødt til LSK- spilleren. Man føler seg jo også egentlig ganske skjemt bort hvis man sitter igjen med dette som et irritasjonsmoment i en kamp vi vinner borte og ikke slipper inn mål.

 

Deilig hvor mye TV 2 sitt panel skrøt av oss, fremfor at de skulle legge all fokuset på hvilken marerittstart Runar Kristinsson har hatt som LSK- trener. Forresten, var det ikke Kristinsson som hadde den grusomme taklingen på IA Olsen i sin tid som gjorde at den omtale Wimbeldon- avtalen gikk i vasken?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: LSK - Stabæk, søndag 26.4 kl. 18:00
×
×
  • Opprett ny...