Gå til innhold

Kamptråd: Tromsø - Stabæk, Torsdag 30.4 kl. 18:00


blaasoldat
 Del

Anbefalte innlegg

Gjest Nr14

Nå må Sayoba roe seg ned 15 hakk når egne spillere er i kamp om ballen. I første omgang ble Næss løpt rett ned og atter en gang nå. Vi kan ikke ha en keeper som skader våre egne spillere på denne måten. Dessverre ikke første gang

Endret av Nr14
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så ikke bra ut! Hvis næss er ute lenge nå er jeg redd målene kan renne inn i de neste kampene

Så ut som om han svimte av der, men han var i vært fall ved bevissthet igjen ikke så lenge etterpå. Kanskje en liten hjernerystelse, men forhåpentligvis ikke noe som setter han ut av spill i lang tid.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Greit nok at dommeren kunne blåst av og gitt dropp, men soleklart frispark faktisk? Mulig Steinar Nilsen mente frispark til Grossman som ble overfalt av to Tromsøspillere?

 

Ellers mye rart i dag, vi må løpe mye mer enn nødvendig i andre omgang på grunn av uvanlig mange feilpasninger. Håper virkelig Næss er tilbake snart, nå som midtforsvaret vårt har fungert så bra.

Endret av Sindre
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bra seier, det er beinhard jobbing! Det gule korte til Kassi er sjukt. Rasismekortet lønner seg aldri, men begynner å lure litt. Reagerer også på Nilsen, hvilken kamp har han egentlig sett?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi har de siste tre kampene slått både Tromsø og Viking! To lag vi ikke har slått siden 2009. Jeg har alltid hatt mareritt om de to lagene de siste ti årene. For å ta dagens motstander. Kampen i 2008- sesongen. Var første kamp etter EM- pausen. Vi tar oppskriftmessing ledelsen med Nannskog, men etter det er det ingenting som går veien. Dette flaksemålet til Morten Moldskred klarer jeg enda ikke kommet over og vi taper 4-2. En annen Tromsø- kamp jeg bare ikke kommer over er 3-3 kampen i 2011. Da Nannskog prøver alt han kan å holde skuffelsen inne i TV 2 sitt studio, da han konstaterer at Tromsø har utlignet på overtid.

 

Kamper mot Stavanger- laget er jo stygg:

 

2006: Viking har ligget i sumpa hele sesongen, ansetter Tom Nordlie på slutten av sesongen og vinner 3-1 mot oss.

 

2007: Vi taper 2-1. Dette var også en kamp sent på høsten. Dette var vel den kampen som gjorde at gulldrømmen røk.

 

2008: Trenger jeg å nevne mer enn Terje Hauge, et latterlig rødt kort og straffe? Nei, jeg tror ikke det..

 

2009: 2-2. Viking scorer på overtid, og de et av målene de fikk skulle ganske klart vært annullert for hands.

 

Resten av kampene vi har hatt mot de mørkeblå trenger vel ikke engang nevne.

 

Ser ellers at det endel klager på kommentatoren på CMore. Var ikke Espen Ween eller Endre Olav Osnes? Håper virkelig ikke det. Har sansen for begge to, og blir vanvittig skuffet om de sier slike feil som det er gjennomgått i denne tråden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kampen mot bruntrøyene på søndag blir en veldig interessant test ... Årets første Tippeligakamp hvor vi er klare favoritter (til tross for at de har overrasket og imponert frem til idag ... Etter LSK kampen deres idag så er det i tillegg et skadet dyr vi møter) ... Merk at kampen går på Nadderud ... ikke Plassen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Greit nok at dommeren kunne blåst av og gitt dropp, men soleklart frispark faktisk? Mulig Steinar Nilsen mente frispark til Grossman som ble overfalt av to Tromsøspillere?

 

Ellers mye rart i dag, vi må løpe mye mer enn nødvendig i andre omgang på grunn av uvanlig mange feilpasninger. Håper virkelig Næss er tilbake snart, nå som midtforsvaret vårt har fungert så bra.

 

Her er situasjonen beskrevet av VG og av Ingebrigtsen selv (han som lå nede da Asante scora) - er det mulig å være lenger ut på jordet enn Nilsen var etter kamp?:-P

Zdenek Ondrasek gikk opp i en duell med en Stabæk-spiller, men hoppet over spilleren og plantet knottene i ansiktet på lagkamerat Ingebrigtsen. I tillegg landet den tsjekkiske kraftspissen oppå 18-åringen.

– Jeg så «Kobra» falle over meg, og etter det husker jeg ikke mye. Jeg kjente bare at jeg fikk noe i hodet, og at det rant blod. Jeg har fortsatt vondt i halve ansiktet, sier Ingebrigtsen til VG.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Tromsø - Stabæk, Torsdag 30.4 kl. 18:00
×
×
  • Opprett ny...