Jump to content
Sign in to follow this  
kkh94

Kamptråd: Stabæk-Rosenborg

Recommended Posts

Granli vs. Helland gruer jeg meg også til.

Det kan vel ikke forventes mye defensiv hjelp til Granli fra Yassine på venstrekanten heller.

Tipper 1-2 til bartene

"Kom för fan halv!" sa vel Nannskog foran 6-2-kampen i 2008.

Var ikke det oppstillingen mot Molde? Kassi var vel ute.

Edit: Er vel bare typo, når jeg tenker meg om.

Edited by BlaaMandag

Håper svingen blir åpnet for bortesupport, så vi må jobbe litt ekstra for å vinne tribunekampen!

"The big one is on the other side" sa Gary Pallister da han ble satt opp som høyreback for England mot Norge i '93. Rett før start ba Drillo Josten Flo og Mini om å bytte side...

Om Rosenborg kjører Dorsin og Skjelvik på beggene burde Asante og Ghannasy bytte side ettersom hvilken back er hvor..

Mjøndalen hadde great success med å utfordre Dorsin på hans side, så vi burde absolutt kjøre Asante der. Easy matchup!

Jonas Svensson spiller nok uansett høyreback. Spørsmålet er om det er Dorsin eller Skjelvik som spiller på venstrebacken.

Rbk satt inn Skjelvik mot Brustad på Nadderud, gikk ikke så veldig bra det......

Skjelvik erstatter trolig enten Dorsin på venstrebacken, eller Strandberg på stopperplass om sistnevnte blir flyttet opp til ankerplass.

vinn/vinn situasjon for oss altså!

Du kan ta med en venn som ikke er medlem på SS-feltet mot Rosenborg, så langt de resterende billettene rekker! Billetter kan kjøpes i Stabækbutikken, som har følgende åpningstider:

Torsdag: 15-19
Fredag: 15-19
Lørdag: 10-15
Søndag 14-18

Det er selvfølgelig ikke lov med bortesupportere på Stabæk Supports felt, og de som eventuelt prøver å komme seg inn vil bli høflig, men svært bestemt, satt på utsiden - uten mulighet til å bli omplassert til annet sted på stadion.

Ah, butikken er åpen i morgen også ja. Bra jeg sjekka i kamptråden og ikke bare nettsiden til butikken ;-)

Nå er det forøvrig utsolgt overalt, bortsett fra ståfeltet kanskje :-)

Det kommer trolig til å poppe opp enkeltseter her og der de neste dagene, etter hvert som sesongkortholdere sier fra at de ikke kommer. Ellers er det 13 billetter igjen på Jr. Support, og så får vi se hvor god plass det blir på ståfeltet :)

Husk tidlig oppmøte!

Uten tvil en stor fordel at Selnæs er ute med karantene. I de matchene jeg har sett av RBK tidligere i år har han vært veldig definerende med kontroll på midtbanen og gjennombruddspasninger.

Dersom man tar med seg en venn på SS-feltet, må begge møte opp for å kjøpe billetten, eller kan vennen kjøpe og si at vennen har ''godkjent''?

Og er det egentlig flere igjen?

Det er 200 billetter igjen på SS feltet. Selges i STB butikken fra klokken 15 i dag.

Oppfordrer alle som tar med en venn til også sørge for at disse melder seg inn i SS.

Dersom man tar med seg en venn på SS-feltet, må begge møte opp for å kjøpe billetten, eller kan vennen kjøpe og si at vennen har ''godkjent''?

Og er det egentlig flere igjen?

Jeg har sesongkort, men kjøpte i går 2 billetter til venner. Ingen spørsmål, og fikk vel beskjed om at feltet vårt ( $$ ) var åpent for alle som ville på kamp.

Inspirert av at folk lager litt videoer for tida, tenkte jeg å slenge meg på siden det er hele seks år sida jeg laget min forrige Stabæk-video. Her er en liten tease til mandagens kamp mot Rosenborg :

https://youtu.be/thjZWqyMaq4

Bare å fortsette, Andreas! Jævlig bra!

Edited by Daigo nr 10