Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk-Molde


kkh94
 Del

Anbefalte innlegg


Jeg gidder ikke snakke om den jævla semifinalen lenger.

Stabæk-Molde
Nadderud
Søndag 27.9
20:00
TV2 Zebra

Molde hjemme er nok den nest vanskeligste av de gjenværende kampene våre, Viking i Stavanger er verre. Etter en hel masse surr i vårsesongen har Molde kommet seg på beina igjen, og jeg vil påstå at maksnivået deres bare toppes av oss og Rosenborg.

 

Hvem mangler vi? Er el-Ghanassy tilbake?

 

Vil helst at vi skal gå tilbake til en litt mer ordinær formasjon nå:

Sayouba

Jalasto - Næss - Skjønsberg - Meling/Granli

Grossman - Annan

Asante - Kassi - el-Ghanassy/Meling

Keita

 

Keita har faktisk spilt to ålreite kamper på rad nå, klarer han å få til en tredje?

 

Med seier her er Molde helt ute av medaljekampen. Mot Godset på onsdag stilte de følgende lag:

Horvath
Toivio - Forren - Gabrielsen - Flo
Moström - Singh - Berg Hestad - Hussain - Linnes

Kamara

 

Interessant at Linnes gikk opp i en midtbanerolle. Forøvrig har Molde rimelig bred stall, så i motsetning til visse andre sutrepaver, kommer de nok til å gjøre en del rulleringer og bare leve med at de har hatt et tett kampprogram.

 

Hvor mange klarer vi å få inn på tribunen på denne kampen?

Endret av kkh94
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Molde hadde også midtukekamp, så vi stiller vel relativt likt der... Molde må vel nesten vinne for å holde liv i EL-drømmen, så da må vi forvente et Molde som må/vil/bør satse litt fremover, hvilket jeg tror vil slå heldig ut for vår del. Håper gutta klarer å nullstille seg, da har jeg god tro på poeng

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter kampen i går som jeg mener går inn på vår topp tre beste matcher i år og at vi igjen får oss en skikkelig ufortjent på trynet, trenger jeg mye positivitet her inne for at jeg skal få noen som helst tro på poeng på søndag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mulig å gjøre noen form for markering over hvor jævlig bra vi syntes de spilte i semien? 5 minutter applaus fra fløyta går ellernoe? andre forslag? har et behov for å vise sympati :)

Godt forslag. Og de av oss som sitter på Hovis kjører igang der...
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Mulig å gjøre noen form for markering over hvor jævlig bra vi syntes de spilte i semien? 5 minutter applaus fra fløyta går ellernoe? andre forslag? har et behov for å vise sympati :)

Godt forslag. Og de av oss som sitter på Hovis kjører igang der...

Gøy om mange blir med, ellers blir det lett å spotte meg på hovis og, der jeg sitter og klapper febrilsk! :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Mulig å gjøre noen form for markering over hvor jævlig bra vi syntes de spilte i semien? 5 minutter applaus fra fløyta går ellernoe? andre forslag? har et behov for å vise sympati :)

Godt forslag. Og de av oss som sitter på Hovis kjører igang der...
Gøy om mange blir med, ellers blir det lett å spotte meg på hovis og, der jeg sitter og klapper febrilsk! :D
Støttes fra Hovis her også! Om en uke da mao?

 

Edit; hjerneblødning,kampen er jo søndag...

Endret av knutta
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når skuffelsen og bitterheten over tapet har lagt seg bittellitte grann tenker jeg at gutta må jo ha fått litt selvtillitt av kampen, vi er bedre enn Rosenborg, vi scorer to mål - uten en spiss. Og 5 minutter med klapping støttes!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 minutter er sikkert nok til å markere. Bare synes bestandig at "1 min applaus" når noen har dødd går så utrolig fort

Tror det er sjelden at 1 minutts applaus/ stillhet varer så lenge. Det er vel heller snakk om maks 30 sekunder.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

2 minutter er sikkert nok til å markere. Bare synes bestandig at "1 min applaus" når noen har dødd går så utrolig fort

Tror det er sjelden at 1 minutts applaus/ stillhet varer så lenge. Det er vel heller snakk om maks 30 sekunder.

La oss sørge for å klappe mer en 1 min i det minste

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Molde as.. De burde bare nyte lørdagen sin. På nadderud på søndag. Slakt. Tipper 2minuttersapplausen sørger for at Tommy Høiland filmer på benken og får trenern sin utvist. Det kan bare bli bra det her

Endret av steakhouse
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hadde vi bare hatt en bredere stall. Som Slum skriver fra dagens trening var denne sterkt preget av den tynne stallen. Men du verden som Bradley prøvde å gi gutta energi etter den tunge kvelden på Lerkendal!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk-Molde
×
×
  • Opprett ny...