Gå til innhold

Årets viktigste Stabækspiller 2015


Posse
 Del

Anbefalte innlegg


 

Vi har åpnet pollen! Hvem mener du er Stabæks viktigste spillere på herre- og damelaget?

 

http://www.stabaek.no/nyheter/1398-arets-viktigste-stabaek-spiller-2015

Stemmer det at man kan stemme på Dio?

 

 

De tre siste årene har det vært praktisert at kun spillere som er i klubben ved sesongslutt kan vinne prisen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvem fikk ølkassen i fjor?

 

Tidligere vinnere:

 

2014: ?

2013: Mads Stokkelien

2012: Jørgen Hammer

2011: Mikkel Diskerud

2010: Henning Hauger

2009: Pontus Farnerud

2008: Christian Keller

2007: Alanzinho

2006: Veigar Pall Gunnarsson

2005: Daniel Nannskog

2004: Jon Knudsen

2003: Martin Andresen

2002: Tommy Stenersen

2001: Christian Holter

2000: André Hotram Flem

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Birger er kanskje favoritt ja, men folk bør huske på at Messi Skjønsberg aldri har vunnet denne utmerkelsen! Synes han virkelig fortjener å vinne i år! Digger Birger, men mener han er en god nummer 2 sammen med Næss ;-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Birger er kanskje favoritt ja, men folk bør huske på at Messi Skjønsberg aldri har vunnet denne utmerkelsen! Synes han virkelig fortjener å vinne i år! Digger Birger, men mener han er en god nummer 2 sammen med Næss ;-)

 

Birger, Messi og Næss er de fremste kandidatene i mine øyne. Førstnevnte fikk min stemme.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er avstemningen rigget siden alle vet at Birger vinner? Ser han som en av favorittene, men ikke som noen selvfølge. Tror ikke min stemme går til han.

Finner fire spillere som ikke er i klubben ved sesongslutt: Adama Diomande, Ann Mari Dovland, Emil Ekblom og Yevgeni Kirisov. Av disse er vel Diomande en som kan risikere å få flest stemmer.

Endret av sexxes
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Birger er kanskje favoritt ja, men folk bør huske på at Messi Skjønsberg aldri har vunnet denne utmerkelsen! Synes han virkelig fortjener å vinne i år! Digger Birger, men mener han er en god nummer 2 sammen med Næss ;-)

100% enig ... Min stemme har gått til to klipper; Messi og Trine
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvem fikk ølkassen i fjor?

 

Tidligere vinnere:

 

2014: ?

2013: Mads Stokkelien

2012: Jørgen Hammer

2011: Mikkel Diskerud

2010: Henning Hauger

2009: Pontus Farnerud

2008: Christian Keller

2007: Alanzinho

2006: Veigar Pall Gunnarsson

2005: Daniel Nannskog

2004: Jon Knudsen

2003: Martin Andresen

2002: Tommy Stenersen

2001: Christian Holter

2000: André Hotram Flem

Det var vel Mande som vant kassa i fjor?

Og Trine Rønning hos damene

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Siden dette er for både herrene og kvinnene legger jeg ut vinnerne på kvinnesiden også:

 

2014: Trine Rønning

2013: Ingrid Hjelmseth

2012: Ada Hegerberg

2011: Kristy Moore

2010: Lisa-Marie Woods

2009: Lise Klaveness

 

Er vel verdt å merke seg at med 15 kåringer hos herrene, og med seks for kvinnene har ingen vunnet to ganger. Mine stemmer vil i hvert fall gå til noen som ikke har vunnet den før (og det utelukker vel kun tre stk.).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Beklager forøvrig at ikke tidligere vinnere er oppdatert siden i fjor. Det har rett og slett vært veldig mange ting å gjøre denne uka. Dette kommer.

Burde vel kanskje kommet ut før denne uken uansett? :)
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Beklager forøvrig at ikke tidligere vinnere er oppdatert siden i fjor. Det har rett og slett vært veldig mange ting å gjøre denne uka. Dette kommer.

Burde vel kanskje kommet ut før denne uken uansett? :)

 

Jeg skjønner jo hvor ofte folk leser den sida når ingen snakker om den i løpet av året... :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg endte også på Morten, selvom jeg i flere uker har tenkt at jeg skulle stemme på Birger.

 

Synes Morten har hatt en fin utvikling både på og utenfor banen i år, og har vært veldig viktig for oss. Også vært viktig for blaa identitet blant interesserte og skapsupportere. Det største og viktigste argumentet er imidlertid at han har vært en blaa helt i så mange år nå, og vært en god kandidat tidligere også. Det har vært mye nesten, men i år fortjener Morten å gå hele veien til topp og skrive seg på den ærverdige listen!

 

Skulle ønske Birger også kunne fått en kasse, forhåpentligvis er han like aktuell for den neste år også.

Endret av Jan Fredrik
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sportslig og økonomisk er valget enkelt: Dio har skutt oss til medalje og lagt igjen noen titalls millioner da han dro.

 

Reglen om at spilleren må være i klubben når kassa deles ut gir mening, og da er Morten en like klar nummer to.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er avstemningen rigget siden alle vet at Birger vinner? Ser han som en av favorittene, men ikke som noen selvfølge. Tror ikke min stemme går til han.

Finner fire spillere som ikke er i klubben ved sesongslutt: Adama Diomande, Ann Mari Dovland, Emil Ekblom og Yevgeni Kirisov. Av disse er vel Diomande en som kan risikere å få flest stemmer.

Hammer har også tatt turen..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Årets viktigste Stabækspiller 2015
×
×
  • Opprett ny...