Jump to content
Sign in to follow this  
Posse

Årets viktigste Stabækspiller 2015

Recommended Posts

Det har du rett i, det var ingen i styret som tenkte over det. Alle som har vært i troppen i 2015 er med. Menneh. Alle vet at Birger vinner kassa uansett.

Hvem fikk ølkassen i fjor?

Tidligere vinnere:

2014: ?

2013: Mads Stokkelien

2012: Jørgen Hammer

2011: Mikkel Diskerud

2010: Henning Hauger

2009: Pontus Farnerud

2008: Christian Keller

2007: Alanzinho

2006: Veigar Pall Gunnarsson

2005: Daniel Nannskog

2004: Jon Knudsen

2003: Martin Andresen

2002: Tommy Stenersen

2001: Christian Holter

2000: André Hotram Flem

Birger er kanskje favoritt ja, men folk bør huske på at Messi Skjønsberg aldri har vunnet denne utmerkelsen! Synes han virkelig fortjener å vinne i år! Digger Birger, men mener han er en god nummer 2 sammen med Næss ;-)

Birger er kanskje favoritt ja, men folk bør huske på at Messi Skjønsberg aldri har vunnet denne utmerkelsen! Synes han virkelig fortjener å vinne i år! Digger Birger, men mener han er en god nummer 2 sammen med Næss ;-)

Birger, Messi og Næss er de fremste kandidatene i mine øyne. Førstnevnte fikk min stemme.

Er avstemningen rigget siden alle vet at Birger vinner? Ser han som en av favorittene, men ikke som noen selvfølge. Tror ikke min stemme går til han.

Finner fire spillere som ikke er i klubben ved sesongslutt: Adama Diomande, Ann Mari Dovland, Emil Ekblom og Yevgeni Kirisov. Av disse er vel Diomande en som kan risikere å få flest stemmer.

Edited by sexxes

100% enig ... Min stemme har gått til to klipper; Messi og Trine

Hvem fikk ølkassen i fjor?

Tidligere vinnere:

2014: ?

2013: Mads Stokkelien

2012: Jørgen Hammer

2011: Mikkel Diskerud

2010: Henning Hauger

2009: Pontus Farnerud

2008: Christian Keller

2007: Alanzinho

2006: Veigar Pall Gunnarsson

2005: Daniel Nannskog

2004: Jon Knudsen

2003: Martin Andresen

2002: Tommy Stenersen

2001: Christian Holter

2000: André Hotram Flem

Det var vel Mande som vant kassa i fjor?

Og Trine Rønning hos damene

Siden dette er for både herrene og kvinnene legger jeg ut vinnerne på kvinnesiden også:

2014: Trine Rønning

2013: Ingrid Hjelmseth

2012: Ada Hegerberg

2011: Kristy Moore

2010: Lisa-Marie Woods

2009: Lise Klaveness

Er vel verdt å merke seg at med 15 kåringer hos herrene, og med seks for kvinnene har ingen vunnet to ganger. Mine stemmer vil i hvert fall gå til noen som ikke har vunnet den før (og det utelukker vel kun tre stk.).

Beklager forøvrig at ikke tidligere vinnere er oppdatert siden i fjor. Det har rett og slett vært veldig mange ting å gjøre denne uka. Dette kommer.

Beklager forøvrig at ikke tidligere vinnere er oppdatert siden i fjor. Det har rett og slett vært veldig mange ting å gjøre denne uka. Dette kommer.

Burde vel kanskje kommet ut før denne uken uansett? :)

Harald Holter er vel ikke i klubben, men det er Jesper Espung. Dog ikke på listen...?

Burde vel kanskje kommet ut før denne uken uansett? :)

Jeg skjønner jo hvor ofte folk leser den sida når ingen snakker om den i løpet av året... :)

Morten for prestasjoner, for hvordan han representerer laget utad og for en vannvittig vinnervilje. For en sesong han har hatt. Ingen over, ingen ved siden.

Jeg endte også på Morten, selvom jeg i flere uker har tenkt at jeg skulle stemme på Birger.

Synes Morten har hatt en fin utvikling både på og utenfor banen i år, og har vært veldig viktig for oss. Også vært viktig for blaa identitet blant interesserte og skapsupportere. Det største og viktigste argumentet er imidlertid at han har vært en blaa helt i så mange år nå, og vært en god kandidat tidligere også. Det har vært mye nesten, men i år fortjener Morten å gå hele veien til topp og skrive seg på den ærverdige listen!

Skulle ønske Birger også kunne fått en kasse, forhåpentligvis er han like aktuell for den neste år også.

Edited by Jan Fredrik

Synes egentlig det er litt rart at Birger ikke er nominert blant årets yngste talent i tippeligaen

Sportslig og økonomisk er valget enkelt: Dio har skutt oss til medalje og lagt igjen noen titalls millioner da han dro.

Reglen om at spilleren må være i klubben når kassa deles ut gir mening, og da er Morten en like klar nummer to.

Er avstemningen rigget siden alle vet at Birger vinner? Ser han som en av favorittene, men ikke som noen selvfølge. Tror ikke min stemme går til han.

Finner fire spillere som ikke er i klubben ved sesongslutt: Adama Diomande, Ann Mari Dovland, Emil Ekblom og Yevgeni Kirisov. Av disse er vel Diomande en som kan risikere å få flest stemmer.

Hammer har også tatt turen..