Gå til innhold

Europa League 2016


Hanse
 Del

Anbefalte innlegg


Det beste som kunne skjedd nå er at STB vinner, får ekstra cash i kassa, Billy får fyken for å være total ukompetent - som X antall meldte da han fikk jobben, vi får inn en kar som er suveren på snuoperasjoner, og klarer oss i TL med forsterkninger finansiert med EL-penger.

 

... Vi får se. Vi får se.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sayoba inn på midtbanen i neste kamp, en av få som har vist vilje til innsats fremover på banen...

 

Ellers ikke straffe til Meling, men gult kort til Meling for samme forseelse noen minutter senere... men en dommer på fylla er ikke engang en fattig trøst...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

14 i odds ga småpene 3000 i gevinst da hvertfall.

Optimisten her taper mye penger på Stabæk om dagen.
Da er vi to ... Må ha hatt hjernedrypp som satte 600 flis på Stabækseier til 1.17 i odds (etter Sogndalkampen) ... Driter i penga men blir alvorlig deprimert av prestasjonen idag ... Vi eier ballen men skaper nada, absolutt nada mot et bedriftslag fra Wales ... Det knyter seg i magen men det må være ingenting hvordan det må føles for spillerne ... Hvordan kunne arven fra Bob skusles så fort bort ... Fortere enn noen fulle sjømenn kunne klart? Endret av Offside
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg elsker Stabæk. Må innrømme nå at det føles som om klubben ledes av personer som nylig har mistet syn, hørsel, teft og tro. Hvordan kan de ha latt Billy fortsette? Man ser når ting ikke fungerer, er de ikke på treningsfeltet? Følger de ikke med? Er litt sånn: lur meg 1 gang, skam deg - lur meg 23 ganger, skam meg?

Merk: ikke Anders Bergh-Jacobsen - les side 178-179 i Alltid Uansett. Han er en av oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg hater å bruke samme metafor som Christian Tybring-Gjedde, men jeg føler jeg gjør det med mye bedre grunn enn ham: det ser ut som orkesteret fortsetter å spille...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enig i at Billy er ferdig.

Men gud bedre meg for en umoden spillergeuppe vi har. Ikke fler enn 4 som foetjener lønn av de som starter hvertfall. Useriøst.

 

Jeg har hvertfall sett min siste kamp på Nadderud på en stund, blir deprimert av at folk kan gi så faen. Helvete heller

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enig i at Billy er ferdig.

Men gud bedre meg for en umoden spillergeuppe vi har. Ikke fler enn 4 som foetjener lønn av de som starter hvertfall. Useriøst.

 

Jeg har hvertfall sett min siste kamp på Nadderud på en stund, blir deprimert av at folk kan gi så faen. Helvete heller

Løsningen er hvertfall ikke å ikke se kamp på stadion, å ikke støtte gutta og klubben. Det finnes medgangs- og motgangssupportere, det finnes frustrerte supportere, det finnes oppgitte, tafatte og dumme supportere. Jeg velger å tro at vi - supportere av annerledesklubben Stabæk - ikke er som andre og faktisk gjør som vi synger, stå og aldri gå ....

 

Bakom skyene er himmelen alltid blaa? Enten heavy fucking regnvær eller skyfri himmel.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Enig i at Billy er ferdig.

Men gud bedre meg for en umoden spillergeuppe vi har. Ikke fler enn 4 som foetjener lønn av de som starter hvertfall. Useriøst.

 

Jeg har hvertfall sett min siste kamp på Nadderud på en stund, blir deprimert av at folk kan gi så faen. Helvete heller

Løsningen er hvertfall ikke å ikke se kamp på stadion, å ikke støtte gutta og klubben. Det finnes medgangs- og motgangssupportere, det finnes frustrerte supportere, det finnes oppgitte, tafatte og dumme supportere. Jeg velger å tro at vi - supportere av annerledesklubben Stabæk - ikke er som andre og faktisk gjør som vi synger, stå og aldri gå ....

 

Bakom skyene er himmelen alltid blaa? Enten heavy fucking regnvær eller skyfri himmel.

Du har rett! Åråsen på søndag og Nadderud neste helg. Samma hvor vondt det gjør. (Posse-referanse!)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Enig i at Billy er ferdig.

Men gud bedre meg for en umoden spillergeuppe vi har. Ikke fler enn 4 som foetjener lønn av de som starter hvertfall. Useriøst.

 

Jeg har hvertfall sett min siste kamp på Nadderud på en stund, blir deprimert av at folk kan gi så faen. Helvete heller

 

Bakom skyene er himmelen alltid blaa? Enten heavy fucking regnvær eller skyfri himmel.

 

Er vel bare å dra fram den sangen igjen nå....

 

Enig med "Knutta", han har sesongkort så klubben får penger uansett hvor han er når kampen spilles.

Men nå trenere ikke holder mål, og spillere er så ufattelig umodne og giddaløse, da er det nok flere som holder seg unna stadion fram til noe skjer. (jeg tror det også er den eneste måten ledelsen skjønner hva som skjer på, virker ihvertfall sånn)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Enig i at Billy er ferdig.

Men gud bedre meg for en umoden spillergeuppe vi har. Ikke fler enn 4 som foetjener lønn av de som starter hvertfall. Useriøst.

 

Jeg har hvertfall sett min siste kamp på Nadderud på en stund, blir deprimert av at folk kan gi så faen. Helvete heller

Løsningen er hvertfall ikke å ikke se kamp på stadion, å ikke støtte gutta og klubben. Det finnes medgangs- og motgangssupportere, det finnes frustrerte supportere, det finnes oppgitte, tafatte og dumme supportere. Jeg velger å tro at vi - supportere av annerledesklubben Stabæk - ikke er som andre og faktisk gjør som vi synger, stå og aldri gå ....

 

Bakom skyene er himmelen alltid blaa? Enten heavy fucking regnvær eller skyfri himmel.

jada... man skal alltid støtte laget osv osv... men det er grenser for hva man vil bruke søndagen til, det er jo ikke noe endring fra kamp til kamp. Dette er rett og slett drit kjedelig å se på. Endret av elvis
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Enig i at Billy er ferdig.

Men gud bedre meg for en umoden spillergeuppe vi har. Ikke fler enn 4 som foetjener lønn av de som starter hvertfall. Useriøst.

 

Jeg har hvertfall sett min siste kamp på Nadderud på en stund, blir deprimert av at folk kan gi så faen. Helvete heller

Løsningen er hvertfall ikke å ikke se kamp på stadion, å ikke støtte gutta og klubben. Det finnes medgangs- og motgangssupportere, det finnes frustrerte supportere, det finnes oppgitte, tafatte og dumme supportere. Jeg velger å tro at vi - supportere av annerledesklubben Stabæk - ikke er som andre og faktisk gjør som vi synger, stå og aldri gå ....

 

Bakom skyene er himmelen alltid blaa? Enten heavy fucking regnvær eller skyfri himmel.

Jeg er jo selvfølgelig ening i det der og alle andre supporterfloskler. Men vi er kanskje 500, på en god dag, som har det sånn med Stabæk. Og nå er vi i et blindspor hvor Styret må ha fått kollektivt hjerneslag, treneren fremstår nærmest senil i sine valg som gang på gang ikke funker og spillerene er ikke engang interessert i å prøve.

Så hvorfor skal jeg gidde? Og de 1000 som av og til er på stadion? Og hvorfor skal min "magiske" tier fortsette? Fullstendig bortkastede penger tydligvis.

 

Jeg krever ikke mye. Ikke mål, ikke seire. Jeg krever innsats, vilje og tæl. En interesse for å spille fotball. Et snev av yrkesstolthet. Et returløp istedenfor hoftefeste på midten. Et utspill og en rask igangsetting. Generell pasningskvalitet på hvertfall gutter 13 nivå mot dagens gutter 07 nivå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tror man ikke skal undervurdere effekten hvis hele Support uteblir fra både ståplassen og Hovis. Enten skjønner klubben at noe må gjøres ellers må Support bruke sitt kraftigste virkemiddel for å prøve å få ledelsen til å våkne og det er en kamp med tomme plasser. Jeg synes ikke man kan sitte å se på at klubben forvitrer på den måten den nå gjør.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er vel stort sett tomme seter om dagen uansett.

 

Blir "spennende" mot LSK. Vi slo dem 5-0 sist. Mon tro Billy klarer å justere for mottiltakene lsk setter inn.

 

Småpene 2.0 i odds på LSK. Verdt noen kr det

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når Disney ble utvist, burde de ikke spilt med 10 mann da? Spør fordi jeg ikke kan reglene

 

Spillere som ikke er på banen blir bare vist opp på tribunen, på samme måte som trenere. Med de nye reglene kan spillere også få rødt kort før kampen, da vil de kunne sette inn på en annen i stedet for den som er utvist. (Litt usikker på om dette kan misbrukes, dersom man på en eller annen måte vil skjule et laguttak helt frem til avspark)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er vel stort sett tomme seter om dagen uansett.

 

Blir "spennende" mot LSK. Vi slo dem 5-0 sist. Mon tro Billy klarer å justere for mottiltakene lsk setter inn.

 

Småpene 2.0 i odds på LSK. Verdt noen kr det

Tror du Billy leder Stabæk i den kampen? Da skjønner jeg absolutt ingenting...
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gikk en lang tur med hunden etter fadesen i kveld - og forfattet et innlegg her inne - for bare å lese at alt var blitt skrevet da jeg kom innom her igjen.

 

I løpet av alle mine år her inne har jeg aldri uttalt meg kritisk til verken spillere, trenere eller klubb. Men det som ble vist i dag og i 85 minutter mot Sogndal kan sammenliknes med et gjennomsnittsintervju med vår nåværende trener. Wishy Washy.

 

Eller på godt norsk - uten mening, plan, substans, evne eller vilje.

 

Har jeg hørt noe annet enn "passing the ball" i enten negativ eller positiv forstand fra mannen?

 

Beklager.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Enig i at Billy er ferdig.

Men gud bedre meg for en umoden spillergeuppe vi har. Ikke fler enn 4 som foetjener lønn av de som starter hvertfall. Useriøst.

 

Jeg har hvertfall sett min siste kamp på Nadderud på en stund, blir deprimert av at folk kan gi så faen. Helvete heller

Løsningen er hvertfall ikke å ikke se kamp på stadion, å ikke støtte gutta og klubben. Det finnes medgangs- og motgangssupportere, det finnes frustrerte supportere, det finnes oppgitte, tafatte og dumme supportere. Jeg velger å tro at vi - supportere av annerledesklubben Stabæk - ikke er som andre og faktisk gjør som vi synger, stå og aldri gå ....

 

Bakom skyene er himmelen alltid blaa? Enten heavy fucking regnvær eller skyfri himmel.

Jeg er jo selvfølgelig ening i det der og alle andre supporterfloskler. Men vi er kanskje 500, på en god dag, som har det sånn med Stabæk. Og nå er vi i et blindspor hvor Styret må ha fått kollektivt hjerneslag, treneren fremstår nærmest senil i sine valg som gang på gang ikke funker og spillerene er ikke engang interessert i å prøve.

Så hvorfor skal jeg gidde? Og de 1000 som av og til er på stadion? Og hvorfor skal min "magiske" tier fortsette? Fullstendig bortkastede penger tydligvis.

 

Jeg krever ikke mye. Ikke mål, ikke seire. Jeg krever innsats, vilje og tæl. En interesse for å spille fotball. Et snev av yrkesstolthet. Et returløp istedenfor hoftefeste på midten. Et utspill og en rask igangsetting. Generell pasningskvalitet på hvertfall gutter 13 nivå mot dagens gutter 07 nivå.

Jeg er enig i at det mangler innsats, tær, vilje, kjærlighet til klubben og stolthet. Vi vet alle at Billy må gå, at spillerne må motiveres og ledes av en som kan lede og som vil gjøre "hva som helst" for å vinne.

 

Jeg sier bare at det ikke hjelper å droppe å dra på stadion. Vi får ikke ny trener, vi får ikke forsterkninger i stallen og ikke et oppdatert/oppgradert styre/AS fordi en dropper å støtte gutta. Ser de at tallene synker? Ja. Er det dét som er oppvekkeren? Nei.

Er i Marbella til 17 juli - kommer på hver kamp, blir til slutt. Alltid. Uansett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Enig i at Billy er ferdig.

Men gud bedre meg for en umoden spillergeuppe vi har. Ikke fler enn 4 som foetjener lønn av de som starter hvertfall. Useriøst.

 

Jeg har hvertfall sett min siste kamp på Nadderud på en stund, blir deprimert av at folk kan gi så faen. Helvete heller

Løsningen er hvertfall ikke å ikke se kamp på stadion, å ikke støtte gutta og klubben. Det finnes medgangs- og motgangssupportere, det finnes frustrerte supportere, det finnes oppgitte, tafatte og dumme supportere. Jeg velger å tro at vi - supportere av annerledesklubben Stabæk - ikke er som andre og faktisk gjør som vi synger, stå og aldri gå ....

 

Bakom skyene er himmelen alltid blaa? Enten heavy fucking regnvær eller skyfri himmel.

Jeg er jo selvfølgelig ening i det der og alle andre supporterfloskler. Men vi er kanskje 500, på en god dag, som har det sånn med Stabæk. Og nå er vi i et blindspor hvor Styret må ha fått kollektivt hjerneslag, treneren fremstår nærmest senil i sine valg som gang på gang ikke funker og spillerene er ikke engang interessert i å prøve.

Så hvorfor skal jeg gidde? Og de 1000 som av og til er på stadion? Og hvorfor skal min "magiske" tier fortsette? Fullstendig bortkastede penger tydligvis.

 

Jeg krever ikke mye. Ikke mål, ikke seire. Jeg krever innsats, vilje og tæl. En interesse for å spille fotball. Et snev av yrkesstolthet. Et returløp istedenfor hoftefeste på midten. Et utspill og en rask igangsetting. Generell pasningskvalitet på hvertfall gutter 13 nivå mot dagens gutter 07 nivå.

Jeg er enig i at det mangler innsats, tær, vilje, kjærlighet til klubben og stolthet. Vi vet alle at Billy må gå, at spillerne må motiveres og ledes av en som kan lede og som vil gjøre "hva som helst" for å vinne.

 

Jeg sier bare at det ikke hjelper å droppe å dra på stadion. Vi får ikke ny trener, vi får ikke forsterkninger i stallen og ikke et oppdatert/oppgradert styre/AS fordi en dropper å støtte gutta. Ser de at tallene synker? Ja. Er det dét som er oppvekkeren? Nei.

Er i Marbella til 17 juli - kommer på hver kamp, blir til slutt. Alltid. Uansett.

Må bare ta av meg hatten for engasjementet ditt. Til tross for at jeg har hatt sesongkort i 14 år, klarer jeg dessverre ikke å være på ditt nivå. Etter en gjennomført rævva sesong fra alle involverte orker jeg ikke mer. Plassen min blir tom inntil det skjer noe konstruktivt. Bilky er langt unna å være kvalifisert til å trene dette laget, og det mange av spillerne har vist hittil holder ikje i OBOS engang. Sorry...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Europa League 2016
×
×
  • Opprett ny...