Gå til innhold

Europa League 2016


Hanse
 Del

Anbefalte innlegg


Refresher konstant på UEFA etter "trekningsgruppen" til Stabæk. Ikke noe sted å finne foreløpig.
Einar Håndlykken (ODD sjef) melder på Twitter at de har fått Cliftonville (Nord Irland), Jelgava (Latvia), Mariehamn (Finland), Runavik( Færeøyene) og Bala Town (Wales).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Både Bala Town FC og Connah's Quay skal spille sine Europa League kamper på Rhyl's Corbett Sports Stadium.

Jeg regner ikke at begge kampene kan bli spilt på en dag i Rhyl. (dersom begge lagene får hjemme- eller bortekampen først).

Så kan det hende at vi kanskje spiller på onsdag og Bala Town på torsdag eller omvendt.

Endret av LEVERKUSEN
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Flyplasser (fra JFs innlegg):


Suduva Marijampole (Litauen) - VNO Vilnius

Connah's Quay (Wales) - MAN Manchester

Infonet Tallinn (Estland) - TLL Tallinn

Cork City (Irland) - ORK Cork

Víkingur (Færøyene) - FAE Vágar

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Herlig! Og dritfett! Dette blir moro.

 

Dog ikke det billigste mtp. reise.. Må se litt mer, mange aktuelle flyplasser i akseptabel distanse.

 

Manchester, Liverpool, Birmingham, Newcastle fungerer fint med leiebil/buss/tog fra 45 min. til 2-3 timer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Både Bala Town FC og Connah's Quay skal spille sine Europa League kamper på Rhyl's Corbett Sports Stadium.

Jeg regner ikke at begge kampene kan bli spilt på en dag i Rhyl. (dersom begge lagene får hjemme- eller bortekampen først).

Så kan det hende at vi kanskje spiller på onsdag og Bala Town på torsdag eller omvendt.

Begge lag spiller hjemme i returkampen. Tror vi må vente på endelig bekreftelse på matchdag borte.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk - Connah Wales! Hjemmekamp først.

( sa han noe om at endelig oppsett blir bekreftet senere i ettermiddag?)

Han sa den skulle komme 16:30, så det er nok lurt å vente med booking av flybilletter til etter at UEFA har kommet med sin bekreftelse
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Både Bala Town FC og Connah's Quay skal spille sine Europa League kamper på Rhyl's Corbett Sports Stadium.

Jeg regner ikke at begge kampene kan bli spilt på en dag i Rhyl. (dersom begge lagene får hjemme- eller bortekampen først).

Så kan det hende at vi kanskje spiller på onsdag og Bala Town på torsdag eller omvendt.

Begge lag spiller hjemme i returkampen. Tror vi må vente på endelig bekreftelse på matchdag borte.

 

Jepp, kjipt å komme dit to dager etter at kampen har vært spilt. Snodig at begge de walisiske lagene var satt opp i samme posisjon. Da var man jo nødt til å komme i denne situasjonen i stedet for at det skulle være 50/50.

 

Skulle det bli tirsdag må jo også kampen mot Sogndal flyttes.

Endret av sexxes
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan få med oss kampen til AIK også da, dagen før/etter.

Har en følelse av at kampene vil gå tirsdag og torsdag. Er vel regler om at bortelag skal få trene på matchbanen dagen før kamp (og det skal vel også være på kamptidspunkt).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Selv om Manchester er nærmest, er det vel mulig å fly til Birmingham også, avhengig av hvor god tid man har.

Eller hva med Dublin, og ferge over Irskesjøen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har ikke funnet noen informasjon hvor laget No. 3 fra Wales (Lladudno FC) spiller sine Europa-League kamper.

La oss bare håpe at de heller ikke spiller i Rhyl, fordi denne lag også spiller først borte mot Gøteborg og har returkampen hjemme...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Europa League 2016
×
×
  • Opprett ny...