Jump to content
Sign in to follow this  
Forza Stabæk

Emil Bohinen

Recommended Posts

I tillegg til Kassi står Isaksen og Lundal klare for å ta over om han går. Vogt kan også spille sentral midtbane. Dette tåler vi

1165507900_Skjermbilde2020-06-21kl_21_21_57.png.90bf8d607f6190aa32f96a6e5e209592.png

Kjærlighetsbarnet til Bohinen og Sandberg?

Edit: Ja, det er rar timing.

Kanskje få en kamp på benken for å få tilbake overskudd og spilleglede?

Grusom kamp fra Emil. Men tror ikke benken etter en ræva match er rette medisin mm han selv sier han er sliten.

1 time siden skrev Håvard:

Sammenlignes med Berge, hadde vært solgt om det ikke hadde vært for Coronaen, hadde vært solgt om vi hadde latt han gå på billigsalg, men han skal ikke gå på billigsalg

https://www.budstikka.no/stabaek-fotball/sammenligner-stabaek-unggutt-med-premier-league-spiller/590003!/

Alle spillerne våre hadde jo vært aktuelle for salg om vi lar dem gå på billigsalg...

22 timer siden skrev Ace:

Grusom kamp fra Emil.

Stabæk beste i følge VG.

4 timer siden skrev Øyvind:

Stabæk beste i følge VG.

Sier mest om VG i dette tilfellet.

Stabæks beste ifølge SofaScore også med 7.3 (Vetlesen nest best med 7.1)

For meg er dette dagens beste/viktigste Stabækspiller. Ja, jeg veit han ikke spilte.

Defensive midtbanespillere merker du først hvor gode er når de ikke spiller. Herregud så viktig at vi får han tilbake til neste kamp, og ikke selger han i løpet av sesongen!

Sorry Lundal, Lumanza, Hugo og Kornelius, dette er kongen av midtbanen!

21 minutter siden skrev geirti:

For meg er dette dagens beste/viktigste Stabækspiller. Ja, jeg veit han ikke spilte.

Defensive midtbanespillere merker du først hvor gode er når de ikke spiller. Herregud så viktig at vi får han tilbake til neste kamp, og ikke selger han i løpet av sesongen!

Sorry Lundal, Lumanza, Hugo og Kornelius, dette er kongen av midtbanen!

Hva med Luc Kassi?

3 minutter siden skrev Uie:

Hva med Luc Kassi?

OK, "sorry Kassi" også ;)

Hadde ikke gått noe bedre om Bo spilte for Lumanza. Begge er like viktige

Husk å skrive resyme av saker bak betalingsmur om du vil legge ut en lenke til den.

Under 20 mill høres veldig snaut ut... Får i hvert fall håpe det er til seriøs klubb, lang kontrakt og med gode prosenter av eventuelt videresalg. 

Kanskje like greit for Emil at det ikke ble Leeds. Med friske PL-penger på bok er det vel ikke utenkelig at det skal et par nye spillere inn for å være faste i startoppstillingen. Hvis det blir Serie A er det vel bare å sende konfekten til Thorsby og Askildsen for uvurderlig markedsføringsjobb for norsk fotball generelt og "midtbanespillere fra Stabæks juniorlag" spesielt.

(Og når vi først er der: Er det en mulighet for at Sampdoria trenger bredde i troppen? De kan umulig være misfornøyd med hva de fikk forrige gang de handlet hos oss!)

20 mill er ikke så verst når vi snakker post-coronapriser.

45 minutter siden skrev BelgiskBlaa:

Er det noe i den artikkelen som sier at Leeds er uaktuell da?

For all del. Men heller ikke noe som sier at det er like aktuelt som før. Jeg vil anta at en klubb i Championship har en annen interesse for en norsk unggutt enn det en klubb i PL har.

5 minutter siden skrev odd:

For all del. Men heller ikke noe som sier at det er like aktuelt som før. Jeg vil anta at en klubb i Championship har en annen interesse for en norsk unggutt enn det en klubb i PL har.

Det er sant, som du sier (over) må de nok ha en og annen forsterkning nå som opprykket er klart. Men altså, kan Brighton før jul, da kan vel Leeds i sommer? :) 

52 minutter siden skrev Torjus:

Det tilsvarer omtrent 43 millioner kroner. Kan det være mulig å få så mye? Herregud, det er mye penger. Det dekker driftsunderskuddet vårt for flere år, i så fall (vi trenger vel 10-15 mill i spillersalg hver år?)

Jeg synes vi heller bør selge Kinoshita. Han passer ikke så godt inn i systemet vi spiller.