Jump to content
Sign in to follow this  
Forza Stabæk

Emil Bohinen

Recommended Posts

To sider av samme mynt - både det å betale grov overpris (isolert sett feil og gal signaleffekt) og det å sitte på spilleren så lenge at man ikke engang klarer å få med seg videresalgsklausuler er dårlig porteføljeforvalning i min bok.

Men nok om det.

Bohinen må levere bedre, er du best betalt skal du også levere best. 

Så løsningen ville vært å selge Bohinen for 50 millioner i stedet for å gi han ny kontrakt? Neida, det blir flåsete. Men hva mener du klubben skal gjøre hvis det ikke kommer noen fornuftige bud? Er vi tilbake til "selge til markedspris" og sende han til første og beste klubb (Molde?) som blar opp en million?

Det er selvsagt kjipt når kontrakter går ut, men som klubb er vi nok aldri i "perfekt" forhandlingsposisjon. Ta Pignatel. Hva mener du om den kontrakten, @@ringo? Skulle vi heller latt han gå Bosman og heller satset på en som ville skrevet 5 år uten å nøle? Da er jeg redd vi ender med å bare få skrevet kontrakt med b-spillerne fra Akademiet.

8 timer siden skrev @ringo:

To sider av samme mynt - både det å betale grov overpris (isolert sett feil og gal signaleffekt) og det å sitte på spilleren så lenge at man ikke engang klarer å få med seg videresalgsklausuler er dårlig porteføljeforvalning i min bok.

Men nok om det.

Bohinen må levere bedre, er du best betalt skal du også levere best. 

Ikke uenig i at Bohinen må levere bedre enn han har gjort siste par kampene. Arresterte deg kun på det dårlig skjulte stikket til IAO