Gå til innhold

Tippeligaen 2016 - hvordan skal det gå?


Anders C
 Del

Anbefalte innlegg


Tror det var stor fordel oss at Brann vant nå. Begynner å bli langt opp til medaljer for Molde.

Satt og tenkte på det samme selv Vinner Odd imorgen mot RBK, noe som er usanns. Så er det 6 poeng opp til medalje for Molde med 6 igjen som er en meget stor fordel for oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi tar ikke poeng mot Molde. Vi tar neppe 3 mot Start heller.

 

For et år siden virket det helt surrealistisk at vi er i den situasjonen vi er i, men nå blir det altså OBOS. Det er surt, kjipt og jeg er jævlig skuffet. Det er vanskelig å kalle det et bittert nedrykk, for det er ingen annens feil enn vår egen. Årets lag er et av de stusseligste jeg kan huske, og det er rett og slett ikke bedre enn det vi har sett. Det var mer enn nok muligheter til å redde seg selv, men gutta evnet bare ikke. Det gjør vondt, men jeg har egentlig ingen eller noe jeg klarer å være bitter på. Det eneste måtte i så fall være at det er TLs nest ekleste lag som klarer kvallik på bekostning av oss.

 

Meling forsvinner nok, og han fortjener egentlig bedre enn dette, så det er forståelig. Mande takker nok for seg, men da får Gurpreet ta over. Håper bare at de to får inn nok penger til at vi klarer å forsterke nok til at OBOS-gjørmebadet blir så kort som mulig. Med unntak av disse to har vi vel ikke så mange andre noen vil være interesserte i pr. dags dato. Håper de andre unggutta blir, og at MMS tar ett år til. Alan var jo egentlig for dyr i drift selv for TL, så det blir neppe noe av det til neste år. Escoe har ingenting å bidra med, og la oss for guds skyld håpe Agon har en nedrykksklausul.

 

Vi skal klare ett år der nede selv om det er noe drit, men blir det ikke direkte opp nå er jeg stygt redd for hvor lenge det blir til neste gang vi spiller i eliteserien.

 

Akkurat nå er jeg bare lei meg.

Endret av BelgiskBlaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi kan fortsatt skli inn til en kvallik på et bananskall. Vi var stussligere ved siste nedrykk, nå fikk vi sesongen ødelagt av en skotte, har ikke vært så verst med Toni, men når vi ligger der vi ligger blir nok skuldrene på spillerne litt for høye

Lenke til innlegg
Del på andre sider


"Over? Nei langt i fra. Tromsø spiller mot Vålerenga, og om vi tar seks poeng på de siste to kampene tror jeg det holder."

-IAO

 

"Vi kan gjøre to ting. Vi kan stoppe, her og nå. Gi opp. Eller så kan vi dra til Molde og ta krigen. I denne klubben sier vi «alltid, uansett», og nå må vi vise hva det betyr!"

-TONI

Endret av Sebastian Hassfjell
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håpet er faen meg ikke borte. Det skal fortsatt spilles om 6 poeng og vi vet at vi er gode på bortebane og kan fort få med oss 3 poeng fra Molde. Dersom vi slår Molde så har vi fortsatt muligheten til å klare oss med seier mot fortapte Start. Jeg vet at vi "måtte" vinne kampen idag, men ja selvfølgelig klarte vi ikke det, men som sagt så lever håpet. ALLTID UANSETT

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håpet er ikke ute, men det er lang vei til fornyet TL-kontrakt. Vi må også ha hjelp for at vi skal holde oss. Muligheten for å slå et Molde som mest sanns er ute av medaljekampen er der. Start har absolutt ingenting å spille for så det MÅ vi vinne. Det var jævlig tungt i går, men vi kan klare det. Håpet er ikke ute så vi må støtte opp om laget. ALLTID, UANSETT.

Endret av fexter
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tromsø møter Sarpsborg og ODD i de 2 neste!! Vi SKAL ha 3 poeng hjemme mot Start og da er vi foran Tromsø med 1 poeng dersom de taper begge sine matcher + vi har bedre målforskjell. HÅPET LEVER SÅ TIL DE GRADER!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dårlige supportere som drar lenge før kampen er ferdig. TIL fortjener å rykke ned. 0-3 mot VIF er latterlig dårlig. S08 på medaljejakt hjemme skal TIL slite lenge med og Odd kan fort ta de hjemme med samme ambisjoner. Så alle poeng blir viktig fremover, ingenting er avgjort før fløyten hjemme mot Start er blåst for siste gang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tromsø er definitivt ferdig med å hente poeng for i år, samme med Glimt. Så må vi bare komme på bedre tanker enn at vi også er det

Tror ikke Glimt er ferdig med poeng-høsten, dette blir tøft helt inn!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tromsø er definitivt ferdig med å hente poeng for i år, samme med Glimt. Så må vi bare komme på bedre tanker enn at vi også er det

Så utrolig naivt. Glimt har plukket jevnt og trutt med poeng i hele år. Ingen lange seiersrekker, men de reiser seg også rimelig kjapt igjen. Tromsø er jeg mer usikker på. De kan fort rykke rett ned.

Men tenk om vi hadde fått med oss mer poeng i kampene vi ledet rett før slutt som Tromsø borte, Vålerenga borte og Sarpsborg hjemme. Bittert å tenke på når vi går ned. For det tror jeg vi gjør. Vi taper de to siste, maks ett poeng.

Eventuelt får vi skamjuling av Kongsvinger i kvalikken.

Endret av veigarP
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Som Freddy poengterer i Fotball Xtra at man ikke skal ta lett på Start. For LSK på Twitter før kampen mot Start annonserte et bilde der de skrev blir det største seier mot Start.

Så vi skal ikke ta lett på Molde eller Start.

Endret av fexter
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Tippeligaen 2016 - hvordan skal det gå?
×
×
  • Opprett ny...