Gå til innhold

Sesongkort 2016


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Kan jo være greit å tracke antall solgte sesongkort.

Per i dag, 21.12.2015 er det solgt/delt ut i følge Stabæk's sider følgende:

 

post-200-0-64962800-1450705513_thumb.png

 

Om noen har informasjon om felt 108 tar jeg imot det med stor takk.

 

Edit: årstall i trådtittel

Endret av bergo
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

En liten bug i Excel ga feil for JR Support og viste det feltet som utsolgt. Står feil antall tilgjengelige seter også så jeg.

 

Dvs at status er følgende:

21. desember 2015: 1817 solgte

3. januar 2016: 1823 solgte.

 

SS har ikke rapportert inn til stabak.no (vet ikke om vi gjør det?) så de tallene har jeg ikke

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Håper alle vet at det er en vervekampanje på sesongkort med premiering i år! Blestingen er dessverre ca lik null, men om flere enn meg øker med 1 kompis også i år så hjelper det godt på stadion!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Update 13.01.2016:

 

Først; nettsidene til Stabak er ganske shizofrene. Nå er både felt 101 og 107 plutselig helt utsolgt (jeg tvilerp å at det er sant), mens JR.support har solgt 0 igjen. Felt 108 er det ingen informasjon om. Det betyr at salget kan gå litt opp og ned uke til uke, men det er hvertfall en pekepinn...

 

21.desember 2015: 1400

03.januar 2016: 1406

13.januar 2016: 1578

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

En oppdatering på slutten av februar:

 

21.Desember: 1400 solgte

13. januar 1578

2.debruar: 1808

25 februar: 1854

 

Antall solgte inkluderer utsolgt på felt 101, 107 og 108. Hvorfor det ikke selges der vet ikke jeg, men det er i så fall et fratrekk på 538 sesongkort.

Totalt sett er det faktisk overraskende lavt. Skulle tro man prøvde å promotere det litt mer... Å selge ca 1300 sesongkort, hvor mange sikkert er gaver til sponsorer osv, er jo relativt dårlig vel?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tl;dr: sesongkortsalget er over fjorårets på samme nivå. Promotering/rekrutering/informering ang sesongkort suger balle.

 

 

Jeg spurte en hyggelig kar utenfor Nadderud om hvor man hentet sesongkort og han mente det var på Anton Sport. Der hadde de ikke hørt noe om sesongkort, og var under middels behjelpelige. Jeg dro til brakka og fikk god hjelp og etter en del rot i datasystemet fikk jeg etterhvert hentet sesongkortet. På syabækbutikkens nettsider står det at Stabæk er for tiden utilgjengelig. Alt i alt er var det mye styr å få kjøpt sesongkort, og like mye styr å få hentet det. Hvorfor er ikke dette en enkel løsning, der sesongkortet er en app, og man kan låne det bort hvis man ikke kan dra på kamp? Dagens system er sykt slitsomt. Når det er sagt, sa de på brakka at salget går bedre enn tilsvarende tid i fjor og at det er promoteringstiltak rett rundt hjørnet

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jepp. Neste år kan jeg fortsette på datoer da de oppgir de tallene.. De er rimelig hemlighetsfulle med hele greia...

 

App:

Burde absolutt være en app, bør være greit å progge som jeg har sagt før. Men spørs om interessen er der... Da kan klubben også selge sesongkortplassen de matchene man ikke bruker de osv. Mye bedre system!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Får håpe salget tar seg opp i løpet av neste uke før første hjemmekamp, så langt er det ganske dårlig. For ikke å snakke om markedsføringen, men den henger kanskje sammen med entusiasmen som er bånn i bøtta eller bare tap, et særdeles svekket lag og nedrykkstanker...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Får håpe salget tar seg opp i løpet av neste uke før første hjemmekamp, så langt er det ganske dårlig. For ikke å snakke om markedsføringen, men den henger kanskje sammen med entusiasmen som er bånn i bøtta eller bare tap, et særdeles svekket lag og nedrykkstanker...

Det er ikke helt riktig at salget er dårlig, med unntak av ståtribunen som det er solgt alt for få kort til, dessverre.

På resten av stadion er man nesten i "mål" med det man har budsjettert med.

Uansett, jo flere sesongkor som selges jo bedre er det selvfølgelig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Får håpe salget tar seg opp i løpet av neste uke før første hjemmekamp, så langt er det ganske dårlig. For ikke å snakke om markedsføringen, men den henger kanskje sammen med entusiasmen som er bånn i bøtta eller bare tap, et særdeles svekket lag og nedrykkstanker...

Det er ikke helt riktig at salget er dårlig, med unntak av ståtribunen som det er solgt alt for få kort til, dessverre.

På resten av stadion er man nesten i "mål" med det man har budsjettert med.

Uansett, jo flere sesongkor som selges jo bedre er det selvfølgelig!

 

 

Som tidligere styremedlem i SS synes jeg det er ett fantastisk bunnivå og mangel på kunnskap at klubben sørger for at SS ikke kunne solgt sesongkortene selv. Det hadde gjort det mye lettere for SS å sørge for salgskvelder på blaa ( + omsetning på blaa på kvelder hvor det normalt er tilnærmet tomt der )

 

Personlig så er jeg ikke engang sikker på hvor i all verden jeg skal kjøpe sesongkortet mitt og jeg har hørt rykter om at sesongkort kun kan hentes mellom 08 og 16 noe som i seg selv er helt hinsides all fornuft. SS har en glimrende løsning for medlemmer. Tenk så enkelt det ville vært for tryllekunstneren Bergo å innlemme sesongkort i den samme løsningen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror 2016 er første sesongen jeg ikke har kjøpt sesongkort før jul (året før). Det burde være en pekepinn til klubben om at de har mislyktes med sesongkortsalget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Får håpe salget tar seg opp i løpet av neste uke før første hjemmekamp, så langt er det ganske dårlig. For ikke å snakke om markedsføringen, men den henger kanskje sammen med entusiasmen som er bånn i bøtta eller bare tap, et særdeles svekket lag og nedrykkstanker...

 

Det er ikke helt riktig at salget er dårlig, med unntak av ståtribunen som det er solgt alt for få kort til, dessverre.

På resten av stadion er man nesten i "mål" med det man har budsjettert med.

Uansett, jo flere sesongkor som selges jo bedre er det selvfølgelig!

Som tidligere styremedlem i SS synes jeg det er ett fantastisk bunnivå og mangel på kunnskap at klubben sørger for at SS ikke kunne solgt sesongkortene selv. Det hadde gjort det mye lettere for SS å sørge for salgskvelder på blaa ( + omsetning på blaa på kvelder hvor det normalt er tilnærmet tomt der )

 

Personlig så er jeg ikke engang sikker på hvor i all verden jeg skal kjøpe sesongkortet mitt og jeg har hørt rykter om at sesongkort kun kan hentes mellom 08 og 16 noe som i seg selv er helt hinsides all fornuft. SS har en glimrende løsning for medlemmer. Tenk så enkelt det ville vært for tryllekunstneren Bergo å innlemme sesongkort i den samme løsningen.

Det stemmer at man kan kjøpe/hente kort på brakka på dagtid.

Ellers så er det sesongkortet stand hos Anton Sport lørdag 12 mars.

Det er også mulig å kjøpe / fornye sesongkortet på Stabæk Supports kick-off den 19 mars!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har heller ikke kjøpt sesongkort i år ennå, pga at jeg ikke har kommet over noe om SS sesongkort på nett osv. Så hvor får jeg isåfall kjøpt kort om jeg ikke kan dra til brakka på dagtid?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


selges på billett.stabak.no og fanen for sesongkort/eller trykke på sesongkortannonsen. Eller på stand på Anton lørdag eller på brakka hverdager. Kjøper man på nett, må man hente etter avtale med Ellen, men det får man beskjed om.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det har da tatt seg opp litt, per akkurat nuh er det solgt 2043 sesongkort. Dette innebærer fortsatt at feltene 101,107 og 108 er "utsolgt" selv om de aldri har vært i salg (gratisbiletter), som er totalt 538 sesongkort. Totalt har vi da solgt 1505 sesongkort hvor SS står for 45 stykker i følge nettsiden.

 

Historiske tall:

 

2013: 2300

2014: 2400

2015: 2427

 

Om disse tallene er inklusive de 538 som de aldri selger vet jeg ikke, men jeg mistenker det sterkt. Faktum er uansett at vi er godt bak tidligere år og faktisk skremmende lavt. Ble litt demotivert jeg nå, 1500 sesongkort er skremmende dårlig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Sesongkort 2016
×
×
  • Opprett ny...