Jump to content
Sign in to follow this  
ÅsmundJ

Stabæk - Follo 22. Januar kl:14.00

Recommended Posts

Bohinen kommer inn. Starter med en god pasning. Jeg skal ikke klage på mikrofonene sålenge de klarer å vise bildet.

For all del! Prima bilde

Konklusjonen er vel at vi nok må se flere treningskamper før vi blir noe klokere på hvordan Billy vil sette sitt preg på laget.

Spilte vel med to formasjoner, og testa veldig mange forskjellige spillere.

Positive ting å ta med seg videre:
- Hyggelig for Ohi å score i debuten.

- Godt å se at Løven har gode redninger fra kamp 1.

- mange unggutter som jeg håper får prøve seg i året som kommer (kanskje mer enn under Bob?)

Godt med solid gjennomført kamp :) I og med at det er første kamp, er det vanskelig å trekke mye ut i fra kampen. Personlig synes jeg Ohi imponerer, og håper Dahle får det til.

3-0. Ohi. Follofansen roper offside og hevder det er årets største dommertabbe. Haha.

Samma det, pasningen var som krem til kakao!!

Hvem er han som sitter og mumler ved siden av kommentatoren? Syns med hell de kunne gitt han en mikrofon

Synes med hell de kan bytte ut begge kommentarene ved neste anledning, er det verste jeg har hørt noensinne.

Enig med Tigs her, kjedeligste kommentatorene noensinne. Hadde faktisk foretrukket Lise Klavernes fremfor de her.

Guest Nr14

Enig med Tigs her, kjedeligste kommentatorene noensinne. Hadde faktisk foretrukket Lise Klavernes fremfor de her.

Oj

3-0. Ohi. Follofansen roper offside og hevder det er årets største dommertabbe. Haha.

Kanskje også årets første...?;)

Beklagelse fra Budstikka ang sendinga, vel så bra det, men like ille som at sendinga gikk i svart, er de utrolig dårlige kommentatorene, visste knapt nok hvem spillerne var, nye som gamle, og fikk ikke med seg bytter før lenge etter. Neste gang om det blir noen neste gang, så håper jeg virkelig kommentatorene stiller mer forberedt.. Haff.. (måtte bare) Litt entusiasme er greit å vise!

Beklagelse fra Budstikka ang sendinga, vel så bra det, men like ille som at sendinga gikk i svart, er de utrolig dårlige kommentatorene, visste knapt nok hvem spillerne var, nye som gamle, og fikk ikke med seg bytter før lenge etter. Neste gang om det blir noen neste gang, så håper jeg virkelig kommentatorene stiller mer forberedt.. Haff.. (måtte bare) Litt entusiasme er greit å vise!

Synes André Strømnes er behagelig å høre på, og kommentatorene nok ikke alene om å slite med å navngi spillerene i starten av sesongen. Sliter med dette selv.

Når man har i bakhodet at dette er utdannede journalister og ikke kommentatorer, har jeg vært passe fornøyd med kommenteringen det siste året.

Relativt enig med Slum.

Kan ikke være alt for kravstore når prisen man betaler er som den er.. Men at det blir sending når de annonserer det burde vi kunne forvente..

Guest Nr14

Jeg synes kommentering er underordnet det å få teknikken på plass. Synes faktisk Andre har hat gode refleksjoner tidligere men da mer som intervjuer og vurderinger i forkant og etterkant

Et minimum av krav bør man da kunne stille, selvom det er et begrenset publikum? Jeg som Tigs mener at man SKAL vite navnene på troppen, hvilke spillere som er på prøve, hvilke av gutta som har en sjangs på A-lags spill etc.

Når eurosport kommenterer U-17 VM for jenter kl. 0300 tviler jeg på at det er så ekstremt mange fler seere, men de skal jo selvfølgelig kunne navnene på spillerene

Hvis budstikka ønsker å fremstå seriøse bør en mer inngående interesse være et minimum..

Edited by frilin

Et minimum av krav bør man da kunne stille, selvom det er et begrenset publikum? Jeg som Tigs mener at man SKAL vite navnene på troppen, hvilke spillere som er på prøve, hvilke av gutta som har en sjangs på A-lags spill etc.

Når eurosport kommenterer U-17 VM for jenter kl. 0300 tviler jeg på at det er så ekstremt mange fler seere, men de skal jo selvfølgelig kunne navnene på spillerene

Hvis budstikka ønsker å fremstå seriøse bør en mer inngående interesse være et minimum..

Støttes!

Var på kampen, og det tok meg to minutter å gjenkjenne våre egne (9 av 11 fra start) og så ble det delt ut full kamptropp til alle tilskuere, med både navn og draktnummer, som gjorde gjenkjenning av prøvespillere svært enkel