Jump to content
Sign in to follow this  
Offside

Jeppe Arctander Moe

Recommended Posts

Det er rett og slett nydelig. Endelig har vi en spiller som slår fantastiske dødballer. Jeppe har virkelig utviklet innleggsfoten. Fortsetter han på den måten kommer vi til å bli livsfarlige på dødball og innleggsfoten hans i åpent spill var også giftig til tusen. Ikke en ball kom ned med snø på, bare harde innlegg i riktig høyde, Aalesund slo kun høye baller som hadde null fart når de en sjelden gang traff en medspiller!

Ble ekstremt overrasket og glad over mye som skjedde på søndag, Jeppes fot er virkelig noe jeg har savnet i minst 20 år.

Det er rett og slett nydelig. Endelig har vi en spiller som slår fantastiske dødballer. Jeppe har virkelig utviklet innleggsfoten. Fortsetter han på den måten kommer vi til å bli livsfarlige på dødball og innleggsfoten hans i åpent spill var også giftig til tusen. Ikke en ball kom ned med snø på, bare harde innlegg i riktig høyde, Aalesund slo kun høye baller som hadde null fart når de en sjelden gang traff en medspiller!

Ble ekstremt overrasket og glad over mye som skjedde på søndag, Jeppes fot er virkelig noe jeg har savnet i minst 20 år.

8 år ihvertfall... Kobayashi skjøt også flotte cornere, "han slår så gode for ett at til og med Stabæk er farlige på dødballer"

Men bevares, betryggende å vite at corner kan være mål :)

Kunne ikke vært mer enig. Det som er med Jeppe, er at innleggsfoten hans ikke bra er presis 9/10 ganger, men han har ekstremt med krutt i den venstrefoten også. Slår jo innlegg som skudd! På det ene offside-målet var det jo ballen som traff Ohi, og ikke motsatt.

Troen på Jeppe jeg!

Enig i at det er veldig bra! Samtidig må det innrømmes at Hoseth også hadde noen flotte cornere den (korte) perioden han bidro, og det er ikke så lenge siden.

Enig i at Kobayashi og Hoseth hadde bra innleggs- og pasningsfot, men det jeg så på søndag var et helt nytt nivå. Det hjelper selvfølgelig på at Jeppe skal være her mer enn noen måneder og at Jeppe er fra Bærum:) Holder han dette nivået fremover blir han blant våre aller viktigste spillere.

Edited by Øyvind

Han leverte jo også et nydelig innlegg som Ohi satte inn til 1-0 mot Jerv i desember i fjor. Bra kombinasjon de to der!

Noen som vet status på skaden til Jeppe?

Er tilbake til Ålesundkampen etter det jeg har hørt.

Jeppe holder et annet nivå enn Granli, så han bør uansett ta venstrebacken tilbake umiddelbart. Særlig de offensive bidragene er det klasseforskjell på.

Blir veldig spennende å se forsvarsfireren. Kanskje en El-Amrani eller en Hernandez får sin debut fra start? Hva med en Renå Olsen?

Blir Jeppe Moe klar til mandagens kamp?

Jeppe skrev til meg at han er KLAR for match!

Billig gult kort ... men frykter ikke nok en utestengelse ... kapteinen vår må få spille litt han og. Gleder meg til du finner igjen pasningsfoten ; )Hør med Ronald, kanskje han vet hvor den har blitt av?

Billig gult kort ... men frykter ikke nok en utestengelse ... kapteinen vår må få spille litt han og. Gleder meg til du finner igjen pasningsfoten ; )Hør med Ronald, kanskje han vet hvor den har blitt av?

Jeppe hadde en bra kamp i dag. Gode innlegg og dødballer

Skal vi virkelig få oppleve tidenes første frispark som går i bane rundt jorda idag, kanskje?

Og her ønsker du å oppnå?

Tross i at pasningsfoten hans har vært helt utrolig frustrerende å følge i perioder, leder Jeppe Moe i antall målgivende pasninger i Stabæk i år. Dagens var hans fjerde.

Ellers en brukbar kamp.

Har vært negativ til Jeppes innsats og prestasjoner i mange kamper iår, det var faen meg godt å se hva som ligger i han i dag! Knall bra innsats !!!

Fortjener skryt for gårsdagen. Utgjorde sammen med Njie en utrolig giftig venstreside. Løp og løp. Scoret nesten på frispark og skal vel ha en fantasy assist på målet til Børkeeiet. Herlig tofots-dragningen først også. Kunne fått enda en assist da Boli trodde han var tilbake i Aalesund og blåste ballen over. 

Klarer Moe å stabilisere toppnivået sitt neste år har vi en klasse-venstreback. 

I Budstikkas artikkel om at Bohinen har skrevet ny kontrakt står det at klubben også er blitt enige med Jeppe om ny kontrakt.

Olsen forteller også at klubben er enige med Jeppe Arctander Moe.

– Så han signerer?

– Jeg vil tro han kan gjøre det etter hvert, sier Olsen.

Mye bra humor om man kjører linken gjennom Google translate, men nederst står det en oppdatering som ser ut til at Stabæk kom med et nytt kontraktsforslag, som Jeppe går for. Ser ut til at han blir. 

OPPDATERING 16.30 

Uflaks for STVV. Het Nieuwsblad vet at Jeppe Moe ikke vil gå til Kanariøyene uansett. Venstre tilbake ville signere kontrakten sin på Stayen i dag, men han oppsto ikke fordi han fikk et bedre tilbud fra Stabaek. Han kunne være interessert i dette og STVV ville umiddelbart aktivere andre bakker.