Gå til innhold

Aktuell STBRapport


Fullemann
 Del

Anbefalte innlegg


Dersom det er et forsøk på å være en passe sær og kul fanzine så liker jeg den. Dersom det er et oppgjør med SS kamuflert som en fanzine så synes jeg debatten kunne vært tatt på en annen måte. Spess når man ser hvem som står bak

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dersom det er et forsøk på å være en passe sær og kul fanzine så liker jeg den. Dersom det er et oppgjør med SS kamuflert som en fanzine så synes jeg debatten kunne vært tatt på en annen måte. Spess når man ser hvem som står bak

 

Absolutt et forsøk på en ganske sær fanzine. Absolutt ikke noe oppgjør med SS, hvor jeg selv er medlem. Blir èn side litt seriøst og resten bare morro. Tenker å koke sammen et nummer i måneden, eller bare akkurat når det passer meg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Det er nå klart at Start, USA og Bodø/Glimt rykket ned iår, Lillestrøm, Vålerenga, Tromsø slapp unna, og vi venter på avklaring.

 

Nedrykk var tematikken i den nyeste episoden av podkasten Pyro og Pivo, og der var undertegnede invitert som gjest. For fans av Stabæk eller Aktuell STBRapport kan episoden høres her:

 

https://soundcloud.com/pyropivopod/episode-05-nedrykk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

For alle med Stabæk-podkast-abstinenser, så har jeg gjestet Geir Sindre Breiviks "Draumeellevaren" der folk plukker ut sine drømmelag.

Mitt ble naturligvis en ren Stabækaffære. Kan høres nå, i romjula eller når som helst i itunes.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Morsom sending, min Stabæk-favoritt 11er:

Knudsen, Meling, Morten,Segerstøm, Hedenstad, Chippen, Farnerud, Somen, Alan, Diomande, Daniel

Benken: Veigar, Henning, Flem, Linderoth, Mande

Endret av smart
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Hei igjen

 

Vi la ut en ny og veldig kort episode i går. Har ikke hatt så mye tid i det siste dessverre, men vi skal komme sterkere tilbake i løpet av sesongen.

 

https://itunes.apple.com/no/podcast/6-ny-sesong-tur-til-hull-mer-stab%C3%A6k-thomas-frig%C3%A5rd/id1092449180?i=1000383254165&l=nb&mt=2

 

https://soundcloud.com/aktuell-stbrapport/6-ny-sesong-tur-til-hull-mer-stabaek-thomas-frigard

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jan Peder Jalland kommer som gjest i dag/kveld, så om noen har spørsmål så still dem her. Vi overvåker. Vi stiller helt uforberedt så nå er det opp til dette forumet at sending blir bra.

 

Planen er å grille han i halvannen time om defensiv dødball.

Forhåpentligvis får vi mer ut av dette enn pauseintervjuet hvor han sier at vi må ha mer trøkk i spillet.

Kommer vi under huden? Neppe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jan Peder Jalland kommer som gjest i dag/kveld, så om noen har spørsmål så still dem her. Vi overvåker. Vi stiller helt uforberedt så nå er det opp til dette forumet at sending blir bra.

 

Planen er å grille han i halvannen time om defensiv dødball.

Forhåpentligvis får vi mer ut av dette enn pauseintervjuet hvor han sier at vi må ha mer trøkk i spillet.

Kommer vi under huden? Neppe.

 

Drit i hud, og gå rett på hvordan vi skal få mer trøkk i det defensive spillet ved dødballer :-)

Dette gleder jeg meg skikkelig til !

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skadesituasjonen. Når kan Gyasi, Boli, Ødegård Ba, El Amrani forventes klare?

 

Edit: Jeg vil også høre litt om situasjonen rundt Nimely. Han virker helt ute av form, og hvorfor får han da spille seg i "form" for førstelaget? Han får langt flere minutter enn Mauritz-Hansen, selvom M-H virker langt piggere. Bør ikke Nimely heller være med andrelaget på tur for å komme seg i form?

Endret av joogs
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Langt som et vondt år. Fordel å like en av disse tingene, eller gjerne en kombinasjon: Stabæk, Army of Lovers, Jan Peder Jalland, Ørn Horten, Pablo Fontanello, Tøyen Holding, dødballer (og hvordan å forsvare seg mot dem), Alexander Bard, tomprat.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kongesending! Jeg hadde hørt på den om den var lang som 5 vonde år til og med. Forøvrig håper jeg nå at Jalland-skeptikerne er ferdig med å nevne han hver gang det er noe dritt med dødball.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fantastisk intervju! Og Jalland har ihvertfall overvunnet denne skeptikeren. Ikke overrasket over at han fremstår som en så bra mann, for det har man hørt og sett i andre intervjuer og podcaster, men måten han tar ansvar på her, aldri lar seg lure ut på glattisen, kommer med levende, gode analyser, får fram på en god og klar måte kompleksiteten i de valgene og vurderingene som gjøres i arbeidet med dødballer, måten engasjement for Stabæk og spillerutvikling skinner igjennom i denne STB rapporten, er intet mindre enn imponerende. Og jeg kjenner jeg blir stolt og glad over at Jalland er Stabækgutt. Gratulerer til gutta bak STBrapport med sin beste pod så langt (og det sier litt!) Gleder meg allerede til neste!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Først nå skjønner jeg hvordan folk kan bli hektet på å høre på en pod. Fantastisk å lytte til dere under dagens styrkeøkt. Har sjelden følt meg så sterk?.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bra sending, Jalland slapp noe lett av kroken når det gjaldt tidenes markeringssvikt på Kiss :)

Mener du at det er Jalland sin feil at spillerne ikke klarte å markere Kiss?
Lenke til innlegg
Del på andre sider

7 900

Mer forklaringen hans at det var mange ting som gikk feil. En ting som gikk galt; mannen som hadde oppdekking av captain på HFK!

 

Ordinas kalte vel feilen idiotisk rett og slett

Endret av arni
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mer forklaringen hans at det var mange ting som gikk feil. En ting som gikk galt; mannen som hadde oppdekking av captain på HFK!

 

Ordinas kalte vel feilen idiotisk rett og slett

Hadde vært interessant å høre han utdype om hvilken fem feil det var og om noen av de var følgefeil. Var det ikke det andre målet Ordinas kalte idiotisk?
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Aktuell STBRapport
×
×
  • Opprett ny...