Jump to content
Fullemann

Aktuell STBRapport

Recommended Posts

Dette med Stabukken var noe jeg plukket opp her på forumet. Var såvidt innom det i episode 2 også.

Kanskje det hele bare var tull og tøys? Det vil tiden vise.

Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger!

Hvor er det egentlig blitt av den annonserte Stabukken? Følger dere opp i neste episode?

Vi satser på at den er i karantene med munn og klovsyke

Dette med Stabukken var noe jeg plukket opp her på forumet. Var såvidt innom det i episode 2 også.

Kanskje det hele bare var tull og tøys? Det vil tiden vise.

Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger!

Etter litt resarch (google) har jeg funnet ut at Stabukken er høyst reell, og var en del av Stabæks offisielle Kick Off-program.

"Dette er også dagen da Stabukken – vår ferske maskot – skal få møte glade, blaa barn for første gang"

Mye tyder riktignok på at programmet er tuklet med, da Stabukken nå i ettertid er fjernet fra Facebook-arrangementets beskrivelse. Jeg synes Aktuell STBrapport skal grave litt dypere i dette, fordi her er det åpenbart noe muffins.

https://www.facebook.com/events/771468719651690/

post-38-0-34098800-1460024878_thumb.png

Edited by stabækLars

Veldig moro gutter... Bare å fortsette med dette..

Litt drøyt å påstå at Palmi aldri har gjort noe som helst bra for klubben.. Men men..

Vi skulle egentlig si noe sånt som "han scora aldri et eneste viktig mål for klubben han", men det kom litt feil ut og da falt det forsøket på å være morsom litt i fisk kanskje.. Humor er vanskelig :)

Sånn er det å ha høy cred ... selv om poenget uteble så skjønte vi at dere visste og hva dere ville spøke med ... man kommer unna med det meste

Klubben har en og supporterne har en, to sider med ofte ulike syn på ting. Helt topp at vi har to podcaster.

Enig, det er en grunn til at forumet ikke ligger under stabak.no også.

Nå bør faen meg folk skjenne sin besøkelsestid! Jeg driter i alt annet! Hører du ikke på dette er du totalur!

Virker som Mikki på det punktet han skrev dette trengte litt støtte (for ikke å falle)...

Vi har hørt at sånne memes er poppis. Så da kastet vi oss på den bølgen også. Legges ut på facebooksiden. Håper noen liker dem.