Gå til innhold

Kamptråd: Bodø/Glimt - Stabæk


Slum
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Fy faen så dårlig! Alt går inn etter enkle feil og vi scorer ikke på 100%-sjanser. Spillerne er blottet for selvtillit etter alle tapene. Tør ikke tenke på hvor dette kan ende...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det værste er vel at vi ikke scorer mål. Fryktelig vanskelig å vinne da... slik har det vært i alle treningskamper også. ALT går i slow motion fremover, stikk motsatt av Bodøglimt som vinner fortjent.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blottet for selvtillit, da MÅ noen av de såkalte etablerte stå frem og ta ansvar!!! På tide at Asante ble plukket av, han med flere er absolutt ikke igang....men sesongen er laaaaang!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Billy må vel forstå snart at Asante ikke fungerer som statisk oppspillspunkt... Finnes ikke bevegelser i dette laget. Skammelig innsats av spillerne. Har det blitt trent i det hele tatt eller har hele gjengen vært på byen i påska?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor spiller vi konsekvent i beina på Asante? Vi har i det hele tatt et lag som er skapt for bakrom og brudd, men likevel skal det på død og liv trilles omstendelig rundt og flytte opp laget gradvis.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Neste kamp ønsker jeg gorgi og mossa fra start. Assante og davey har vært begredelig..

Vil heller se Eghan enn Giorgi. Visstnok beste på treningsfeltet igår(?).
Lenke til innlegg
Del på andre sider


La meg slippe "Venna for livet" i allsang på en fotballkamp a. Ringdans på sidelinja og kumbaja i dusjen. Da er det bedre med den store analbørsta de hadde i gamle dager.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hmmm, jeg tror for lavt tenningsnivå betyr mer enn mangel på selvtillit. At Asante rusler rundt og aldri utfordrer, hva er det for noe tull?

Mange flere enn Birger burde kunne trå til og sette maks fart når de kan. Tror de at de er et topplag?

 

Det beste er at jeg mener dette laget kan prestere mye bedre enn dette. Stallen er OK, men treneren må ta grep. Innsats, innsats og innsats MÅ på plass ASAP.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes Issah har spilt seg opp og at Meling var god i dag. Ohi viser seg som en meget god signering - god med ball, stor aksjonsradius og bra avslutninger. Men når vi ikke setter gode sjanser, og samtidig gir bort enkle mål, så er det dessverre oppskriften på bunnstrid.

Hvis vi klarer å bruke Asante riktig og får satt opp Mehmeti oftere, så er det kanskje håp...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes Issah har spilt seg opp og at Meling var god i dag. Ohi viser seg som en meget god signering - god med ball, stor aksjonsradius og bra avslutninger. Men når vi ikke setter gode sjanser, og samtidig gir bort enkle mål, så er det dessverre oppskriften på bunnstrid.

Hvis vi klarer å bruke Asante riktig og får satt opp Mehmeti oftere, så er det kanskje håp...

 

Synes dette er fasit. Var svært skeptisk til Issah før sesongen (det var han som var skyld i mesteparten av hårtapet mitt i fjor), men han har spilt seg ordentlig opp nå. Meling er supporterfavoritt med god grunn. Ohi er bærebjelken i angrepsspillet nå. I tillegg synes jeg Njie viser prov på noe bedre, men har mye igjen. Ellers er det ikke mye å rope hurra for. Så langt synes jeg dessverre det virker som Morten nærmer seg karriereslutt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Bodø/Glimt - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...