Gå til innhold

Kamptråd: Sarpsborg 08-Stabæk


kkh94
 Del

Anbefalte innlegg


Ahhh deilig med 1-1, og det sier jo en del. Fint mål, men det går veldig sent med oss. Ville kanskje hatt Haugstad fra start.

Endret av smart
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor bruker vi ett minutt på overtid for å bytte inn to mann?? Vi jaget jo seier. Flere spillere var sluttkjørt etter 80 minutter, og 2 friske spillere kunne gjort underverker. Jeg klarer ikke å fatte hva man drev med fra benken......

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå må noe skje. Jeg ser ingen fremgang i spillet vårt! Vi har null plan,struktur eller innsats i det vi gjør! Vi flakser oss til et mål i dag og mot enga og det holder ikke! De resterende 90 min i begge kamper er helt høl i huet! Inkludert treningskampene så forstår jeg ikke hva Billy vil.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tror vi bruker kampene til å trene på etablert forsvar. Der er vi blitt litt bedre. Synd at det glapp på målet til Sarp i dag, men men, trening gjør sikkert mester. Det er mye morsommere å spille forsvar rundt eget mål, enn å måtte gjøre det lenger opp på banen. I tillegg blir det mer spennende å se på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fy fader så baktunge vi er? Hvorfor ikke stå litt høyere? Vi har da ballbesittende kvaliteter i laget til det? Eller er vi ikke godt nok trent? Synes likevel vi hadde grei kontroll bakover og nok sjanser, slik at 1-1 er et fair resultat. Ett poeng borte i TL er aldri dårlig, selvom dette så ut som et lite bunnoppgjør.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes Davey har fått nok sjanser på en stund. Ny svak kamp (omgang) i dag med mye feilpasninger. Inn med Giorgi i startelleveren. Og så ser jeg frem til at Cole kommer i form.

Amen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Sarpsborg 08-Stabæk
×
×
  • Opprett ny...