Gå til innhold

Turtråd: Brann, man. 16. mai


Stairs
 Del

Anbefalte innlegg


Prise Herren, enda en turtråd.

Vi skal hilse på Bergen by nok en gang etter et år med pause.
Som vi alle vet er Bergen et sted der ingen er velkomne så vi blir ikke lenger en nødvendig, bussen drar rett til stadion og rett tilbake til tryggheten.

 

Bli med til Republikken Bergen og tross regn og harde steiner og meld dere på!

 

 

 

Avreise

09:00

 


500.-

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

 

Kan jeg få en vei for 250,-?

Dette er normal praksis ja. I hvert fall fra min tid som turansvarlig, så jeg svarer deg siden ingen andre har gjort det :)

Vanlig praksis har vært samme pris uansett om man sitter på en vei eller begge.

 

Jeg oppfattet spørsmålet som et tullespørsmål, tror det er derfor ingen har svart.

 

Pris en vei: 500,-. Pris begge veier: 500,-.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er sjelden vi får solgt det samme setet til to forskjellige personer, så det er helt riktig som Jan Fredrik sier at det har kostet det samme uansett. Men vi har hatt noen turer der vi har hatt ledig plass på kampdag og tatt halv pris for folk har spurt om å få sitte på hjem. Det er kanskje det Morten tenkte på. Bare noe jeg tenkte på. mvh

Lenke til innlegg
Del på andre sider

20 085

Spør litt nærmere kampstart så kan de sikkert ta en vurdering på det. Styret kan ikke holde av et sete to veier for halv pris og risikere å holde en annen som betaler fullpris utenfor, mener jeg. Selv om jeg naturligvis gjerne vil ha deg med på bussen.

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det er satt av 200 billetter til oss. 56 er allerede forhåndsbestilt. Bestill billetter så fort som mulig. 4 dagersfristen har gått ut for å få ett større felt. BrannStadion er ellers utsolgt.

 

 

- Lenke følger vedlagt, publiseres der Stabæk mener det er relevant å publisere, alle billetter må i utgangspunktet kjøpes via lenke på forhånd. Siden Bergen etter hvert er en stor studentby, med mange studenter fra hele landet, vil vi ha et kampdags-utsalg like ved inngang 6 åpent i én time før kampstart

- Bortefeltet på Brann Stadion har en kapasitet på 849 seter

- Pris pr billett er 200kr det skilles ikke mellom barn og voksne. Pris på kampdag er 250kr pr billett. Det lønner seg å kjøpe billett på forhånd!

- Inngang 6 benyttes på kampdag, portene åpner 1 time før kampstart, bortefeltet har egen kiosk / egne toaletter og eget billettutsalg like ved inngangen

- Brann Stadion ligger midt i et boligområde med soneparkering, vi anbefaler sterkt at supporterne parkerer i Bygarasjen i Bergen Sentrum og tar Bybanen til/fra Stadion på kampdag. Bybanen har et eget stopp som heter Brann Stadion

-

Endret av BjørnC
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er satt av 200 billetter til oss. 56 er allerede forhåndsbestilt. Bestill billetter så fort som mulig. 4 dagersfristen har gått ut for å få ett større felt. BrannStadion er ellers utsolgt.

 

 

- Lenke følger vedlagt, publiseres der Stabæk mener det er relevant å publisere, alle billetter må i utgangspunktet kjøpes via lenke på forhånd. Siden Bergen etter hvert er en stor studentby, med mange studenter fra hele landet, vil vi ha et kampdags-utsalg like ved inngang 6 åpent i én time før kampstart

- Bortefeltet på Brann Stadion har en kapasitet på 849 seter

- Pris pr billett er 200kr det skilles ikke mellom barn og voksne. Pris på kampdag er 250kr pr billett. Det lønner seg å kjøpe billett på forhånd!

- Inngang 6 benyttes på kampdag, portene åpner 1 time før kampstart, bortefeltet har egen kiosk / egne toaletter og eget billettutsalg like ved inngangen

- Brann Stadion ligger midt i et boligområde med soneparkering, vi anbefaler sterkt at supporterne parkerer i Bygarasjen i Bergen Sentrum og tar Bybanen til/fra Stadion på kampdag. Bybanen har et eget stopp som heter Brann Stadion

-

 

Ja, har du denne vedlagte lenken?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Det er satt av 200 billetter til oss. 56 er allerede forhåndsbestilt. Bestill billetter så fort som mulig. 4 dagersfristen har gått ut for å få ett større felt. BrannStadion er ellers utsolgt.

 

 

- Lenke følger vedlagt, publiseres der Stabæk mener det er relevant å publisere, alle billetter må i utgangspunktet kjøpes via lenke på forhånd. Siden Bergen etter hvert er en stor studentby, med mange studenter fra hele landet, vil vi ha et kampdags-utsalg like ved inngang 6 åpent i én time før kampstart

- Bortefeltet på Brann Stadion har en kapasitet på 849 seter

- Pris pr billett er 200kr det skilles ikke mellom barn og voksne. Pris på kampdag er 250kr pr billett. Det lønner seg å kjøpe billett på forhånd!

- Inngang 6 benyttes på kampdag, portene åpner 1 time før kampstart, bortefeltet har egen kiosk / egne toaletter og eget billettutsalg like ved inngangen

- Brann Stadion ligger midt i et boligområde med soneparkering, vi anbefaler sterkt at supporterne parkerer i Bygarasjen i Bergen Sentrum og tar Bybanen til/fra Stadion på kampdag. Bybanen har et eget stopp som heter Brann Stadion

-

 

Ja, har du denne vedlagte lenken?

 

https://www.tickethour.no/brann-away/showProduct.html?idProduct=843&cdSection=FK-RS&isChooseSeat=false

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi er en 30-40 studenter fra NHH, jussen og BI som kommer. Endel er $$-traver fra tidligere og en del er bare bæringer som vil se Brann få juling. Siden det blir en del nye håper jeg vi klarer å fylle feltet helt og at dere får med alle til å synge så vi får med oss alle tre poengene hjem. Men hvordan går den "nye" sangen som dere har sunget så mye i det siste "Vi rykker opp og vi rykker ned ..."?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi er en 30-40 studenter fra NHH, jussen og BI som kommer. Endel er $$-traver fra tidligere og en del er bare bæringer som vil se Brann få juling. Siden det blir en del nye håper jeg vi klarer å fylle feltet helt og at dere får med alle til å synge så vi får med oss alle tre poengene hjem. Men hvordan går den "nye" sangen som dere har sunget så mye i det siste "Vi rykker opp og vi rykker ned ..."?

 

 

Vaffanculo, vi er stabækguttene. Vi rykker opp og vi rykker ned, allez allez allez allez.

 

Vaffanculo, vi er stabækguttene. Når alle trodde lillestrøm og enga lagde hælvete.

 

Allez allez....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Popper inn en påmelding her og der, men det er fortsatt en del plasser igjen.

 

Det hadde vært kult å ha opp mot full buss til Bergen etter heller labert oppmøte på turene hittil i år. Så prøv gjerne å få med en venn, og har du ikke meldt deg på selv er det bare å få ut fingern. Dette vil du ikke gå glipp av!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd: Brann, man. 16. mai
×
×
  • Opprett ny...