Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk - Avaldsnes, lørdag 18. Juni


gwestlund
 Del

Anbefalte innlegg


På lørdag 18. Juni klokken 14:00 tar Chixa imot Avaldsnes. Lagene har møttes åtte ganger tidligere i serie og Cup. Dette har resultert i tre seiere, fire uavgjort og ett tap.

 

http://www.stabak.no/news/article/1v00u7iuw4yip13kkm0ljf8l49/title/toppoppgjor-mot-avaldsnes

 

http://kvinnefotballmagasinet.no/serielederen-nadderud-realt-toppoppgjor-stabaek/

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lagoppstilling: Ingrid Hjelmseth - Siri Nordeide Grønli, Trine Rønning, Stine Reinås - Victoria Ludvigsen, Gunnhildur Jonsdottir, Ingvild Stensland, Ingvild Isaksen - Ida Elise Enget, Marie Markussen, Celine Granli.

 

Innbyttere: Guro Pettersen - Marte Birkelund, Susanne Haaland, Mina Kjørum, Maija Saari, Pernille Velta og Ine Sofie Østmo.

Endret av sexxes
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er ikke tidspunktet, men motstanderen. vi har tapt mot de tre topplagene. Hvilket ikke akkurat gjør oss til en medaljekandidat.

 

Må tilstå jeg hadde både håpet og trodd at vi skulle klare å legge Kolbotn bak oss.

 

Hadde også håpet vi skulle kunne klare en andreplass, men det kan jeg vel ikke akkurat hevde at jeg trodde helt på.

 

 

For øvrig synes jeg NFF kan drite i disse latterlige kamptidspunktene. Samme trøbbel her som i Tippeligaen. Damefotball = lørdag kl. 15.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er ikke tidspunktet, men motstanderen. vi har tapt mot de tre topplagene. Hvilket ikke akkurat gjør oss til en medaljekandidat.

 

Må tilstå jeg hadde både håpet og trodd at vi skulle klare å legge Kolbotn bak oss.

 

Hadde også håpet vi skulle kunne klare en andreplass, men det kan jeg vel ikke akkurat hevde at jeg trodde helt på.

 

 

For øvrig synes jeg NFF kan drite i disse latterlige kamptidspunktene. Samme trøbbel her som i Tippeligaen. Damefotball = lørdag kl. 15.

Det er Avaldsnes som gjerne vil ha ha kamptidspunkt 14.00, slik at de skal kunne rekke fly hjem. Når det er sagt, så var det bare tull og tøys å flytte denne kampen. Avaldsnes benyttet seg ikke av fly, men kjørte buss begge veier.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er vel ikke NFF som setter disse tidspunktene. Er vel heller klubbene som blir enige om det. Mer penger å spare i reisekostnader enn man taper i tilskuerinntekter er muligens tanken.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det blir dessverre for tregt og upresist når vi nærmer oss motstander sitt mål. Vi har vel kun en kvalifisert målsjanse i løpet av hele kampen. Nå har riktignok ikke Avaldsnes noe særlig mer enn det ene målet de heller.

 

Dommeren var også så som så. Fra vår plass ser det ut som vi blir snytt for to klare straffer. Til langt ut i førsteomgang hadde hun også flere ballberøringer enn Hjelmeseth. Ikke helt heldig med plasseringen sin til enhver tid med andre ord.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk - Avaldsnes, lørdag 18. Juni
×
×
  • Opprett ny...