Gå til innhold

Kamptråd Godset - Stabæk 31. juli


geirti
 Del

Anbefalte innlegg


Hvilken gavepakke fra dommeren er det man viser til over her?

Sjokkerende å gi rødt på det. Er det takling bakfra han viser til? Hvis dette er en regel blir den i hvertfall svært sjeldent utøvd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Helt uenig, riktig med rødt. Han tar Asante i knehøyde etter at Asante har rundet han og fratar Stabæk en soleklar målsjanse. Tilfeldig at Asante ikke blir skadet av grise taklingen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Hvilken gavepakke fra dommeren er det man viser til over her?

Sjokkerende å gi rødt på det. Er det takling bakfra han viser til? Hvis dette er en regel blir den i hvertfall svært sjeldent utøvd.

Det fins ikke noe sjokkerende ved å gi rødt på det, han prøver ikke å nå ball men vet at hvis han ikke tar mann blir det en stor mål sjanse. Godt dømt faktisk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Hvilken gavepakke fra dommeren er det man viser til over her?

Sjokkerende å gi rødt på det. Er det takling bakfra han viser til? Hvis dette er en regel blir den i hvertfall svært sjeldent utøvd.

Sjokkerende er det vel ikke. Vil si det er ganske strengt, men å gå inn flyvende med to strake bein helt uten interesse for ball kan lett kvalifisere rødt for farefullt spill. At det er en gavepakke som redder oss skjønner jeg ikke helt, var vel ikke sånn at det gikk mot tap før utvisningen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Hvilken gavepakke fra dommeren er det man viser til over her?

Sjokkerende å gi rødt på det. Er det takling bakfra han viser til? Hvis dette er en regel blir den i hvertfall svært sjeldent utøvd.
Ble overrasket over at Moen dro opp det røde i det det skjedde, men etter å ha sett reprise noen ganger så ser den helt grei ut. Kommer inn i en helvetes fart og klipper han først med det ene beinet også med det andre ... Kunne endt med en mye styggere skade en den han fikk på Åråsen
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes ikke det er spesielt stygt eller spesielt høyt han setter foten. Det er en rutinert takling for å pådra seg et gult kort for å stoppe en farlig kontring. Jeg ville blitt sur på min egen spiller om han ikke hadde klippet han ned der. Rødt kort er en dommertabbe i mine øyne, og jo jeg tror vi hadde tapt denne om vi ikke hadde fått denne hjelpende hånden fra dommeren. Men siden godset ble forært seieren på nadderud er det vel kanskje karmaen som slår inn. Spis den bollen din selv du din klovn av en supporter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes ikke det er spesielt stygt eller spesielt høyt han setter foten. Det er en rutinert takling for å pådra seg et gult kort for å stoppe en farlig kontring. Jeg ville blitt sur på min egen spiller om han ikke hadde klippet han ned der. Rødt kort er en dommertabbe i mine øyne, og jo jeg tror vi hadde tapt denne om vi ikke hadde fått denne hjelpende hånden fra dommeren. Men siden godset ble forært seieren på nadderud er det vel kanskje karmaen som slår inn. Spis den bollen din selv du din klovn av en supporter.

Da er jeg glad det ikke er du som trener Stabæk...☺
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Helt uenig i at det røde kortet kan kalles en dommertabbe. Jeg ble som Offside overrasket da Moen dro opp det røde, men etter å ha sett det i reprise mener jeg det er helt riktig å gi rødt. Farlig takling uten mulighet for å ta ball, og stor risiko for skade!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dere kan ikke ha sett mange fotballkamper om dere mener at det er vanlig å gi rødt for det der. Knottene var ikke der utifra hva jeg kunne se iallefall.

Forresten Asante bør ikke selges. Leverte en god kamp i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mulig det ikke er vanlig. Men det burde kanskje vært det. Dommerstanden er for feige. Tøft av Moen å gi rødt. Legger merke til at ingen, hverken trenere, eksperter, spillere eller kommentatorer bastant mener det røde kortet var feil. Så lenge Godsets trener, som stod to meter unna, sier dette var greit, da tror jeg ikke vi snakker om en dommerskandale.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal du først tøffe deg og kalle andre klovn, hjelper det å ha rett. Det var et helt korrekt rødt kort, og om det "reddet" det ene poenget får vi aldri vite.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal du først tøffe deg og kalle andre klovn, hjelper det å ha rett. Det var et helt korrekt rødt kort, og om det "reddet" det ene poenget får vi aldri vite.

 

Hersketeknikker som ta deg en bolle og stalking av andre brukere fortjener merkelappen klovn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Merkelappen klovn fortjenes på folk som kaller andre folk for klovn under en saklig diskusjon.

Lol. Hans saklige bidrag i debattene er jo kun å si "ta deg en bolle" jo, så slutt å troll med denne flokkmentaliteten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Klart det er strengt, klart det er mulig å gi rødt på det, klart det gis for få røde kort for å beskytte offensive spillere som klippes ned som i dette tilfellet.

 

Bra Moen.

 

Klart det er mye hersketeknikk ute og går i denne tråden nå :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


veigarP, dette er bare utrolig barnslig. Kom igjen a.

 

Klarte selvfølgelig å få et håp om tre mot slutten, men klarer å si meg fornøyd med et poeng. Deilig intervju med Morten på Fotballekstra!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


veigarP, dette er bare utrolig barnslig. Kom igjen a.

 

Klarte selvfølgelig å få et håp om tre mot slutten, men klarer å si meg fornøyd med et poeng. Deilig intervju med Morten på Fotballekstra!

 

Det som er barnslig er å diskriminere brukere her inne. Vi er på et diskusjonsforum og da må det være lov å ha ulike meninger. Se hvem som starter med usakligheter. Denne brukerens bidrag i debatten har kun vært å fortelle meg at jeg skal spise en bolle. Først i går og så i dag. Ikke noe andre argumenter har han brukt ingen. Flokkmentalitet på sitt verste dette. Fortsett med det. Flott supporterkultur.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

veigarP, dette er bare utrolig barnslig. Kom igjen a.

 

Klarte selvfølgelig å få et håp om tre mot slutten, men klarer å si meg fornøyd med et poeng. Deilig intervju med Morten på Fotballekstra!

 

Det som er barnslig er å diskriminere brukere her inne. Vi er på et diskusjonsforum og da må det være lov å ha ulike meninger. Se hvem som starter med usakligheter. Denne brukerens bidrag i debatten har kun vært å fortelle meg at jeg skal spise en bolle. Først i går og så i dag. Ikke noe andre argumenter har han brukt ingen. Flokkmentalitet på sitt verste dette. Fortsett med det. Flott supporterkultur.

 

 

Dine eneste bidrag på dette forumet, såvidt jeg husker, kan oppsummeres med: Agon suger, Billy suger, vi suger, alt går til helvete, dere andre tar feil. Kan være enig i at bollegreia var unødvendig, men det er ingen som diskriminerer mot deg på grunnlag av meningene dine. Kun mot diskusjonsteknikken din.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd Godset - Stabæk 31. juli
×
×
  • Opprett ny...