Jump to content
Totto

Andreas Schjølberg Hanche-Olsen

Recommended Posts

Vet ikke om ballen hadde retning mot mål eller om Sandberg hadde tatt den. Men redningen liker etter 22 minutter er årets redning!

Guest Nr14

Det som har overrasket meg etter han kom inn som stopper er enda tydeligere at han har utviklet farten sin. Gøy å se hvordan han løp opp Odd spillerne ved flere anledninger.

Han begynner virkelig å utvikle de Puyol-trekkene som MMS også hadde. Går foran som eksempel, tar alltid støyten og de sure returløpene, sørger for at lagkameratene får skinne, men er heller ikke redd for å si ifra. Er så glad for at vi har Hanche.  

Hanche er Hall of Fame-materiale. Bare gi ham ti år til sammen med Amakwah uten baklengs..

1 minutt siden skrev ingo:

Hanche er Hall of Fame-materiale.

Definitivt. Han er jo som kjent en av oss!

Hørte nettopp på en podcast hvor de snakket om at det ikke er noen som står klare for å ta over etter Kippe og Karadas. Tenkte med en gang på Hanche og hjemmekampen mot enga i år. En utsøkt heading og jævlig mye blod i ansiktet. Har så jævlig trua på denne mannen i midtforsvaret neste sesong!

Toni visste hva han gjorde når han ga Hanche kapteinsbåndet, selv om det viste seg å være skjebnesvangert for ham selv

Timingen var litt feil, kom ett år eller så for tidlig for ham. Nå er alt som det skal!

1 time siden skrev Bjornh:

Timingen var litt feil, kom ett år eller så for tidlig for ham. Nå er alt som det skal!

Vanskelig å konkludere at timingen var feil. Det er ikke sikkert han hadde vært der han er i dag om han ikke hadde fått ansvaret da han fikk det.

Og det er ikke sånn at utvikling er lineær. Jeg tror ikke det er Hugos kapteinsrolle på U2-landslaget som gjør at han i dag er bak Bohinen og Askildsen i køen. Sånt har skjedd med Hanche, skjer med Hugo og kommer til å skje med Askildsen og andre. Men det Hanche har vist er jo å jobbe videre er verdt det. Krysser fingre for at det løsner for Hugo igjen også. Uansett kapteinsbind eller ikke. 

BT har en sak med overskriften "Dette skjer i Brann nå: 20 saker klubben jobber med i 2020". Følgende ligger på 18.plass:

Sitat

Jakten på en mann som kan fylle det omtalte krateret etter Vito Wormgoor fortsetter. I norsk fotball kryr det ikke av alternativer. En spiller Brann-ledelsen har sans for, er Stabæks Andreas Hanche-Olsen. Men husk: Brann har foreløpig ikke mange penger å friste med i overgangssum.

Uten penger er det vel lite et lag på nedre halvdel (knis) kan friste med.

Jeg håper og tror at ambisjonene hans er større enn det. 

Det beste er om han skriver under på ny kontrakt, spiller ett år til og så selges neste vinter

Han har vel vist såppas progresjon at han fortjener å bli solgt, men ønsketanken er t han blir ja

Vet ikke om jeg stoler på en journalist/artikkel som hevder at Hanche kom til Stabæk i 2016. Uansett unner jeg han å få prøve seg utenlands. Det er tusen ganger bedre enn at han går til en norsk klubb. 

Håper klubben fortsatt står for det de har sagt at når vi har økonomi til det så har vi råd til å si nei til salg også.. Blir ikke noe stabilt topplag hvis selger unna alt med en gang det er interesse.. Hvis Bo OG Hanche ut i dette vinduet så jobber vi motsatt.. 

11 timer siden skrev Andreas:

Sånn jeg tolker det så betyr dette at vi skal kunne si nei når en annen norsk klubb, typ Molde, byr fem millioner for en spiller som Brynhildsen. Noe vi også har gjort. Men kommer Midtjylland og byr typ 15 millioner har jeg vondt for å se at Stabæk ikke skal selge. Kanskje hvis vi skulle spilt Europa i år. 

Ser selvfølgelig den, men hvordan skal vi nå målet med var vel å ha over 50% egenutviklede spillere i laget og da som et stabilt topp 6 lag, når alle blir solgt så fort de bikker 20?

Og foresten, hvis vi heller forlenger med Hanche og selger han når vi kjemper om medaljer (som målet er) så er det større sjangs å få enda mer for han vel? 

Jeg synes vi må fokusere mer på å forlenge kontrakter enn å selge ivei med engang...