Jump to content
Totto

Andreas Schjølberg Hanche-Olsen

Recommended Posts

Hvis man allerede har interesse fra utlandet, og nesten har reist allerede, hvorfor dra til Molde?

Så spørs det om det er et skudd fra hoften eller kvalifisert gjetting...

Deilig med Hanche mål. Delt toppscorer og greier. 

Fin artikkel. 10 mill klart for lite, budet bar nok preg av kort tid igjen på kontrakten. Fortsetter han utviklingen defensivt og i tillegg scorer 4-5 seriemål vil jeg tippe en pris på 20-40 mill.

Hanche-Olsen er en lojal midtstopper i en tid der spillere ikke akkurat har for vane å være lojale. 

Spiller han som han gjør nå kan han ta store steg og større klubber har han på ønskelisten. 

Et problem er kanskje at Hanche ikke bør sikte for høyt? Kan tenke meg at veien bør via Nederland, 2. Bundesliga e.l. Som stopper MÅ man spille. Enklere feks for Bohinen å dra til PL for å satse på å spille seg inn gjennom innhopp. 

Å selge en stopper til Nederland høres ikke veldig innbringende ut. 

Selg til Bundesligaen, så får han heller ta et utlån derifra hvis må bevise seg god nok. 

11 minutter siden skrev odd:

Nederland, 2. Bundesliga e.l.

Fortsetter Hanche på dette nivået kan og bør han sikte høyere enn dette. Stoppere som ham vokser ikke på trær

Ser Reginiussen og Håvland drite seg ut mot Glimt, landslagsplassen skal Hancke ha sammen med Ajer.

Jeg vet at spranget til de største ligaene er voksent, selv for de aller fleste av våre beste, men 2. Bundesliga føles som stedet alle norske proffdrømmer drar for å skrumpe inn. Absolutt ingen kokosliga, men ser jeg enda et talent ende hos Eintracht Braunschweig bare for å gjøre vendereis to år senere tror jeg det rakner for meg.

Reis dit springbrettet har mest stuts!

Leo Østigård ser ut til å fått en boost i St. Pauli.

Vil tro veien til spilletid i Bundesliga er betydelig kortere fra en god sesong i 2. enn etter fem gode i Eliteserien.

Vi kan kanskje se litt til situasjonen vår egen Pignatel. "Alle" mener han trenger spilletid, men i praksis må han da inn og splitte et stoperpar. Lengre frem i banen kom startplassen plutselig for Normann Hansen, og Lundal fikk et innhopp etter å ha vært i troppen noen måneder. 

Hanche må gå et sted der han skal være førstevalg, og det blir man ikke i en av toppligaene når man kommer rett fra Eliteserien.

11 timer siden skrev elvis:

Ser Reginiussen og Håvland drite seg ut mot Glimt, landslagsplassen skal Hancke ha sammen med Ajer.

Og med Thomas Rogne på benken 😊

Gleder meg til å se mann (AHO) mot gutt (OB) i morgen💪

32 minutter siden skrev enda en jævla islending:

Om taklingen på OB: «Det var skrevet i stein. Jeg bomma med vilje»

legende!

Så OB hadde pådratt seg litt skrubbsår på skinka... Hehe

Klart jeg unner Hanche en sjanse i en større liga,  men håper han blir litt til