Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk - Aalesund


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Klippet fra Speakers Corner, forumet til Aafk, ikke helt oppdatert denne Guru som har skrevet det;

"Flamur Kastrati vs Mohamed Keita

 

Klubb, våren 2016: Strømsgodset

Posisjon, våren 2016: Hovedsaklig venstreving

 

Kampar frå start: 3-8

Bytta inn: 8-4

90 minutt på benken: 4-0

90 minutt på bana: 2-3

 

Minutt på bana: 397-801 (4 kampar 37 minutt vs 8 kampar 81 minutt)

Mål: 3-4

Målgivende: 1-2

Minutt per mål: 132-200

 

Gule kort: 2-1

Raude kort: 1-0

 

 

På søndag får vi antakeligvis ei direkte samanlikning mellom dei.

 

Med Asante ut, karantene på Meling, Kassi tilbake frå karantene og Keita/Alanzinho inn kan vi tippe på følgende Stabæk-oppstilling:

 

 

Mandè

Hanche-Olsen Skjønsberg Nilsson Race

Grossmann Issah

Alanzinho Gorozia Keita

Kassi

 

Nokon veit bedre enn andre"

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Med Asante ut, karantene på Meling, Kassi tilbake frå karantene og Keita/Alanzinho inn kan vi tippe på følgende Stabæk-oppstilling:

 

 

Mandè

Hanche-Olsen Skjønsberg Nilsson Race

Grossmann Issah

Alanzinho Gorozia Keita

Kassi

 

Nokon veit bedre enn andre"

Selv om ikke overgangen er klar ennå, er Issah fjernet fra a-listen til Stabæk, så han er nok ikke aktuell.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


1297 ledige billetter på stadion nå. Totalt på begge tribuner inkl. $$, borte og Junior Support.

 

Dette lukter utsolgt.

 

1260 nå på hele stadion. Kun solgt 37 billetter på 1 døgn. Ikke veldig oppløftende.

Endret av fyR
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

1297 ledige billetter på stadion nå. Totalt på begge tribuner inkl. $$, borte og Junior Support.

 

Dette lukter utsolgt.

1260 nå på hele stadion. Kun solgt 37 billetter på 1 døgn. Ikke veldig oppløftende.

Et resultat av lite medieoppmerksomhet rundt signeringene og lite reklamering av kampen. To kompiser av meg som er over middels interessert i fotball visste ikke at Alan hadde signert engang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

1297 ledige billetter på stadion nå. Totalt på begge tribuner inkl. $$, borte og Junior Support.

 

Dette lukter utsolgt.

1260 nå på hele stadion. Kun solgt 37 billetter på 1 døgn. Ikke veldig oppløftende.

Et resultat av lite medieoppmerksomhet rundt signeringene og lite reklamering av kampen. To kompiser av meg som er over middels interessert i fotball visste ikke at Alan hadde signert engang.

 

 

Imponerende! Jeg kjenner flere som overhodet ikke er interessert i verken Stabæk spesielt eller fotball generelt som har fått med seg Alan-overgangen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det noen som vet om VG boikotter Stabæk for tida?

Det kan nesten virke sånn. Alan-signeringen skrev de jo som kjent ingenting om. Har ikke lest noe om de andre signeringene heller, men nå har jeg ikke akkurat gått inn for å finne noen artikler. Har i grunn aldri vært spesielt begeistret for VG og sportsjournalistene der i gården, så jeg scroller meg som regel fort nedover. Truls Dæhli og hans "saker" er stort sett nitriste greier.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mandè

Hanche-Olsen Skjønsberg Nilsson Race

Grossmann Issah

Alanzinho Gorozia Keita

Kassi

 

Nokon veit bedre enn andre"

 

Etter dagens trening kunne det se ut som om både Jeppe og Hanche-Olsen starter på bekostning av Granli og Race.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Mandè

Hanche-Olsen Skjønsberg Nilsson Race

Grossmann Issah

Alanzinho Gorozia Keita

Kassi

 

Nokon veit bedre enn andre"

 

Etter dagens trening kunne det se ut som om både Jeppe og Hanche-Olsen starter på bekostning av Granli og Race.

 

Er ikke Mynor - vår nye bakromsspiss klar ???

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Mandè

Hanche-Olsen Skjønsberg Nilsson Race

Grossmann Issah

Alanzinho Gorozia Keita

Kassi

 

Nokon veit bedre enn andre"

 

Etter dagens trening kunne det se ut som om både Jeppe og Hanche-Olsen starter på bekostning av Granli og Race.

 

Er ikke Mynor - vår nye bakromsspiss klar ???

 

 

Det er jo mulig han er klar, men at de fortsatt foretrekker Mehmeti i en så viktig kamp...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi får se, men tipper Toni heller vil starte med Agon på topp enn med en spiller som bare såvidt har fått trent med laget. Dessuten tror jeg Keita og Alan vil kunne gi mye bedre arbeidsforhold for Agon, som etter min mening har fått for mye tyn av mange her inne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tviler dessuten på at en *bakromsspiss* er særlig lurt å starte med i en kamp der vi trolig ender opp med ganske nøyaktig null bakrom før vi får det første målet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Egentlig er jeg mer enn overrasket over hvor mange som fortsatt har stor tro på Agon her inne. Han innehar 155. og absolutt sisteplass på Alt om Fotballs spillerbørs. Når det er sagt, tror jeg kanskje vi nå kan bruke han i den rollen som han hadde i Malmø - supersub mot slutten som løp fra noen slitne forsvarspillere i boksen. Og for all del - å avgjøre kamper mot slutten er viktig og hvis han gjør det skal jeg juble som gal. Har sett han gjøre det i Malmø og vil gjerne se det igjen på Nadderud !

Endret av JeanClaude
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Egentlig er jeg mer enn overrasket over hvor mange som fortsatt har stor tro på Agon her inne. Han innehar 155. og absolutt sisteplass på Alt om Fotballs spillerbørs. Når det er sagt, tror jeg kanskje vi nå kan bruke han i den rollen som han hadde i Malmø - supersub mot slutten som løp fra noen slitne forsvarspillere i boksen. Og for all del - å avgjøre kamper mot slutten er viktig og hvis han gjør det skal jeg juble som gal. Har sett han gjøre det i Malmø og vil gjerne se det igjen på Nadderud !

Helt enig JeanClaude

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Egentlig er jeg mer enn overrasket over hvor mange som fortsatt har stor tro på Agon her inne. Han innehar 155. og absolutt sisteplass på Alt om Fotballs spillerbørs. Når det er sagt, tror jeg kanskje vi nå kan bruke han i den rollen som han hadde i Malmø - supersub mot slutten som løp fra noen slitne forsvarspillere i boksen. Og for all del - å avgjøre kamper mot slutten er viktig og hvis han gjør det skal jeg juble som gal. Har sett han gjøre det i Malmø og vil gjerne se det igjen på Nadderud !

Jeg sitter med inntrykket av at Agon har blitt brukt feil i år, akkurat som Asante.

Da går det dårlig på spillerbørsen også. Når det er sagt, får han det ikke til utover høsten nå med de nye forsterkninger, vil jeg nok begynne å konkludere med det samme som deg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Egentlig er jeg mer enn overrasket over hvor mange som fortsatt har stor tro på Agon her inne. Han innehar 155. og absolutt sisteplass på Alt om Fotballs spillerbørs. Når det er sagt, tror jeg kanskje vi nå kan bruke han i den rollen som han hadde i Malmø - supersub mot slutten som løp fra noen slitne forsvarspillere i boksen. Og for all del - å avgjøre kamper mot slutten er viktig og hvis han gjør det skal jeg juble som gal. Har sett han gjøre det i Malmø og vil gjerne se det igjen på Nadderud !

Jeg sitter med inntrykket av at Agon har blitt brukt feil i år, akkurat som Asante.

Da går det dårlig på spillerbørsen også. Når det er sagt, får han det ikke til utover høsten nå med de nye forsterkninger, vil jeg nok begynne å konkludere med det samme som deg.

 

Greier vi ikke å sette et lag før utpå høsten, er jeg redd OBOS, blir et faktum.Men viktigst NÅ søndag blir råspennende og gøy . Gleder meg vilt til å se Alan i aksjon !!!!!

Endret av Vivian
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Egentlig er jeg mer enn overrasket over hvor mange som fortsatt har stor tro på Agon her inne. Han innehar 155. og absolutt sisteplass på Alt om Fotballs spillerbørs. Når det er sagt, tror jeg kanskje vi nå kan bruke han i den rollen som han hadde i Malmø - supersub mot slutten som løp fra noen slitne forsvarspillere i boksen. Og for all del - å avgjøre kamper mot slutten er viktig og hvis han gjør det skal jeg juble som gal. Har sett han gjøre det i Malmø og vil gjerne se det igjen på Nadderud !

Jeg sitter med inntrykket av at Agon har blitt brukt feil i år, akkurat som Asante.

Da går det dårlig på spillerbørsen også. Når det er sagt, får han det ikke til utover høsten nå med de nye forsterkninger, vil jeg nok begynne å konkludere med det samme som deg.

Greier vi ikke å sette et lag før utpå høsten, er jeg redd OBOS, blir et faktum.Men viktigst NÅ søndag blir råspennende og gøy . Gleder meg vilt til å se Alan i aksjon !!!!!
Snakker jo om Agon isolert sett, laget bør være satt på søndag.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

1297 ledige billetter på stadion nå. Totalt på begge tribuner inkl. $$, borte og Junior Support.

 

Dette lukter utsolgt.

 

1260 nå på hele stadion. Kun solgt 37 billetter på 1 døgn. Ikke veldig oppløftende.

 

Så er det betraktelig mer oppløftende at det nå, knapt 9 timer senere, er igjen 1077.

 

Med andre ord er det solgt 183 billetter på under 9 timer. Ca. 21 bill. i timen. Dét er oppløftende!

 

Fortsetter det i det tempoet (ja, jeg vet at ikke salget går like bra på natten, men mange andre faktorer her også, som bortefelt, økt salg kampdag osv.) så blir alt utenom 69 billetter solgt. Realiteten er nok at det er litt flere igjen, da vi skal slite hardt med å selge ut alle de 257 bortebillettene som stadig er tilgjengelige.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk - Aalesund
×
×
  • Opprett ny...