Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk - Rosenborg


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Vi gjør det igjen! $$ åpner ståfeltet for alle! Vi inviterer både medlemmer og ikke-medlemmer til fotballfest på den livligste delen av Nadderud på søndag! Pris er som vanlig 195 per pers på nett, kr 200 på stadion.

Ta med deg en venn eller to, så vinner vi både kampen på tribunen og gresset!

Unngå kø og kjøp billetter NÅ! Gå inn på stabak.no og kjøp.

 

Link til billettkjøp!

 

Dommer: Svein-Erik Edvartsen (Hamar IL)

Ass.dommer 1: Magnus Lundberg (Ringsaker IF)

Ass.dommer 2: Jan Erik Engan (Loddefjord IL)

4. dommer: Ajdin Medic (Trosvik IF)

Dommerveileder: Håkon Bondal (Eik IF Tønsberg)

Kampdelegat: Erik Lohne Reiersen (Larvik Turn Fotball)

Turnering: Tippeligaen

Kampnummer: 99120001181

Draktfarger: Se draktfarger og kontaktpersoner

 

Morgendagens trening vil trolig vise startellever, kommer tilbake til den.

 

Kamphistorikk mellom Stabæk og Rosenborg på STB.guru

 

Kamptråden på RBKweb.

 

Høydepunkter fra kampen i 2014:

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hadde inderlig håpet at gutta skulle slippe stresset med å ligge under streken før denne matchen, men nå gjelder det å slå tilbake mot tøffest mulig motstand

RBK er ikke tøffest mulig motstand på Nadderud :-P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Du tenker på f.eks Barcelona på Nadderud? :) Betsson har 1,58 på RBK, det er det laveste jeg har sett på B på Nadderud iår.

 

På den positive siden sier IAO at det har snudd nå på gårsdagens podcast!

Endret av arni
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Usikker på Escobar (som jeg også ville vært på Mehmeti), men ellers mener jeg dette begynner å se veldig bra ut. Dessverre er det bare to mnd og 8 runder igjen, så snart forsvinner vel halve førsteelleveren vår, men nå føler jeg ting er i ferd med å falle på plass.

 

De bakerste 10 pluss Dio hadde tatt et soleklart sølv i årets Tippeliga.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Trist at dette ser ut til å ende med nedrykk

Blir du litt skuffet hvis vi ikke rykker ned?

 

Skal vel heller ikke glemme at IAO i selveste Budstikka tidlig sommer, kom med garantier om at det ikke blir nedrykk, så da er det bare å puste rolig :)

Endret av arni
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er ikke så glad for Edvardsen som dommer. Han tillater mer enn de fleste dommere i TL. Er redd for at Alan kan bli lagt ned hele tida. Nå er heldigvis ikke RBK noe spesielt hardtspillende lag og vi kan ikke velge dommere, men har ikke særlig tillit til Edvardsen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Morgendagens førsteellever, om man skal tolke dagens trening.

 

Løven

Hanche - Messi - Nilsson - Birger

Cole - Kassi

Alan - Keita - Moussa

Escobar

 

Pablo Escobar på topp og greier. Her for å promotere nye sesonger av Narcos?

Endret av JespV
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er ikke så glad for Edvardsen som dommer. Han tillater mer enn de fleste dommere i TL. Er redd for at Alan kan bli lagt ned hele tida. Nå er heldigvis ikke RBK noe spesielt hardtspillende lag og vi kan ikke velge dommere, men har ikke særlig tillit til Edvardsen

 

Har ikke forsket på dette, men mistenker at dommerne avgjør langt færre kamper enn mange virker å tro. Tilfeldigheter (stang inn/stang ut) avgjør nok langt mer, nest etter hvilket lag som faktisk spiller best, selvfølgelig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det som er spesielt med norske dommere er at tolkningene varierer veldig. Noen blåser nesten konsekvent når en spiller faller - mens andre lar nesten alt gå. Det skåres mye mål på dødball i Norge, så jeg tror nok dommere gjør en stor forskjell ofere enn bra er..

 

Vi husker vel alle Tom Harald Hagen på Nadderud

 

.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det som er spesielt med norske dommere er at tolkningene varierer veldig. Noen blåser nesten konsekvent når en spiller faller - mens andre lar nesten alt gå. Det skåres mye mål på dødball i Norge, så jeg tror nok dommere gjør en stor forskjell ofere enn bra er..

 

Vi husker vel alle Tom Harald Hagen på Nadderud

 

. https://www.youtube.com/watch?v=IfmrDdEpu-g

 

Den videoen er det beste jeg har sett noen gang!!!! ???

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er litt usikker, jeg ass. Før RBK-kampen i 2014 hadde vi ikke vunnet en seriekamp på tre måneder, men allikevel var det aldri et snev av tvil fra min side om at vi kom til å slakte dem. I fjor tenkte jeg også vi kom til å ta dem, da tapte vi en veldig jevn kamp. Denne gangen tror jeg rett og slett ikke på det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk - Rosenborg
×
×
  • Opprett ny...