Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk - Rosenborg


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Synes i og for seg vi kan være stolte av innsatsen i dag. Vi er nok ikke bedre enn at vi kunne forvente å bli spilt lave. I andre omgang synes jeg vi var disiplinerte, og tok mange brudd. Målene er personlige brølere av Keita og Skjønsberg som vi ikke kan tillate oss dersom vi skal vinne så vanskelige kamper. Sier dog lite om lagets innsats, utover at vi har altfor høy feilpasningsprosent.

 

Hvor avgjørende var byttet Escoe-Mehmeti? Vi byttet duellstyrke med bakromsfart. Sannsynligvis prøvde Toni å gå for seieren.

 

Jeg tipper vi sanker tolv poeng på de gjenværende sju kampene. Etter det må det ryddes i stallen. Ohi og Giorgi synes jeg ikke holder nivået.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes i og for seg vi kan være stolte av innsatsen i dag. Vi er nok ikke bedre enn at vi kunne forvente å bli spilt lave. I andre omgang synes jeg vi var disiplinerte, og tok mange brudd. Målene er personlige brølere av Keita og Skjønsberg som vi ikke kan tillate oss dersom vi skal vinne så vanskelige kamper. Sier dog lite om lagets innsats, utover at vi har altfor høy feilpasningsprosent.

 

Hvor avgjørende var byttet Escoe-Mehmeti? Vi byttet duellstyrke med bakromsfart. Sannsynligvis prøvde Toni å gå for seieren.

 

Jeg tipper vi sanker tolv poeng på de gjenværende sju kampene. Etter det må det ryddes i stallen. Ohi og Giorgi synes jeg ikke holder nivået.

Rydding i stallen betyr vel at vi må selge Kassi, Meling og Sayouba. Noen som vet hvordan det er med skaden til Kassi. Krise å miste han nå (Keita nonchalante holdning til DM rollen er den direkte årsaken til at vi taper idag). Når det er sagt så fikk jeg Norge-Tyskland/Stabæk-Valencia feelingen idag. Skremmende stor klasseforskjell
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes flere virket ukomfortable i rollen sin, særlig i første omgang virket mange direkte stressa når de fikk ballen og turte ikke la kula gå videre dit den skulle.

 

Og nei, Keita kan definitivt ikke forbli på DM, han minner om Kassi da han prøvde seg der i 2014-sesongen (nå er han mye bedre der, riktignok).

Er Kassi ute flere kamper så må vi legge om formasjonen, da har vi ikke to ankre som holder mål. En av de farligste rollene å ha spillere utenfor naturlig posisjon.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Alan har absolutt INGENTING å bidra med på kant. Han har ingen fart, ingen duellstyrke og ikke et defensivt gen i kroppen. Stakkars Hanche gjorde jo ikke annet enn å bli satt opp 2 mot 1 hver gang. Prøv gjerne Alan i tier rollen men jeg frykter nok at han har mistet ganske mye. Selvfølgelig ville 0-0 vært et ran men av den deilige sorten. Jeg synes Toni gjør en stor glipp ved å flytte Keita ned i DM. Dermed forsvant alle offensive muligheter siden vår kjære costa ricaner ikke har den farten han er annonsert med. Det lukter vel en aldri så liten katta i sekken igjen. For å klare en kvalikplass må nok 12 poeng kapres.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Syntes vi hadde grep på det en stund i annen omgang. Keita var veldig dårlig i kveld både i plassering og passninger. Hadde ikke forventet seier, men med uavgjort kunne gutta fått selvtillit. De la ned Alan som forventet og Edvardsen holdt kortet i lomma. Synes ikke Ohis innhopp var så galt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


De som får skikkelig godkjent i dag (i startelleveren): Nilsson, Meling og Sayouba.

 

 

Av de øvrige var enkelte faktisk helt katastrofe, mens andre bare var litt bleike. Med unntak av på spissplassen skal vi faen meg være bedre enn dette.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det satt en gruppe tøndre foran oss på nedre som overhodet ikke vet å oppføre seg. Om kampen: grusom første, spillerne virket veldig stressa. Vi løfter oss litt i andre, veldig surt med Keitas balltap, men tror det var hans fjerde i kampen....

Endret av smart
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kampen var en katastrofe. Altfor mange pasninger frem og tilbake som ikke skaper en dritt. Vi forflytter oss for sakte og da er en Rosenborgspiller der. Vi må sentre mer i offensiv lengderetning for da vi gjorde det så vi farlig ut. Flere spillere var langt under pari i dag. Må heve seg i neste kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Katta i sekken på Escoe synes jeg er ufortjent. Han virker kanskje ikke lynrask, men derimot sterk i kroppen og god i dueller. Vi vant faktisk veldig mye dueller i dag kontra tidligere i sesongen, og han skal ha en del av æren for det.

Lukter en liten var vel betegnelsen. Joda har har mer duellkraft ingen tvil men han var jo solgt inn som en bakromspiss og det klarer jeg ikke se han er. Der hadde RBK null problemer å håndtere de få løpene han dro ut på. Men han er faktisk i overraskende god form og løp mye. Men det lukter ikke 5-7 mål av han fra innkjøp og ut sesongen så derfor den lille kattelukten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


De som får skikkelig godkjent i dag (i startelleveren): Nilsson, Meling og Sayouba.

 

 

Av de øvrige var enkelte faktisk helt katastrofe, mens andre bare var litt bleike. Med unntak av på spissplassen skal vi faen meg være bedre enn dette.

Enig (selv om Birger har hatt mange bedre kamper) ... Ville også lagt til Kassi på godkjentlisten. De to desidert svakeste var våre to nyervelser/frelsere; Alan og Keita.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan vi drite i å slippe inn hele Kjernen på hovis neste gang vi spiller på Nadderud mot RBK eller?

Gjengen i hjørnet hadde jo forsanger og full pakke.

Ja fryktelig irriterende Folk med supportereffekter fra bortelag, bør vises til bortetribune.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

hvis Kassi er ute i noen kamper nå er det bare å hente han belgieren som var på prøvespill tilbake, samme om han ikke har spilt på en stund.

Overgangsvinduet er stengt for i år
Han belgieren var vel kontraktsløs, så det hadde vel vært mulig å signere ham. Men vi har vel ikke noe ledig plass i frikvoten?
Lenke til innlegg
Del på andre sider


De som får skikkelig godkjent i dag (i startelleveren): Nilsson, Meling og Sayouba.

 

 

Av de øvrige var enkelte faktisk helt katastrofe, mens andre bare var litt bleike. Med unntak av på spissplassen skal vi faen meg være bedre enn dette.

Mye dårlige pasninger på Meling i dag. Synd, for ellers spilte han veldig bra. Hanche-Olsen og Skjønsberg har mer en godkjent i min bok. Midtbanen var en katastrofe i første omgang, men skapte mye mer i 2. Synd vi mangler en spiss som kan omsette sjanser i mål (uten at det var alt for mange sjansene akkurat i dag da..)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk - Rosenborg
×
×
  • Opprett ny...