Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk - Rosenborg


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Det er en liten skandale å selge en stor del av de beste plassene til bortefans på en kamp som var forventet utsolgt. Særlig når motstanderen er Rosenborg som stort sett oppfører seg som bøller selv.

 

Skulle gjerne hørt en begrunnelse fra klubben her. For utenfra virker dette komplett idiotisk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabækfans er alt for trege med å kjøpe billetter. Stabæk kan ikke sitte og vente i all evighet på at stabækfans skal kjøpe billetter. Dersom man kun hadde solgt bortebilletter til bortefeltet hadde det nok vært jævlig mange seter ledig

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Hvordan har det seg at hele 201 var Rosenborgsupportere?? Synd å høre at stabæksupportere ikke fikk billett igår, men samtidig se at så mange på hovis var RBK...

Trodde jeg var på bortekamp

 

Kunne ikke vært mer enig. Det var direkte pinlig å høre trønder rop og kommentarer i ørene overalt. Dette ville vel ikke skjedd noen andre steder i Norge. Sånt skaper vel ikke den gode tribunekulturen vi er ute etter. Hvis det er fult på borteseksjoner på Fornebulandet synes jeg vi skal være såpass stor på det at da sier vi det er fult så får heller klubben gjøre alt den kan for å selge ut Hovis til våre egne. Hvis den ikke klarer det så dropp heller de ekstra kronene og ikke kom atter en gang med argumentet at da går klubben konk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Hvordan har det seg at hele 201 var Rosenborgsupportere?? Synd å høre at stabæksupportere ikke fikk billett igår, men samtidig se at så mange på hovis var RBK...

Trodde jeg var på bortekamp

 

Kunne ikke vært mer enig. Det var direkte pinlig å høre trønder rop og kommentarer i ørene overalt. Dette ville vel ikke skjedd noen andre steder i Norge.

 

 

Dette skjer *jevnlig* andre steder i Norge. I fjor dro Kjernen i gang "Ro-sen-borg"-rop på Åråsen og fikk svar fra samtlige tribuner!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men lurer på en ting, kamper mot for eks rosenborg.. De kunne garrantert fullt opp hele svingen, hvorfor blir ikke den brukt? Er den ikke godkjent av NFF?

 

Svingen er ikke godkjent av NFF nei. Sist den var godkjent var vel i 2012.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Poenget med svingen er at om man får den godkjent så blir den kun godkjent for 500 personer pga manglende bølgebrytere. Ettersom det ikke er tilgang inn til dagens borteseksjon heller så må man opp med kiosk, toaletter, handikapptoaletter samt sikkert noen andre ting også som gjør at det blir et tapsprosjekt med tanke på den prisen man kan ta der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har vært tilhenger av å åpne feltet og fylle opp, men virker som det gikk litt over stokk og stein nå. Hadde noen besteforeldre på nærmere 80 og deres barnebarn på ca 10 ved siden av meg..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Var en del RBK supportere på SS felten på kampen også... Skuffende å ha de der når de tar plassene til Stabæk supportere.

Hvis dette stemmer så er det helt katastrofe, fikk heldigvis ikke med meg dette.

Syns det er fryktlelig at RBK supportere skal ta opp plassene til Stabæk supportere på SS feltet. Så det var mange supportere til RBK som sto ved gjerdet å så inn der, så jeg sa faktisk at ho som satt ved med kunne jo stå med de, for disse plassene var for de som hadde et Stabæk hjerte!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi hadde en episode med en RBK-supporter på feltet i fjor, men som vakt så jeg ingenting til det i år.

 

Om man ser motstanders supportere på vårt felt SKAL man melde fra til vaktene. Husk det til neste gang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi bør bli flinkere til å forutse når det kommer så mange på kamp at stadion blir utsolgt, da det er på de kampene vi åpner $$ feltet. Så åpner vi feltet tidligere, ikke når alt annet er fult. Mange som sikkert kan tenke seg å stå med $$ har da allerede kjøpt bilett på andre felt. Salg på $$ feltet bør også kunn være mulig å finne via link fra dette forum. Ev også "Ta med en venn kapanje" på feltet. Vi hadde nå både folk med RBK sympatier, barnefamilier og (synlig)psykisk utviklingshemede på feltet. De 2 siste gruppene klarte vi stort sett å flytte til ledige plasser på andre felt.

 

Jeg tror siste runde, mot Start kan være en sånn kamp. Vel egentlig alle de resterende untat Glimt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis man først skal åpne $$-feltet (og det er et stort hvis), så trenger man vel ikke å åpne det mer enn av folk som allerede er medlemmer kan ta med seg andre, altså at minst en som kjøper må klare å vise et medlemskap? Som nevnte over var det flere med billett til feltet som hadde lite der å gjøre, endog enkelte som reagerte svært negativt når de oppdaget hvor de hadde fått billett. "Her kan vi jo ikke sitte!".

 

At en klubb i Norges kapitalistiske hovedstad (Bærum) ikke klarer å selge billetter uten at alt blir kaos er meg en gåte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.rbkweb.no/vis/12126

RBKs bildebok passer deres (mentalt) tre år gamle supportere. Denne får oss til å smile!

Jeg synes den ga et klart uttrykk for hvor mye de hater å spille på Nadderud så all kred til oss for at de frykter Nadderud. Det underbygger kanskje enda mer hvorfor de var så klar på at dette var en av årets best RBK kamper.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk - Rosenborg
×
×
  • Opprett ny...