Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk-Bodø/Glimt


kkh94
 Del

Anbefalte innlegg


Deilig seier! Ser oraklene på VGD hevder målet skulle vært annullert. Da skulle det vel i så fall vært for å gi straffe til Morten, vanskelig å holde seg på beina og ikke ramle på keeper når Glimt-kapteinen har både livtak og store deler av drakten hans i hendene...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sjokkerende hvor anonym Njie har vært i dag. Escoe får ikke til en dritt heller.

Men Alanzinho og Keita har vært strålende. Også Meling og Grossmann har imponert. Liker at vi tørr å avslutte. Snart sitter den. Også bra trykk på dødball. Hanche bør virkelig lære seg å heade.

 

Sånn i ettertid, så.... :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det hadde vært helt greit å annullere det målet. Men det hadde også vært greit om Glimt avslutta kampen med ti mann, samt fikk en liten kortstokk for alle gangene de stjal meter på dødballer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Sjokkerende hvor anonym Njie har vært i dag. Escoe får ikke til en dritt heller.

Men Alanzinho og Keita har vært strålende. Også Meling og Grossmann har imponert. Liker at vi tørr å avslutte. Snart sitter den. Også bra trykk på dødball. Hanche bør virkelig lære seg å heade.

 

Sånn i ettertid, så.... :lol:

 

Hehe, men hadde han headet over på den, da ville det blitt 40 pushups i garderoben

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når TV2 konkluderte med at det var godt dømt å godkjenne målet, da kan du faen ikke komme her og si det hadde vært greit å annullere!

Uten at det har noe med den situasjonen så anser jeg ikke TV2 som det mest troverdige.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Når TV2 konkluderte med at det var godt dømt å godkjenne målet, da kan du faen ikke komme her og si det hadde vært greit å annullere!

Uten at det har noe med den situasjonen så anser jeg ikke TV2 som det mest troverdige.

 

Det var vel litt av poenget hans regner jeg med

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette er vel årets første seiersrekke for vår del? ikke dårlig

Denne runden knuser alle statistikker og rekorder.

 

Start tar sin første seier

Vi tar vår første seiersrekke.

 

Vi har likevel scoret færre mål enn Start hjemme i år, verst i tippeligaen, så vi har mye å revansjere denne sluttspurten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke at vi er så veldig gode, men vi prøver å spille fotball og fra 15 min i første og ut omgangen er vi ganske gode. Glimt har ingenting, slår konsekvent langt og satser på lange innkast, gjør ikke meg noe om de rykker ned.

Endret av smart
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette var hans sjette gule kort denne sesongen, så nei. Mande må heller ikke sone, da det fullstendig tåpelige kortet for drøying kun var hans andre for året.

 

Sånn kynisk sett (selv om den jo som kjent bare lever på Åråsen), så var jeg glad for hvert sekund som gikk, så tar jeg det kortet med glede, men kort for drøying er irriterende å få.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette var hans sjette gule kort denne sesongen, så nei. Mande må heller ikke sone, da det fullstendig tåpelige kortet for drøying kun var hans andre for året.

 

Så Mande må sone dersom han pådrar seg et evt gult kort til for drøying? Helst spare det til siste match, da.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Dette var hans sjette gule kort denne sesongen, så nei. Mande må heller ikke sone, da det fullstendig tåpelige kortet for drøying kun var hans andre for året.

 

Så Mande må sone dersom han pådrar seg et evt gult kort til for drøying? Helst spare det til siste match, da.

 

 

Det er korrekt. Men jeg må si at jeg ikke er særlig redd for tanken på Singh i mål.

 

(Han kan eventuelt ta det gule kortet mot Sarpsborg i nest siste hjemmekamp. Runden etter skal vi til Molde, og der tror jeg ikke mye på poeng.)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror vi har en sjanse i Molde. De har ikke vist seg særlig gode i år, og vi har levert noen bra kamper som underdogs. Senest mot Odd. Molde selvsagt favoritter, men på ingen måte sjanseløst.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk-Bodø/Glimt
×
×
  • Opprett ny...