Gå til innhold

Kamptråd: Vålerenga-Stabæk


kkh94
 Del

Anbefalte innlegg


Faen så irriterende det er å sitte å høre på Egil "sjuende far i hornet og engafan" Olsen kommentere denne kampen. Alle våre svakheter, og alle engens fortreffeligheter er det han byr på. Alt med engenøyne. Jeg synes faen meg at man kan sette nøytrale folk (eller i det minste noen som klarer å late som det er interessert i å bemerke det positive hos begge lag) til å kommentere kamper mellom to norske lag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Svein Oddvar Moen-trioen har ikke vært slemme med oss i dag akkurat.

Deilig å se at Nilsson er såpass sjef baki der.

Vi har brukbar kontroll, men må utnytte overgangene bedre.

Pedersen er mye involvert, men er nok mer målfarlig når vi styrer kampene. Mer en boksspiller enn en kontringsspiller slik jeg ser det, men har tatt noen gode løp også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Virker som vi ikke fortjener TL spill neste år... Begynner å tenke at vi kanskje har godt av et år i OBOS, få frem enda fler talenter og rydde opp i stallen, men det er håp så lenge det er mulighet

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Escoe mangler fullstendig sluttprodukt. Han har null tro på at han kan putte. Denne scoringsvegringen kostet oss seieren i dag. Men skal ha for at han kommer til mulighetene.

Ohi med et fantastisk godt innhopp. Men heller ikke han er kald nok i avslutningsøyeblikket, men helt klart positive tendenser fra han i dag.

 

Hjemmekamp mot Sarpsborg neste. Må innrømme at jeg ikke har helt trua på tre poeng der. Når vi utfører en perfekt andreomgang i dag så klarer vi å slippe inn et slikt møkkamål. At det går an altså.

 

Men Keita og Meling er våre beste i dag. Ingen tvil om hvem av våre nyervervelser fra sommervinduet som har imponert og bidratt mest.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kløner Sayoba det til på målet, eller hindres han av VIFerne?

Sayouba er avhengig av at våre folk klarer å gi han klar bane til å komme ut, det gjorde de ikke der. Han blir i og for seg hindret av en VIFer, men han gjør ikke så mye annet å stå stille. Ikke frispark, og vanskelig å klandre Sayouba.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han driter seg ut i avslutningene, men han er i det minste der han skal være. Lettere å lære seg det førstnevnte enn det sistnevnte, så det er håp for han etter en god forsesong.

Uenig (i at han er der han skal være) - på innlegget helt på slutten der så er det for meg utrolig at han ikke lukter hvor det innlegget skal komme og er tettere på mål når legget kommer. Helt udugelige prestasjoner stort sett alle kampene han har spilt. Sikkert fin fyr, men dårlig spiss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Vålerenga-Stabæk
×
×
  • Opprett ny...