Gå til innhold

Årets spiller 2016


Jan Fredrik
 Del

Anbefalte innlegg


 

 

 

Hvem vant?

Birger selvfølgelig

Selvfølgelig fordi? Såvidt jeg kunne se var det flere alternativer å stemme på.

Så og si alle var vel enige i at det var Birger som fortjente prisen mest? Trenger ikke lage noe diskusjon rundt dette
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det var absolutt ikke alle som var enige i at Birger var den som fortjente prisen mest, men en del følte de ble kalt idioter hvis de mente noe annet og hoppet derfor ut av diskusjonen.

 

Har ingen problemer med at Birger vant, men stemte ikke på han. Spesielt i begynnelsen av sesongen synes jeg han var for svak. Samme mente jeg om den kvinnelige vinneren.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes ingen fortjente å få denne prisen i år. Det har vært slett over hele linja. Ingen har utmerket seg spesielt.

Det hadde vært et statement fra en supporterklubb jeg ikke hadde ønsket å være medlem av.

Glad for at det ble Birger, det er lite å utsette på den innsatsen han har vist i år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fotball er et lagspill. Og vi har ingen spillere som har klart å vist nok enkeltprestasjoner over tid denne sesongen. Tror selv Zlatan(den ekte) ville slitt i dagens Stabæk-lag.

Hadde nok blitt fulle tribuner
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fotball er et lagspill. Og vi har ingen spillere som har klart å vist nok enkeltprestasjoner over tid denne sesongen. Tror selv Zlatan(den ekte) ville slitt i dagens Stabæk-lag.

Du mener at Zlatan ville slitt i STB? Er du seriøs eller kødder du?
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Du mener at Zlatan ville slitt i STB? Er du seriøs eller kødder du?

 

Man må overdrive litt for å få frem et poeng, men det vil noen aldri forstå. Kanskje det nettopp er en Zlatan-type vi kunne trengt på topp og det som måtte til for å gjøre underverker denne høsten. Keita og Alanzinho, over snittet gode eliteseriespillere var tydeligvis ikke 100 % godt nok.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Du mener at Zlatan ville slitt i STB? Er du seriøs eller kødder du?

Man må overdrive litt for å få frem et poeng, men det vil noen aldri forstå. Kanskje det nettopp er en Zlatan-type vi kunne trengt på topp og det som måtte til for å gjøre underverker denne høsten. Keita og Alanzinho, over snittet gode eliteseriespillere var tydeligvis ikke 100 % godt nok.

Vet ikke hvor du har vært å sett fotball siden i sommer, men kan ikke si meg enig i at Alan er en over snittet god eliteseriespiller siden han kom tilbaks.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Årets spiller 2016
×
×
  • Opprett ny...